VAGniikan maailma välillä kirjoittelee mitä sattuu. Ikiliikkujien suunnitelmiakin ovat julkaisseet, senkin jälkeen, kun moisen lupasivat lopettaa. Sekä mainostivat öljykattilan lisälaitteeksi keksintöä, joka tuotti elektrolyysillä vetyä kattilassa poltettavaksi. Säästyy kallista öljyä näin.
Ei mikään estä suunnittelmasta autoa, joka on hyvä ajettava, vaikka huippunopeus olisi rajoitettu alemmaksi kuin 250. Koville nopeuksille suunnittelu voi tuottaa myös ratkaisuja, jotka tekevät auton epämukavaksi ajaa meikäläisessä ympäristössä. Esim. kova rengasmelu karkealla asvaltilla, pieni maavara (jokainen keskellä tietä odottava jääpaakku tai soratiestä noussut kivenmukula aiheuttaa liki sydänkohtauksen), jäykkä jousitus = hupaa ajaa jääpolanteella tai mukulakivikadulla.