RallyBaron  Samppasport

Imu-pakosarjojen ero

  • 2 Vastauksia
  • 1514 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa AKK

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 393
  • Pelti on katoavaista mutta ruoste ikuista!
Imu-pakosarjojen ero
« : 23.09.2018, 18:33:40 »
Hei.

Kysyn mielenkiinnosta kun kolusin varastoa, löytyi kaksi tuolien yhteen valettua imu-pakosarjaa. Eli siis orkkis valurautaisia, niin toisen on täysin normaalin näköinen, siinä ei ole mitää kysyttävää mutta toisessa on kahden kaasuttimen paikan välissä kolmas iso aukko joka on ummessa isolla kannella. Se on jonkinlainen kanava näiden kahden välillä. Mikä on sen idea?
940 classic

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7583
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: Imu-pakosarjojen ero
« Vastaus #1 : 23.09.2018, 23:34:44 »
Kaasarinpaikkojen välinen kanava taisi olla paine-erojen tasaamista varten.
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa v0lv0245

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1765
Vs: Imu-pakosarjojen ero
« Vastaus #2 : 24.09.2018, 08:09:40 »
Tuollainen toiminta.


Entiset: 142 -72, 145 -74, 144 -74, 244 -76, 242-79 142 -73, 440 T -89, 245 TD -86, 240 -87, 240 GLD -87, 245 -84, 242 -84, 760 GLE -83 745 -88, V70 -98, 245 CLASSIC -93, 145 GL -73, 765 GLE -88, 965 -92, 245 GL -80 Ruumisauto, V40 T4 -99 + 34 kpl muun merkkistä kuljetinta. Nykyiset: AMAZON 2D B20E -70, Chevrolet C10 Silverado -78, 262C Bertone -78.

 

Carcom Oy  Ateho