Proturbo  Autodiagnoosi

440 2.0 AUTO vm-94 kulutus/ihme kuoleminen? (vika selvitetty)

  • 20 Vastauksia
  • 5150 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Axu85

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1054
  • Mitä pienempi vika, sitä suurempi leka.
Vs: 440 2.0 AUTO vm-94 kulutus/ihme kuoleminen?
« Vastaus #15 : 15.08.2011, 23:08:03 »
Kipinävahvistimelle tulee 3kpl johtoja.
2pin liitin tulee yksi ruskeaharmaa. (tämä kierttää sen verran kaukaata että diodimittauksessa antoi arvoksi 1.45)
3pin liitin tulee yksi valkopunainen ja ruskea. (näissä on suoraan maa diodimittauksella)

kaikki nämän kolme johtoa menee apukuskin puolelta sisään. (eculle?)
yhteenkään ei tule minkäänlaista jännitettä.

pitäisikö johonkin niihin tulla jännite vai pitääkö niissä olla maa?
itellä ei ole kytkentäkaaviota josta voisi tarkistaa.

vahvistin vaihdettu ei vaikuttanut ongelmaan, vaan nyt ei lupaile enään ollenkaan.
« Viimeksi muokattu: 15.08.2011, 23:10:40 kirjoittanut Axu85 »
Nykyiset:V70 mk2 -04 D5 (Man.)
Ex:744 2,4 TD (Aut.) -91,  C70 2.3 T5 (Aut.) -98, ja 855 (Man.) -95  (Moottori swap B5254FS).

Poissa janne1984

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 147
  • www.vrcf.fi
Vs: 440 2.0 AUTO vm-94 kulutus/ihme kuoleminen?
« Vastaus #16 : 16.08.2011, 12:44:47 »
jos en ihan väärin muista nii tohon valkopunasee pitäs tulla virta  :)

Poissa Axu85

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1054
  • Mitä pienempi vika, sitä suurempi leka.
Vs: 440 2.0 AUTO vm-94 kulutus/ihme kuoleminen?
« Vastaus #17 : 16.08.2011, 14:42:37 »
sitten se vetää maihin jostain.  :(
Nykyiset:V70 mk2 -04 D5 (Man.)
Ex:744 2,4 TD (Aut.) -91,  C70 2.3 T5 (Aut.) -98, ja 855 (Man.) -95  (Moottori swap B5254FS).

Poissa janne1984

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 147
  • www.vrcf.fi
Vs: 440 2.0 AUTO vm-94 kulutus/ihme kuoleminen?
« Vastaus #18 : 16.08.2011, 17:19:30 »
siihen muistaakseni tulee virta vasta sitte kun starttaa. kaveri kattomaa sähkökynällä ja toinen starttaamaa. sillee mie ite olen tehny.

Poissa Axu85

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1054
  • Mitä pienempi vika, sitä suurempi leka.
Vs: 440 2.0 AUTO vm-94 kulutus/ihme kuoleminen?
« Vastaus #19 : 16.08.2011, 21:31:55 »
siihen muistaakseni tulee virta vasta sitte kun starttaa. kaveri kattomaa sähkökynällä ja toinen starttaamaa. sillee mie ite olen tehny.

Täytyy kokeilla, jos siihen tulee niin onko sit tämä toimivasta otettu kipunavahvistin sökö tai ei sopiva?
Nykyiset:V70 mk2 -04 D5 (Man.)
Ex:744 2,4 TD (Aut.) -91,  C70 2.3 T5 (Aut.) -98, ja 855 (Man.) -95  (Moottori swap B5254FS).

Poissa Axu85

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1054
  • Mitä pienempi vika, sitä suurempi leka.
Vs: 440 2.0 AUTO vm-94 kulutus/ihme kuoleminen?
« Vastaus #20 : 07.09.2011, 17:38:46 »
Viimeisimmässä yrityksessä tuli sitten takapakkia...
Käynnistyi ja sammui 1min jälkeen.

Jakohihna on nyt poikki.  :buck2:
Nykyiset:V70 mk2 -04 D5 (Man.)
Ex:744 2,4 TD (Aut.) -91,  C70 2.3 T5 (Aut.) -98, ja 855 (Man.) -95  (Moottori swap B5254FS).

 

Puotilan autokorjaamo  RallyBaron