Jos täytön tekee ennen kuin värkki herjaa tyhjästä säiliöstä niin selviää ilman vikakoodien nollailuja? Vai tuleeko herja kilometrien perusteella?
Mulla oli joskus aikoinaan 307 SW HDi jossa oli nuo eolys-vehkeet.
MUISTAAKSENI siinä täyttöväli oli 120 tkm, jos ei tuon välein kalibroinut ja tietokoneelle ilmoittanut täytöstä niin alkoi pyytää nestettä.
Erikoinen piirre oli k.o. autossa se, että jos auton tankkasi käynnissä ollessa niin polttoainemittari ei reagoinut lisääntyneeseen aineeseen ennen seuraavaa käynnistystä.
Syy oli se, että järjestelmä laski tankkauksen jälkeen lisätyn polttoaineen ja annosteli tuota eolys-ainetta polttoaineen sekaan.
En tiedä toimiiko nuo PSA-dieseliset Volvot samalla tavalla.
Toivottavasti ei, tuo pösö oli melko laaduton laite.
Ja samoja kokemuksia oli muillakin 307n omistajilla.