Noin arvoilta 270hv/420Nm kesti ajaa vuoden päivät polkien, 228mm sintterikytkin ja turbon asetelma oli kaikki mitä antautui. Koneena siis 2,5L 16v penta ja 0,8bar ahtoa, vakiona 167hv/250Nm x 1,8 = 300hv/450Nm oli lasketut arvot. Sitten kun ahdot nosti 1,1bar ni voimansiirto räjähti HETI, yks 95% kaasu veto 3/5 vaihteilla ni oli rattaat sileinä pääakselin ja sivuakselin väliltä. Perä kesti kyllä hienosti revittelyä. 0-200km/h hoitui noin 15s ajassa.
Kestävä voimansiirto ja 1,5bar ahtoa ni aika oli 12s. Auton paino 1080kg kuskin kera. Tuo voimansiirto oli siis littupyörä, 240mm massalevy, 765asetelma, BMW E36 ZF laatikko ja TYP188 E36 perä torsen lukolla ja E28 bemarin vetarit+sisänivelet, ulkonivelet volvon. Mitatut arvot 408hv/664Nm tukkoisella ahtimella, nyt uudella ahtimella 420-520hv.