Samppasport  Futurez

VRCF ry. kesän suurmiitti ja ratapäivät Alastaron moottorirata 2.8.2014

  • 342 Vastauksia
  • 102364 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Paikalla Slowman

  • Mr. Kanttari
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4126
  • www.vrcf.fi
30+ kierrosta ja 2 oho tilannetta, ensimmäinen vähän yli kovaa ja toisella kertaa jäähdytysnestettä liukasteena radalla.
Tai no kolmanneksi voi laskea kun ihmetteli erään 760 Turbo Intercoolerin liikkeitä LasPalmasin ulostulossa :2funny:

Tappikonehan siellä on jo vakiona  :juhau:

Hitto kun ei ite koskaan oo näkemässä kun radalla jotain tapahtuu, ni että ihan tylsää oli :D
Forester XT -06    Symmetrical AWD
760 Turbo -90 Ikuisuusprojekti
V70R -98 Paali vai mahdollisuus?

Poissa VäLKKy

  • Toiminnantarkastaja EVP
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6896
  • Kaikkee sitä...
Eikäku riitävän läheltä, joka on siis hieman ulompaa kun mun ajoreitti :pomo:

Ja kartturi pyrkii korjaamaan vauriot... O0
... --> S40 T4 -02 --> S40 T5 -04 --> Focus ST -07 --> S40 2.0D Powershift -10 --> BMW 330D M-Sport -10 --> Audi A4 3.0 TDI quattro S-line -11 --> Audi A6 3.0 TDI competition quattro -15 --> Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro -21

Poissa Anniina

  • Ei Ansku
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 325
Nyt me pisinmatkalaisetkin ollaan lähtöpaikassa :hello:
Club Perwium Salaseura
@antunliisa
Ajokkina S60 2,4T, -01 kultakeltainen tuontimalli

Poissa Chall

  • Porilainen Oikeiden Topicien Erikoismies
  • Global Moderator
  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 2256
  • Muoviämpäri
Nyt me pisinmatkalaisetkin ollaan lähtöpaikassa :hello:

 :o

Poissa Anniina

  • Ei Ansku
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 325
Club Perwium Salaseura
@antunliisa
Ajokkina S60 2,4T, -01 kultakeltainen tuontimalli

Poissa Riikka

  • Rva. Valvoja
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1660
  • www.vrcf.fi
Kiitos Riikalle ja Aapolle, kun hoiditte käytännössä kahdestaan katsastuksen, kun itse suurimman osan ajasta nukuin Justiinassa kuumetta pois.
Paljon siinä taisi jäädä näkemättä kun sairastaa, mutta pääsin kuitenkin JoonasH:n kyydillä kerran käymään possujunassa :)
Mukavaa hommaa oli kyllä, tai sit aapo teki kaiken työn kun ei ainakaan kauheesti joutunut huhkimaan  :D Ja livistinhän mä jo paikaltakin siinä neljän-viiden maissa kun kyytiläiset halus jo kotio suunnistaa..  :)
Iso peukku kyllä radalle menijöille kun oli autot asianmukaisessa kunnossa  :hello:
240 B200F -89 240 B230E -86 V70I TDI -98 "Rousku" V50 2.0D -05 "P*rkele" 240 B230F -90 "Jaakko"  V70 D3 -11 "Grace"

Poissa jaskajokunen

  • :nohnoh
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6587
  • 1% Hybridi
Mukavaa hommaa oli kyllä, tai sit aapo teki kaiken työn kun ei ainakaan kauheesti joutunut huhkimaan  :D Ja livistinhän mä jo paikaltakin siinä neljän-viiden maissa kun kyytiläiset halus jo kotio suunnistaa..  :)
Iso peukku kyllä radalle menijöille kun oli autot asianmukaisessa kunnossa  :hello:

olikos kerhon perwot hommanneet kerhon puolesta katsastusasun ? Ehkäpä ensivuodeksi kannattaisi asia korjata, jos eivät älynneet täksi vuodeksi jo hoitaa  ::)
V70 -00 HYL-sy  &  V40 -99 Wladde ja V40td -99 Eikka -99
V90-19 T8
Die weisheit: nicht hören, nicht sehen und nicht sprechen  Kylmämies

Poissa TimoV8

  • Kaksonen Sr. - Kuplautunut
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5968
olikos kerhon perwot hommanneet kerhon puolesta katsastusasun ? Ehkäpä ensivuodeksi kannattaisi asia korjata, jos eivät älynneet täksi vuodeksi jo hoitaa  ::)

Minä voin hoitaa tämän!  :)

Luota minuun -tiedän mitä teen!

Poissa Tessa

  • Hallituksen jäsen
  • Global Moderator
  • Turbo
  • *
  • Viestejä: 2648
  • Hiihtoliitto tai joku mikä pervoilukerho vaan?
olikos kerhon perwot hommanneet kerhon puolesta katsastusasun ? Ehkäpä ensivuodeksi kannattaisi asia korjata, jos eivät älynneet täksi vuodeksi jo hoitaa  ::)

Katson kuuluvani perwoihin ja Riikalle oli kyllä varattu asianmukainen asu. :juhau: Se ei vaan käyttäny sitä!! :'(




 :D
VRCF TDI Club #3
TAYSin vempat

Poissa desire.

  • Hallituksen varajäsen, kympin tyttö
  • Global Moderator
  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 2365
  • Big things come in small packages.
Kiitos omastanikin puolesta kaikille toimihenkilöille sekä kävijöille supermukavasta ensimmäisestä kesämiitistäni. Ens vuonna uudestaan  :hello:

Ens vuodelle kehitysehdotus, että josko näistä kekkereistä sais koko viikonlopun mittaset karkelot. Johonkin mestaan, missä mökkejä jonkun verran. Itellä nuori kroppa vielä telttailun kestää ja armeijassa tulee sitä harrastettua vähintään pari kertaa kuukaudessa ^^
Tähän mun on kyllä nyt pakko kommentoida, että mä vietin kyllä perjantaista sunnuntaihin aika monen muun kanssa mökissä kävelymatkan päässä radasta. Eli siis suomeksi: onnistuu kyllä, kunhan joku vaan järjestää. Se joku voi tarvittaessa katsoa myös peilistä ;)
S40 2006 1,8 Summum "Ässä" S* (massamadallettu) | V40 2015 D2 Veksi Veenelkyt a.k.a. "punainen paska" | S60 D4 2014 asusteauto

Poissa Riikka

  • Rva. Valvoja
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1660
  • www.vrcf.fi
olikos kerhon perwot hommanneet kerhon puolesta katsastusasun ? Ehkäpä ensivuodeksi kannattaisi asia korjata, jos eivät älynneet täksi vuodeksi jo hoitaa  ::)
Joo olihan mulle staffipaita joten tästä oli huolehdittu  :smitten:

Katson kuuluvani perwoihin ja Riikalle oli kyllä varattu asianmukainen asu. :juhau: Se ei vaan käyttäny sitä!! :'(




 :D
Käytinhän mä sitä.. sitten kotona  ;D Pesun se kaipasi, en tiedä oliko extramäärä torjunta-aineita lorahtanut siihen mut piru kun kutitti  :idiot2:
240 B200F -89 240 B230E -86 V70I TDI -98 "Rousku" V50 2.0D -05 "P*rkele" 240 B230F -90 "Jaakko"  V70 D3 -11 "Grace"

Poissa Brick

  • Mr John Doe
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 651
Silti oli aivan helvetin hauskaa, paljon ehti jo tuossa oppia oman auton käytöksestä ja näkyihän se myös kellossa.

Minkäslaisia kierrosaikoja porukka kellotti jos kellotti?
citikka

Poissa jaskajokunen

  • :nohnoh
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6587
  • 1% Hybridi
Joo olihan mulle staffipaita joten tästä oli huolehdittu  :smitten:
Käytinhän mä sitä.. sitten kotona  ;D Pesun se kaipasi, en tiedä oliko extramäärä torjunta-aineita lorahtanut siihen mut piru kun kutitti  :idiot2:

Mä kun aattelin modattua katsastajan univormua mm. haalareiden lahkeet minimikorkeudelle jne., jottei tuu niin kuuma ::)
Timokin tuon taisi oikein aatella, kun lupautui hoitamaan asian  ;)
V70 -00 HYL-sy  &  V40 -99 Wladde ja V40td -99 Eikka -99
V90-19 T8
Die weisheit: nicht hören, nicht sehen und nicht sprechen  Kylmämies

Poissa TPK1980

  • Hallituksen varajäsen - Pyykkääjä
  • Valvoja
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: -6030
  • RWGWGWARAHHHHWW RGGWRWRW
Minkäslaisia kierrosaikoja porukka kellotti jos kellotti?
Se oli vain ajoharjoittelua ;)

Mulla oli paras Cliolla lauantaina 1:38.0. VT86 tais ajaa Seat:lla 1:39,4.
E36 320i Taxi -92 -> Clio II ph. 2 1.4-16v -04 -> Clio II RS172 Ph. Quick -01 -> Mustikka -02 -> C70 B5204FS+AW50-42 -99 -> Varsovan liiton Arkkupakastin -16
Viestit saattavat sisältää huomattavia määriä sarkasmia!

Poissa Taavi.H

  • Ajotaitoinen ojanlevittäjä - laakereiden vaihtoa käden käänteessä
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Viestejä: 10762
  • Lehdistön Avaruusbaariin jatkoille!

Mä kun aattelin modattua katsastajan univormua mm. haalareiden lahkeet minimikorkeudelle jne., jottei tuu niin kuuma ::)
Timokin tuon taisi oikein aatella, kun lupautui hoitamaan asian  ;)

...jostain syystä mulle tulee nyt Mieleen tämä pätkä:

http://www.youtube.com/watch?v=eSiiJ8uvc60

:D
V60 D6 PHEV -14
V70 D5 AWD -05, S60 2.4T -01, Amazon -66
Exät: 240 B230F, 740 B200K, 850 TDI -96, S70 TDI -99
"Ei toi nyt niin paha ole. Se vaatii vaan verta, hikeä sekä paljon motonetin ja bilteman tarvikkeita"
Volvojen loppusijoitusta jo vuodesta 2002

 

RallyBaron  Samppasport