Elekma  Autoracing

VRCF ry. kesän suurmiitti ja ratapäivät Alastaron moottorirata 2.8.2014

  • 342 Vastauksia
  • 102325 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa VT86

  • Hallituksen varapj
  • Administrator
  • Turbo
  • *
  • Viestejä: 3199
  • Accidental Motorsport - Koska voin
Mahtava reissu, kiitos seurasta, harmi ettei oma auto täysin toiminut, jäi muutamat ratakyydit antamatta sen vuoksi. Jarrunesteet keitti kun joku huolimaton oli unohtanut vaihtaa ne keväällä.

Jos jollain on siitä väärän merkkisestä sinisestä pikatiekiiturista kuvia radalla voi vaikka YV:llä paiskata mulle  :)



Juhalle kiitokset miltei täydestä ratakierroksesta Amazonin kyydissä :) Ens vuonna taidan tulla heti ensimmäisenä kyytiin  ;D
MB 200DTIC==> w201==> 2xN14==> Toledo TDI==> Leon 1,8t 20vt TS4 "CupraR" + Saab 900NG Turbo 306 2.0 16v + 306Gti-6 +V60 '14.5 => Mondeo 4x4 '18 => Octavia RS 4x4 '19
Suzuki GS450 ==> Honda CBR900RR+Solifer SM+Suzuki GT125 + BMW F900R '22

Miksi? - Koska voin!

Poissa Taavi.H

  • Ajotaitoinen ojanlevittäjä - laakereiden vaihtoa käden käänteessä
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Viestejä: 10762
  • Lehdistön Avaruusbaariin jatkoille!
Ja linja-autollakin voi toki kiertää radalla... ;) :D

"Ei tää öljyä tiputtanut radalle yhtään -- mutta pari subbaria kylläkin!"

:D
V60 D6 PHEV -14
V70 D5 AWD -05, S60 2.4T -01, Amazon -66
Exät: 240 B230F, 740 B200K, 850 TDI -96, S70 TDI -99
"Ei toi nyt niin paha ole. Se vaatii vaan verta, hikeä sekä paljon motonetin ja bilteman tarvikkeita"
Volvojen loppusijoitusta jo vuodesta 2002

Poissa ässäarpa

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2067
  • -Team Karvavako Racing- Valiomaisteri
Lapset olivat muuten suu auki kun isä tuli pokaalin kanssa kotiin....  8)

Päivän pelastus oli näky jossa sinä ja JoonasH seisoitte palkintorivissä vierekkäin.

Pienipoika, iso pokaali, isomies pienipokaali.  :2funny:
V70 D5
850 T5
145 T5

Poissa TimoV8

  • Kaksonen Sr. - Kuplautunut
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5968
Päivän pelastus oli näky jossa sinä ja JoonasH seisoitte palkintorivissä vierekkäin.

Pienipoika, iso pokaali, isomies pienipokaali.  :2funny:

Bemaristin vehkeen koosta siinä kuittailtiin jo... :D

Luota minuun -tiedän mitä teen!

Poissa pomo

  • Group A
  • ********
  • Viestejä: 8227
  • KOFF ROCK!!
Bemaristin vehkeen koosta siinä kuittailtiin jo... :D
Kuka muka?  ???

Päivän pelastus oli näky jossa sinä ja JoonasH seisoitte palkintorivissä vierekkäin.

Pienipoika, iso pokaali, isomies pienipokaali.  :2funny:
Mikseis me sanailtu?  :P

Poissa VäLKKy

  • Toiminnantarkastaja EVP
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6890
  • Kaikkee sitä...
Jos jollain on siitä väärän merkkisestä sinisestä pikatiekiiturista kuvia radalla voi vaikka YV:llä paiskata mulle  :)

Timon Bemarista? ???
... --> S40 T4 -02 --> S40 T5 -04 --> Focus ST -07 --> S40 2.0D Powershift -10 --> BMW 330D M-Sport -10 --> Audi A4 3.0 TDI quattro S-line -11 --> Audi A6 3.0 TDI competition quattro -15 --> Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro -21

Poissa Sjtv

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 668
  • PRV is lifestyle <3
Ei voinut yhdestä pikkuisesta seikasta johtuen kiertää pappamallilla rataa kuin kerran possujunassa  :2funny:

Ei sillä että pervolla ois muuta saatu tarjottuakaan kuin päivän nauruja  :2funny:
745,745,765,945,XC70,Raksapaku

"Vehkeiden epäluotettavuus on suoraan suhteessa siihen kuinka paljon niissä on itsetehtyjä, muista autoista otettuja, kuorma-auton tai virityskäyttöön tarkoitettuja osia."

Poissa tommi m

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 548
  • www.vrcf.fi
Itse en ainakaan haluaisi lähteä radalle kun ei ole kokemusta. Eikä viitsi lähteä kokemusta hakemaan koko volvoporukan vahdatessa.  :)

Poissa Volvomies89

  • BWC-vastaava
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3464
  • TDI:tä etu ja takavetosena....
Itse en ainakaan haluaisi lähteä radalle kun ei ole kokemusta. Eikä viitsi lähteä kokemusta hakemaan koko volvoporukan vahdatessa.  :)
Sitä vartenhan näitä järjestetään että kuka vaan pääsee ajamaan radalla ja kokeilemaan taitojaan/autoaan.
Ei näissä  tapahtumissa tarvii hävetä mitään...
Team Salaseura.
Suomen Volvokerhon Some-vastaava Facebookissa, BWC-osastovastaava ja jääratapäivien vastaava.
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=237002

Poissa JoonasH

  • Hallituksen jäsen - Päivämääräspesialisti
  • Administrator
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 5703
  • Volvo R owners Finland / NordicR #315
Jep, vaikka ensin possujunaan katsomaan ajolinjoja ja tutustumaan rataan ja sitten kypärä päähän ja kokeilemaan :) Ei se mikään kilpailu ole, jokainen saa ajaa tasan sitä vauhtia kuin haluaa ja mihin taidot riittää :)

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7975
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Iso kiitos järjestäjille! Perinteitä noudattaen tuli ajettua siihen asti, kunnes kalusto oli saatu paskottua... Tällä kertaa siihen tarvittiin tosin vain 5 kierrosta  >:(

Mulla oli sama meininki. Onneksi eturenkaan ventiili hajosi vasta viimeisellä kierroksella.

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7975
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Ei näissä  tapahtumissa tarvii hävetä mitään...

Ei tarvii juu ja kukaan ei varmaan edes muista sitä kuka spinnasi ensimmäisenä ensimmäisillä ratapäivillä.

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7975
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Lisäksi jälkikäteen "palkittiin" eräs foorumin tunnetuimmista jäsenistä, joka on onnistunut ratapäivillä varsin hyvin vuosi toisensa perästä: Botnialla aivan ensimmäinen spinnaus, viime vuonna sytytti ajokkinsa tuleen ja tänä vuonna rivautti venttiilinsä tyhjäten renkaan radalle... :pomo: S*

Ihanaa kun te muistitti mua taas lämmöllä. Taavi kyllä sano, että tässä tää sun nimikkopalkintos olisi taas kerran.

Poissa remes

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3475
Itse en ainakaan haluaisi lähteä radalle kun ei ole kokemusta. Eikä viitsi lähteä kokemusta hakemaan koko volvoporukan vahdatessa.  :)
En mä ainakaan kokenut että miehisyys olis karissut vaikka ensimmäistä kertaa olin eikä ollut edes nopeaa autoa alla. Varmaan parempikin ettei pääsuoran jälkeiseen mutkaan tarvinnut etsiä jarrupaikkoja mistään 200km/h nopeudesta.
Silti oli aivan helvetin hauskaa, paljon ehti jo tuossa oppia oman auton käytöksestä ja näkyihän se myös kellossa. Kisaa ei ollut kuin itseä vastaan, hitaammat antoi tietä ja itse annoin nopeampien mennä menojaan  :)
V40 T2 -17
Kuvat

Poissa ässäarpa

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2067
  • -Team Karvavako Racing- Valiomaisteri
Mikseis me sanailtu?  :P

En nähny koko miestä missään.  :P
Auton havaitsin kyllä.
V70 D5
850 T5
145 T5

 

Autodiagnoosi  Carcom Oy