Puotilan autokorjaamo  RallyBaron

VRCF ry. kesän suurmiitti ja ratapäivät Alastaron moottorirata 2.8.2014

  • 342 Vastauksia
  • 102308 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Paikalla Ribbe

  • Lähes kalsarinsininen
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Polestar
  • **********
  • Viestejä: 12511
Itse en ollut paikalla, mutta jännä miten ihmisten mielipiteet eroaa. Taitaa vaikuttaa että mitä tapahtumalta haluaa ja kaikkia ei voi miellyttää.

Oli kyllä omasta mielestä vaisut kekkerit...noh jos ens vuonna paremmin.  :-\
Mitään moitittavaa ei ole. Voi jopa perheellisetkin tulla paikalle. Ei ole liikaa meteliä, suurin osa käyttäytyi asiallisesti yms...
Member of team R-sport
1998 S70 2.5T -> 2006 S60 2.5T -> 2008 S80 D5 AWD -> 2014 S60 D5 AWD -> 2017 S90 D5 AWD - 2021 S90 T8 AWD

Poissa Taavi.H

  • Ajotaitoinen ojanlevittäjä - laakereiden vaihtoa käden käänteessä
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Viestejä: 10762
  • Lehdistön Avaruusbaariin jatkoille!
Taitaa vaikuttaa että mitä tapahtumalta haluaa ja kaikkia ei voi miellyttää.

Näinhän se on.

Mutta erittäin mielellämme otamme vastaan ihan kaiken palautteen, kehitysehdotukset, risut, ruusut kaikki. Eihän nämä muuten muutu entistäkin paremmiksi. Tärkeintä on että tiimi toimii ja saadaan palautetta. :D

Ja sitten tietenkin heitän haasteen kaikille: ei muuta kuin ensi vuonna ilmoittautumaan talkoisiin, jäsenille tästä huudellaan taatusti hyvissä ajoin. Yhdistyksellä on kohtuulliset resurssit taloudellisesti näitä pyörittää, mutta käsipareista on aina pulaa. :)
V60 D6 PHEV -14
V70 D5 AWD -05, S60 2.4T -01, Amazon -66
Exät: 240 B230F, 740 B200K, 850 TDI -96, S70 TDI -99
"Ei toi nyt niin paha ole. Se vaatii vaan verta, hikeä sekä paljon motonetin ja bilteman tarvikkeita"
Volvojen loppusijoitusta jo vuodesta 2002

Poissa hukka

  • Hukkapätkä
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2602
    • Mun V70
Olishan tuota voinut olla avuksi. Olin kumminkin paikalla jo ennen 10.
Noh ensivuonna sitten :)
V70 mk1. Tdi+man. 1998.

Paikalla -jadi-

  • Hors d'âge
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1619
Oli kyllä omasta mielestä vaisut kekkerit...noh jos ens vuonna paremmin.  :-\

Opasteet "varalasku" paikalta radalle voisin olla paremmat,kylttejä tms.  :)
Yhdistyksen aktiivit luo perustat tämmöisille tapahtumille, hyvä niin ja tosiaan iso kiitos viitseliäille. P>
Jos haluat jotain ekstraa, mikä estää järjestämästä, vaatii aikaa ja vaivaa, rahaakin.
Järjestä vaikka ensi vuonna miitin yhteyteen joku miss märkä t-paita -kisa ja sitten kun saat oman telttasi pystyyn, pidät oman tankotanssi esityksen edelliseen osallistujille. :2funny:  Kyllä siinä vaisuus katoaa ja tämmöiset muistettaisiin vielä vuosienkin päästä, kun kerran mitättömämmätkin muistetaan. Kyselet luvan hallitukselta, yhdistyksen ja kenties omaltasi, eiköhän se lupa heltiä.
Iloista mieltä ja pilkettä silmäkulmaan, kyllä ne vaisut kekkerit paranee, mutta vain tekemällä ja itsensä likoon laittamalla. Esim. Taavi on mun mielestä onnistunut ihan hyvin tässä. O0

Mulle riittää nykyinen meininki, ihmisten kanssa juttelu, radalla ajo (vain kyydissä tällä kertaa) ja yleinen meno.


Itse tsekkaan kartasta aina valmiiksi reitin ihan perille asti, niin ei tarvitse matkalla pähkäillä, että minne mennään ja mistä käännytään.
-"Kyllä sä oot sitte kultane, kun järjestät ns. tuntemattomille uskomattoman hyvän mielen."
- KIITOS!
-----
Слава Україні!    https://www.youtube.com/watch?v=izquEYtqXZo

Poissa Taavi.H

  • Ajotaitoinen ojanlevittäjä - laakereiden vaihtoa käden käänteessä
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Viestejä: 10762
  • Lehdistön Avaruusbaariin jatkoille!
Erittäin mielellään tietenkin otetaan vastaan kaikenlaisia ideoita siitä, miten tapahtumaa voisi kehittää. Ja aina parempi, jos valmiina on jo suunnitelma miten se toteutetaan. Ja aivan huippua on, jos samalla itse lupaudut ko. aktiviteetin vastuuhenkilöksi! :) (tämä siis mun kommenttina tuohon jadin juttuun! :) )

Iloista mieltä ja pilkettä silmäkulmaan, kyllä ne vaisut kekkerit paranee, mutta vain tekemällä ja itsensä likoon laittamalla. Esim. Taavi on mun mielestä onnistunut ihan hyvin tässä. O0

Minulla on jo viimeisetkin uskottavuuden rippeet karisseet aikaa sitten, joten heittäydyn erittäin mielelläni kaikkeen typerään, kuten nyt vaikka banaanipuvussa tanssimaan YMCA:n tahtiin! :D

Itselläni on päänupissa pyörinyt mahdollisuus järjestää jotain keskitetympää jatkobilettä, tyyliin bändi soittamaan ja jotain muutakin iltaohjelmaa. Se vaan tarvisi jonkun paikan läheltä rataa ja ainakin isommasti toteutettuna vaatisi myös pääsylipun myymistä bimmerpartyjen tapaan. (tämä ei siis ole mikään valmis ehdotus, idea vasta...)
V60 D6 PHEV -14
V70 D5 AWD -05, S60 2.4T -01, Amazon -66
Exät: 240 B230F, 740 B200K, 850 TDI -96, S70 TDI -99
"Ei toi nyt niin paha ole. Se vaatii vaan verta, hikeä sekä paljon motonetin ja bilteman tarvikkeita"
Volvojen loppusijoitusta jo vuodesta 2002

Poissa TimoV8

  • Kaksonen Sr. - Kuplautunut
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5967

Minulla on jo viimeisetkin uskottavuuden rippeet karisseet aikaa sitten, joten heittäydyn erittäin mielelläni kaikkeen typerään, kuten nyt vaikka banaanipuvussa tanssimaan YMCA:n tahtiin! :D



M.O.T.

http://vid38.photobucket.com/albums/e137/timov8/20140802_120233_zps904a2f3b.mp4

Luota minuun -tiedän mitä teen!

Poissa desire.

  • Hallituksen varajäsen, kympin tyttö
  • Global Moderator
  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 2365
  • Big things come in small packages.
Itselläni on päänupissa pyörinyt mahdollisuus järjestää jotain keskitetympää jatkobilettä, tyyliin bändi soittamaan ja jotain muutakin iltaohjelmaa. Se vaan tarvisi jonkun paikan läheltä rataa ja ainakin isommasti toteutettuna vaatisi myös pääsylipun myymistä bimmerpartyjen tapaan. (tämä ei siis ole mikään valmis ehdotus, idea vasta...)
Ja sit se bändi on kuitenkin ihan PASKA :D

No ei, mut eikö teillä oo se paikallinen suuruus LS, vai tuleeko siinä kilttihenkilöille jo liian pitkä päivä? Joku coverbändi varmaan olis kaikista turvallisin vaihtoehto, ne vaan ei välttisti tykkää tulla jos ei ihmiset tanssi. Ja miehet (minä mukaanluettuna) on ainakin mun kokemuksen mukaan tosi nahkeita sitä tekemään. Mut eipä nyt torpata vielä ;) Muutenhan idea olis ihan loistava, ja pieni pääsymaksu varmasti tässä kohtaa erittäinkin aiheellinen!

Täälläkin kun oli siitä majoitusjutusta puhe, voisi myös nämä tapahtumatiedot tulla julkisellekin puolelle ihan oikeasti aiemmin, kuin viikkoa ennen muutenkin kuin päivämäärän osalta. Siitä oon samaa mieltä että jäsenille tieto ensin, mutta mun mielestä tässä jäi nyt tosi paljon tietoa tosi viime tippaan. Antamalla myös ei-jäsenille info aiemmin ja vaikka mainiten siinä vaiheessa myös vaikka noista mökeistä voisi nämä jatkoasiatkin onnistua helpommin.
S40 2006 1,8 Summum "Ässä" S* (massamadallettu) | V40 2015 D2 Veksi Veenelkyt a.k.a. "punainen paska" | S60 D4 2014 asusteauto

Poissa Kaziganth

  • Biokaasumies / Karaokemestari
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4106
  • Hämeen hitain
Ja ensi vuonna kaikilla 10L vettä ja kaikki liikenevät syylärit mukana :D
No kun halvalla sai.

Poissa Slowman

  • Mr. Kanttari
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4122
  • www.vrcf.fi
Ja ensi vuonna kaikilla 10L vettä ja kaikki liikenevät syylärit mukana :D

:tykkää:

Ylä- ja alavesiletkuja unohtamatta ;)
Forester XT -06    Symmetrical AWD
760 Turbo -90 Ikuisuusprojekti
V70R -98 Paali vai mahdollisuus?

Poissa Kaziganth

  • Biokaasumies / Karaokemestari
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4106
  • Hämeen hitain
:tykkää:

Ylä- ja alavesiletkuja unohtamatta ;)
sulla on nyt ainakin yhdet ylimääräiset ;)
No kun halvalla sai.

Poissa pomo

  • Group A
  • ********
  • Viestejä: 8227
  • KOFF ROCK!!
Bändi homma on jees. Kun vaan olis se paikka. Alottelevia suuruuksia saa varmasti edullisesti.
Tai sitten esim cover bändi. Vaikka The Coverals. Ens viikon pe menossa katsomaan tuota. Saanut pelkkiä kehuja ja soittaa laidasta laitaan, kaikille jotakin.

Majoituksesta sen verran että. Ei tarvitse edes etsiä kun löytää majoitus mahdollisuuksia ympäristöstä. Ja on sopivasti hereillä itse koska nytkin järjestettiin kaksi mökillistä. Sen voi aloittaa itsekkin.  ;)

Poissa Anniina

  • Ei Ansku
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 325
Bändi homma on jees. Kun vaan olis se paikka. Alottelevia suuruuksia saa varmasti edullisesti.
Tai sitten esim cover bändi. Vaikka The Coverals. Ens viikon pe menossa katsomaan tuota. Saanut pelkkiä kehuja ja soittaa laidasta laitaan, kaikille jotakin.

Majoituksesta sen verran että. Ei tarvitse edes etsiä kun löytää majoitus mahdollisuuksia ympäristöstä. Ja on sopivasti hereillä itse koska nytkin järjestettiin kaksi mökillistä. Sen voi aloittaa itsekkin.  ;)
Olihan tuolla nytkin singstar :D

Kun kesämiitti on kaikille avoin tapahtuma, pitäis ehkä nämä mökkijärjestelytkin olla avoin muillekkin kuin jäsenille, näin saatais tämä toiminta todennäkösesti avattua taas uudelle tasolle eikä kukaan haluais jäädä kotiin nukkumaan. :) iso kiitos järjestäjille ja erityisesti Taaville tanssista ;D

Kyllä huomasi että paikka on vaihtunut botnialta alastaroon, ja se tuotti ihan varmasti hallitukselle uusia haasteita käytännön puolelta. Siltä kantilta kun ajattelee koko tapahtumaa, nostan komppaniallisen hattuja! :hello:
Club Perwium Salaseura
@antunliisa
Ajokkina S60 2,4T, -01 kultakeltainen tuontimalli

Poissa desire.

  • Hallituksen varajäsen, kympin tyttö
  • Global Moderator
  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 2365
  • Big things come in small packages.
Olihan tuolla nytkin singstar :D

Kun kesämiitti on kaikille avoin tapahtuma, pitäis ehkä nämä mökkijärjestelytkin olla avoin muillekkin kuin jäsenille, näin saatais tämä toiminta todennäkösesti avattua taas uudelle tasolle eikä kukaan haluais jäädä kotiin nukkumaan. :) iso kiitos järjestäjille ja erityisesti Taaville tanssista ;D

Kyllä huomasi että paikka on vaihtunut botnialta alastaroon, ja se tuotti ihan varmasti hallitukselle uusia haasteita käytännön puolelta. Siltä kantilta kun ajattelee koko tapahtumaa, nostan komppaniallisen hattuja! :hello:
Ei mikään estä avaamasta ensi vuonna vaikka sua mökkitopikkia julkisellekin puolelle. Jos olet mökin vastuuhenkilö, niin voit ottaa sinne ketä haluat. Ei mökkimajoittuminen ole jäsenmaksunsa maksaneiden oikeus, mutta mun mielestä ihan ymmärrettävästi keskenään vuosia tutut  ja muuten keskenään tekemisissä olevat ihmiset haluavat majoittautua lähekkäin. Enkä mä ainakaan halua majoittautua samaan mökkiin täysin ventovieraiden humalaisten mieshenkilöiden kanssa, joita tällaisissa tapahtumissa on valtaosa. Ihan vaan jo oman turvallisuuteni takia, viihtyvyydestä nyt puhumattakaan. Meidän mökin naisten prosentuaalinen osuus oli aika harvinaislaatuinen ;)

Mielestäni kuitenkaan ei ole yhdistyksen asia varata mökkiä täysin random-henkilöille, ihan vaan rahankäytön järkevyydenkin takia. Jos yhdistyksen jäsen tekee no-shown, on helpompaa periä tarvittaessa mökkivuokra häneltä, kuin joltain random 35 viestin fooruminkäyttäjältä jolta tiedetään vaan nimimerkki. Mökin nimillään varannut on kuitenkin myös vastuussa siitä että mökin asukkaat käyttäytyvät mökkiä ja muita alueella majoittujia kohtaan asiallisesti, sekä tarvittaessa myös rahallisesti jos jotain menee rikki tai paikasta poistutaan se niin että jätetään paikat ihan hujan hajan. Mielestäni on tärkeää, että myös tulevina vuosina on mahdollista saada lähiseudun mökkejä vuokralle :)
S40 2006 1,8 Summum "Ässä" S* (massamadallettu) | V40 2015 D2 Veksi Veenelkyt a.k.a. "punainen paska" | S60 D4 2014 asusteauto

Poissa Slowman

  • Mr. Kanttari
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4122
  • www.vrcf.fi
sulla on nyt ainakin yhdet ylimääräiset ;)

Ne on vaan sun :P
Forester XT -06    Symmetrical AWD
760 Turbo -90 Ikuisuusprojekti
V70R -98 Paali vai mahdollisuus?

Poissa remes

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3475
Ei mikään estä avaamasta ensi vuonna vaikka sua mökkitopikkia julkisellekin puolelle. Jos olet mökin vastuuhenkilö, niin voit ottaa sinne ketä haluat. Ei mökkimajoittuminen ole jäsenmaksunsa maksaneiden oikeus, mutta mun mielestä ihan ymmärrettävästi keskenään vuosia tutut  ja muuten keskenään tekemisissä olevat ihmiset haluavat majoittautua lähekkäin. Enkä mä ainakaan halua majoittautua samaan mökkiin täysin ventovieraiden humalaisten mieshenkilöiden kanssa, joita tällaisissa tapahtumissa on valtaosa. Ihan vaan jo oman turvallisuuteni takia, viihtyvyydestä nyt puhumattakaan. Meidän mökin naisten prosentuaalinen osuus oli aika harvinaislaatuinen ;)

Mielestäni kuitenkaan ei ole yhdistyksen asia varata mökkiä täysin random-henkilöille, ihan vaan rahankäytön järkevyydenkin takia. Jos yhdistyksen jäsen tekee no-shown, on helpompaa periä tarvittaessa mökkivuokra häneltä, kuin joltain random 35 viestin fooruminkäyttäjältä jolta tiedetään vaan nimimerkki. Mökin nimillään varannut on kuitenkin myös vastuussa siitä että mökin asukkaat käyttäytyvät mökkiä ja muita alueella majoittujia kohtaan asiallisesti, sekä tarvittaessa myös rahallisesti jos jotain menee rikki tai paikasta poistutaan se niin että jätetään paikat ihan hujan hajan. Mielestäni on tärkeää, että myös tulevina vuosina on mahdollista saada lähiseudun mökkejä vuokralle :)
Tuosta hujan hajan jättämisestä tuli mieleen että mistä näissäkin tapahtumissa riittää näitä tynnyrissä kasvaneita jotka jättää kaljatölkit pyörimään tuulen mukaan pitkin poikin vaikka roskiksiakin oli esim. katsomon nurkalla 3:n metrin päässä... Ihan oikeasti, ei ole kauhea vaiva nostaa sitä purnukkaa roskikseen jos ei jaksa tyhjiä kantaa mukanaan. Sama kun röökin stumpit on viskeltävä katuun vaan, itseä nykyään jo hävettää pelkkä röökaaminen tarpeeksi, jos ei stögistä ole nurkalla niin kyllä sen stumpin voi pitää kädessä sinne roskikselle asti joita kuitenkin Alastarollakin riitti... Ei voi ymmärtää, kai se on että kyllä joku siivoo.
V40 T2 -17
Kuvat

 

Samppasport  Futurez