KL-varaosat  Race.fi

850:sen ajoneston ohitus.

  • 4 Vastauksia
  • 9662 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Axu85

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1054
  • Mitä pienempi vika, sitä suurempi leka.
850:sen ajoneston ohitus.
« : 21.10.2011, 21:18:12 »
HUOM! vain äärimmäisessä hädässä jos kone ei lähde käyntiin ja ainoa epäilty ongelma olisi ajonestossa!
Selvittäkään mahdollista vikaa ensin foorumilta kysellen mikä muu voisi mahdollisesti aiheuttaa vian.

Tarviiko tähän enään mitään lisätä.
Kuvassa on karkea suomennos.

Jos haluaa kuvasta suurennoksen niin laita YV minulle.

Edit: Tekstiä muokattu osittain suuremmaksi, kun joillakin ei ole hyvää näköä lukemiseen.
« Viimeksi muokattu: 18.07.2014, 22:53:13 kirjoittanut Axu85 »
Nykyiset:V70 mk2 -04 D5 (Man.)
Ex:744 2,4 TD (Aut.) -91,  C70 2.3 T5 (Aut.) -98, ja 855 (Man.) -95  (Moottori swap B5254FS).

Poissa jasse

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 139
  • www.vrcf.fi
Vs: 850:sen ajoneston ohitus.
« Vastaus #1 : 21.10.2011, 21:28:55 »
Tarviiko tähän enään mitään lisätä.
Kuvassa on karkea suomennos.


Jos V70 on eri niin laitan sen myöhemmin. ::)
Laita vain samalla joka versiosta mitkä tiedät :hello: Pitkäkyntiset jakaa sulle rojalteja sitten :3/4 jättää sen:
« Viimeksi muokattu: 22.10.2011, 15:20:24 kirjoittanut jasse »

Poissa Axu85

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1054
  • Mitä pienempi vika, sitä suurempi leka.
Vs: 850:sen ajoneston ohitus.
« Vastaus #2 : 21.10.2011, 21:32:28 »
Laita vain samalla joka versiosta mitkä tiedät :hello: Pitkäkyntiset jakaa sulle rojalteja sitten :3/4 jättää sen:

sitä vähän meinasin aluksi mut, jos jollain on käynnistys ongelmia niin voi pois sulkea tämän mahdollisuuden.
eikä tohon oo helppo päästä edes käsiksi nopeasti.
Nykyiset:V70 mk2 -04 D5 (Man.)
Ex:744 2,4 TD (Aut.) -91,  C70 2.3 T5 (Aut.) -98, ja 855 (Man.) -95  (Moottori swap B5254FS).

Poissa jasse

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 139
  • www.vrcf.fi
Vs: 850:sen ajoneston ohitus.
« Vastaus #3 : 21.10.2011, 21:53:33 »
On nopeita ja nopeampia lähiön lippispäitä...Ja varsinkin jos"luppo aikaa"niin nyt ei pelkoa,että pirssi jäisi tontille :3/4 jättää sen:  Noh.moni muuttanut vakio hälyttimiäkin/käynnistyksen estoja,että toi ei päde sillon(toivottavasti muuttaneita?)Esim. minä kun ei ollut edes orikinaali hälyä :-*
(kokemusta lähiön lätsä päistä ja auto jäi tontille ;) )
Ehkä itse en jakelis yleisesti kuitenkaan....että näin :hello:

Poissa rocktie

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 318
  • rockroad is the only way
Vs: 850:sen ajoneston ohitus.
« Vastaus #4 : 18.02.2016, 13:33:59 »
Tähän asiallisten viestien jatkoksi haluan huomauttaa seuraavaa..

Jos on myöhemmän mallin 850 sirullisella avaimella ( -96-97 aineski?) ja kake on tän näköinen



ja kakesta vaikka loppuu patterit tai se hukkuu niin auton saa käyntiin ajonestosta huolimatta jos sirullinen avain on käytössä.

Autoon mennään avaimella, häly menee päälle, vilkut vilkkuu ja pilli huutaa 30sek.
Viiden sekunnin kuluessa pillin huutamisen loputtua startataan auto. Jos kääntää nopsasti virrat päälle niin voi olla ettei ecu ehdi tunnistaa sirua heti siispä heti virrat pois ja uusi startti, pitäis jäähä käymään.

Tän jälkeen ovet menee norm. lukkoon avaimella ja keskuslukitus toimii mutta häly saadaan päälle vasta toimivalla kakella.
Tää vinkkihän ei auta jos vaikka kaksoisrele kiukuttelee tjs
.

Josko jollekki apuja, mulle ainaki. Ei jää marketin pihaan jos patterit loppu.
Kuha(TM) kerroin.. ;)

 

Elekma  Autoracing