KL-varaosat  Race.fi

Epäreilut kauppamiehet

  • 779 Vastauksia
  • 359713 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jahveli

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 297
  • www.vrcf.fi
Vs: Epäreilut kauppamiehet
« Vastaus #45 : 02.05.2011, 09:31:45 »
Nyt on ilmoitus tehty ja en kuulema ole ainut järjestelmän mukaan joka on tehnyt ilmoituksen.
Kaverin nimi ehkä pitää paikkansa, että on sitten vissiin parempi mahdollisuus saada kaverille oikea tuomio.
Samantapaisia tapauksia on kirjattu useampi tälle henkilölle...

Poissa D5GT

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2638
  • www.vrcf.fi
Vs: Epäreilut kauppamiehet
« Vastaus #46 : 06.06.2011, 22:14:42 »


Eli hyvät foorumin jäsenet pistäkää nimi muistiin huijauksesta AKI ALVASTO 041-7042352.


Tätä(kään) "kauppiasta" ei löydy nimellä tai numerolla Eniron sivuilta. Helppo ostaa anonyymi prepaid ja aloittaa kaupanteko.. Googlettamalla numeron löytyy sekalaisia ilmoituksia, vaikuttaako uskottavalta...

Poissa jussipori

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 28
  • www.vrcf.fi
Vs: Epäreilut kauppamiehet
« Vastaus #47 : 27.07.2011, 02:12:49 »
Erästä Olli H,ta sietää varoa... Riihimäki hyvinkää suunnasta... Paketista puuttuu tavaraa, kunto eri mitä sovittu... Lupaa lunastaa paketit takaisin... Mutta puheeksi jää, paitsi kerran... Puhelu alkaa kysymyksellä mistä soitat, ilmeisesti luotaa että onko tarpeeksi kaukaa ettei parin sadan takia tuu tontille... Vanin osien kanssa paljon huijaillut... Ja muistelisin joskus havainneeni että tais saada portin huutonettiin negatiivisten palautteiden takia... Oli ainakin ennen töissä eräässä mediatalossa, isossa...

Poissa Juzi

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1796
  • Vᵒˡᵛᵒ
Vs: Epäreilut kauppamiehet
« Vastaus #48 : 28.07.2011, 15:06:50 »
Noniin laitetaas tännekkin juttua miehestä nimeltä Antti Kuntola Rovaniemeltä.
Lähetin varaosia herralle postiennakolla ja noutamatttahan ne jäi, kun ei tyypillä ilmeisesti löytynyt 51euroa tililtä  :2funny:
http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?p=667283&sid=492b00bf447d7c65ec1e5986c831cdda#p667283   Tosta voimme päätellä, että useemman vuoden on ostellut kaikkea ja jättänyt noutamatta.. Aika erikoinen harrastus?

Mitä tästä opimme.. googlettakaa nimi, puh numero ja tilinumero aina ennen kaupppojen tekoa.
No ei tää mulle maksanut kun reilu 7euroa  :crazy2:

Poissa Jupetti

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 36
  • www.vrcf.fi
Vs: Epäreilut kauppamiehet
« Vastaus #49 : 19.08.2011, 13:04:49 »
HOMMA KUNNOSSA VIIVEEN JÄLKEEN 22.8.2011, joten poistin nimitiedot ja ilmoitin perintätoimistolle!

Jukka

Yksi epäreilu kauppamies listoille:

ÄLKÄÄ LÄHETTÄKÖ TÄLLE HENKILÖLLE OSIA!!!!

Tilasi minulta osia ja erehdyin lähettämään osat ja laskun samassa paketissa.

Kaveri jätti maksamatta ja nyt menee perittäväksi, tosin huijareiden kanssa ei perinnästä liene apua.

Luottotiedot kaverilta kuitenkin menee!

Jukka
« Viimeksi muokattu: 22.08.2011, 10:12:03 kirjoittanut Jupetti »

Poissa j_tapio

  • Aluevastaava Oulunseutu
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2309
  • www.vrcf.fi
Vs: Epäreilut kauppamiehet
« Vastaus #50 : 01.09.2011, 06:55:47 »
Ruosteisilla saksilla naamaan JussiB:tä.

Sovittiin moottorikaupoista heinäkuussa ja lupasin toimittaa koneen hänelle kotiin asti. Infosin häntä sovittuna ajankohtana tilanteesta, sovittiin toimitus ja odoteltiin palkkapäivää. Yllättäen ensimmäinen sovittu päivä ei sit sopinutkaan kun oli reissua ja koko perhe oli mukana, kaikki kaveritkin ja luultavasti koko Tornio ettei kukaan voinut vastaanottaa osia. Toimituspäivää siirrettiin ja minä toimitin osat jo ystäväni talliin paikkakunnalle kun omaan autooni moottori ei kokonaisuutena ois mahtunut mitenkään. Seuraavaa toimituspäivää kysellessä ei sit enää saanut vastausta kuukauteen toistuvista yhteydenottoyrityksistä huolimatta, vaikka profiili oli kirjautuneena foorumille harvasepäivä. Lopulta hän ilmoitti syyksi et oli netti poikki. Nyt kuitenkin tilanne on muuttunut siten että sovittua hintaa pitäis alentaa vielä reilusti ja ilmat on kylmenemässä, eikä oo lämmintä tallia.  :idiot2:
Kyllä tämmösile kannattaa varailla osia ja yrittää sopia mitään.
Sori vaan kaikille jotka kyseli 960:n koneesta osia ja sanoin myyneeni koko koneen pois, näin ei todellakaan nyt tapahtunut.

Ei muuta kuin leukarinnassa hakemaan osat takaisin parinsadankilometrin päästä..

Poissa AnttiJuhani

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 307
  • www.vrcf.fi
VAROITUS: Huijari löytänyt tiensä myös VRCF foorumille.
« Vastaus #51 : 20.09.2011, 17:00:38 »
Varokaapas tekin arvon Volvo-miehet herraa nimeltä Eetu Pakkanen (Kurusta?). Minulle yritti myydä BSR:n filtterikittiä tarjouksen perusteella ja alkoi epäilyttämään kun tarttui heti ensimmäiseen lonkalta heittämään summaan. Google paljasti loput. Kyseisen kaverin käyttämä sähköpostiosoite on: ee.tupakka.nen@hotmail.com

Onneksi huomasin ajoissa niin ei menny viimiset roposet vääriin käsiin  ;D !

Poissa adrock

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1457
    • That´s me!
Vs: VAROITUS: Huijari löytänyt tiensä myös VRCF foorumille.
« Vastaus #52 : 20.09.2011, 17:05:19 »
Varokaapas tekin arvon Volvo-miehet herraa nimeltä Eetu Pakkanen (Kurusta?). Minulle yritti myydä BSR:n filtterikittiä tarjouksen perusteella ja alkoi epäilyttämään kun tarttui heti ensimmäiseen lonkalta heittämään summaan. Google paljasti loput. Kyseisen kaverin käyttämä sähköpostiosoite on: ee.tupakka.nen@hotmail.com

Onneksi huomasin ajoissa niin ei menny viimiset roposet vääriin käsiin  ;D !

Oliko sillä joku ilmoitus? Kun ilmoituksissa pitäisi olla hinta? Vai oliko tämä joku yksityisviestilähestyminen (varmaan kannattaa varoakin 0-viestihenkilön juttuja). Mutta hyvä jos näin :)

Vastasi minun osto-ilmoitukseen jossa mulla on esillä oma sähköpostiosoite. Nimimerkkiä en osaa kertoa, mikäli sellaista edes on.

niin tietty  :)
« Viimeksi muokattu: 20.09.2011, 17:10:28 kirjoittanut adrock »

Poissa AnttiJuhani

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 307
  • www.vrcf.fi
Vs: VAROITUS: Huijari löytänyt tiensä myös VRCF foorumille.
« Vastaus #53 : 20.09.2011, 17:07:02 »
Oliko sillä joku ilmoitus? Kun ilmoituksissa pitäisi olla hinta? Vai oliko tämä joku yksityisviestilähestyminen (varmaan kannattaa varoakin 0-viestihenkilön juttuja). Mutta hyvä jos näin :)

Vastasi minun osto-ilmoitukseen jossa mulla on esillä oma sähköpostiosoite. Nimimerkkiä en osaa kertoa, mikäli sellaista edes on.

Poissa lrahkone

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 33
  • www.vrcf.fi
Vs: VAROITUS: Huijari löytänyt tiensä myös VRCF foorumille.
« Vastaus #54 : 23.09.2011, 15:04:21 »
Sama tyyppi vastasi eilen mun ostoilmoitukseen tekstiviestillä ja kysyi mitä olisin valmis maksamaan S60R japani pakosarjasta. Vastasin ihan naurettavan pienen hinnan ja tyypille kelpasi heti ja laittoi oikein tilinumeronkin. Et heti kun rahat näkyy tilillä niin pakosarja lähtee postilla.
Tajusin heti mistä on kyse ja rupesin vähän höystämään tyyppiä :) Pyysin eka kuvia sähköpostiin, että onko edes koko pakosarjaa olemassa. Vastaus oli että ei omista kameraa. Sit kysyin että missä asut ja että voin tulla sen itse hakemaan. Niin vastasi että Kurussu, mutta ei kuulemma toimi kun postin kautta koska on niin kiireinen ja koko ajan matkoilla.
Monta kertaa kirjoitti, että laita vaan rahat tilille, niin paketti tulee kyllä. Toimii kuulemma aina niin ja hyvin on toiminut :)
Viestit kirjoitti 041 alkuisesta numerosta ja vastata piti aina 046 alkuiseen. Ja ei kuulemma ole foorumille kirjautunut kun on niin kiireinen.
C70 "T5"

Poissa Taavi.H

  • Ajotaitoinen ojanlevittäjä - laakereiden vaihtoa käden käänteessä
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Viestejä: 10762
  • Lehdistön Avaruusbaariin jatkoille!
V60 D6 PHEV -14
V70 D5 AWD -05, S60 2.4T -01, Amazon -66
Exät: 240 B230F, 740 B200K, 850 TDI -96, S70 TDI -99
"Ei toi nyt niin paha ole. Se vaatii vaan verta, hikeä sekä paljon motonetin ja bilteman tarvikkeita"
Volvojen loppusijoitusta jo vuodesta 2002

Poissa AnttiJuhani

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 307
  • www.vrcf.fi
Vs: VAROITUS: Huijari löytänyt tiensä myös VRCF foorumille.
« Vastaus #56 : 23.09.2011, 15:48:06 »
Sama tyyppi vastasi eilen mun ostoilmoitukseen tekstiviestillä ja kysyi mitä olisin valmis maksamaan S60R japani pakosarjasta. Vastasin ihan naurettavan pienen hinnan ja tyypille kelpasi heti ja laittoi oikein tilinumeronkin. Et heti kun rahat näkyy tilillä niin pakosarja lähtee postilla.
Tajusin heti mistä on kyse ja rupesin vähän höystämään tyyppiä :) Pyysin eka kuvia sähköpostiin, että onko edes koko pakosarjaa olemassa. Vastaus oli että ei omista kameraa. Sit kysyin että missä asut ja että voin tulla sen itse hakemaan. Niin vastasi että Kurussu, mutta ei kuulemma toimi kun postin kautta koska on niin kiireinen ja koko ajan matkoilla.
Monta kertaa kirjoitti, että laita vaan rahat tilille, niin paketti tulee kyllä. Toimii kuulemma aina niin ja hyvin on toiminut :)
Viestit kirjoitti 041 alkuisesta numerosta ja vastata piti aina 046 alkuiseen. Ja ei kuulemma ole foorumille kirjautunut kun on niin kiireinen.

Täysin sama kaava. Tekstiviesteihin asti tosin ei päästy minun tapauksessa.

Poissa Turbo 242

  • Global Moderator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 8914
  • Teiden tukko
Vs: VAROITUS: Huijari löytänyt tiensä myös VRCF foorumille.
« Vastaus #57 : 23.09.2011, 17:08:12 »
Sama tyyppi vastasi eilen mun ostoilmoitukseen tekstiviestillä ja kysyi mitä olisin valmis maksamaan S60R japani pakosarjasta. Vastasin ihan naurettavan pienen hinnan ja tyypille kelpasi heti ja laittoi oikein tilinumeronkin. Et heti kun rahat näkyy tilillä niin pakosarja lähtee postilla.
Tajusin heti mistä on kyse ja rupesin vähän höystämään tyyppiä :) Pyysin eka kuvia sähköpostiin, että onko edes koko pakosarjaa olemassa. Vastaus oli että ei omista kameraa. Sit kysyin että missä asut ja että voin tulla sen itse hakemaan. Niin vastasi että Kurussu, mutta ei kuulemma toimi kun postin kautta koska on niin kiireinen ja koko ajan matkoilla.
Monta kertaa kirjoitti, että laita vaan rahat tilille, niin paketti tulee kyllä. Toimii kuulemma aina niin ja hyvin on toiminut :)
Viestit kirjoitti 041 alkuisesta numerosta ja vastata piti aina 046 alkuiseen. Ja ei kuulemma ole foorumille kirjautunut kun on niin kiireinen.

Toi on aika huono selitys tänäpäivänä, ettei omista kameraa. :facepalm:
Volvo 242 -77 2.3T, Volvo 940 -98 2.3T, Volvo V60 -15 D4 AWD R-Design aut, Asuntovaunu Adria 613 UL -04 (SFC 141540)

Poissa AnttiJuhani

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 307
  • www.vrcf.fi
Vs: VAROITUS: Huijari löytänyt tiensä myös VRCF foorumille.
« Vastaus #58 : 23.09.2011, 18:26:28 »
Ja tuote kuulemma niin halpa ettei jaksa edes postiennakolla lähettää.

Poissa järviin

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 584
  • www.vrcf.fi

 

Autoracing  KL-varaosat