Tässä aiheessa ei olekaan vielä päästy apurungon pusliin. Kaverin kanssa tuossa tutkittiin kun tuo laitos taas vaihteeksi vetelee jonkun verran eikä tunnu ainakaan reilummin mutkaan ajettaessa kovin suuntavakaalta. Todettiin että takimmaiset apurungon puslat antaa vaakatasossa reilusti periksi pienelläkin voimalla vaikka auton paino on päällä.
Minkälainen homma olisi uusia ainakin nuo taaemmat? Kärsiikö apurunkoa raottaa (pitääkö ottaa jotain konehuoneen puolelta huomioon) ja miltä suunnalta pusla asennetaan (alapuolelta?), meneekö paikalleen "noin vain" vai tarvitseeko kotitallin perustyökaluja ihmeempiä?
Verrattiin kaverin 60:iin niin kyllä tuossa meikäläisen yksilössä vaikuttaa selvästi vetelämmältä koko etukelkka. Pahimpaan hätään tietysti auttaisi ehkä nuo:
http://www.ipdusa.com/products/8969/120168-ipd-poly-subframe-bushing-insert-kit , mutta mieluummin noiden kanssa:
http://www.ipdusa.com/products/6305/112765-hd-front-subframe-bushingMuualla edessä ei väljää löydetty, eikä pitäisi ollakaan koska käytännössä kaikki puslat/nivelet jne on laitettu uutta viimeisen vajaan kahden vuoden aikana ja ovat mallia VolvoOE/uretaania.
Jos menee nosturi/erikoistyökaluhommiksi niin teetän muilla suosiolla.