1
Projektipäiväkirjat / Vs: Volvo Amazon 4D 122Sport Turbo
« Uusin viesti kirjoittanut Jambo tänään kello 22:31:12 »Turvavöiden kierteet on joo jollain standardilla UNF-kierteellä. Oliko joku 7/16 tjsp.
Kylä saa melkei suorilta laittaa ne 65 tksuuttimet. Kylä ne poraankin pystyy mutta ite en ainakaan joskus löytäny järkevään hintaan kun teriä puolen millin välein.Joo, tilailin teräsarjan jossa teriä 0,05mm välein
Jos varovasti nostaa kierroksia niin millä kierroksilla ilmenee ongelmia?
Kun noi 11. seosputket on laihan puoleiset niin jos tksuutin on pienen puoleinen niin käy sillain että tyhjäkäyntipiiristä loppuu tavara ennenkun pääpiiri tulee mukaan.
Ja ite en ainakaan saanu 11. putkilla omaani toimiin ilman että olis kyykähtäny sekunniks kun löi lapun lattiaan.
Tää nyt ei tähän asiaan varsinaisesti liity mutta kannattaa laittaa kaasarien ja imusarjan väliin ns.Misabbi levyt ja kiinnitys kumituttiprikkojen ja nyloccien kans niin kaasarir ei värise kun se aiheuttaa kaikenlaista ongelmaa.
Ja tekis yhtenäisen levyn torvien alle joka yhdistää molemmat kaasarit niin synkka pysyy kohdallansa. Itellä on vielä tuosta levystä tukirauta moottorin korvan pultin alle ja kumityyny viä välissä.
Niin ja itellä oli samanlailla synkkavipua jatkettu aluks mutta vahvistin sitä viä alapuolelta kun tollain se on aika pletku,tai omani ainakin anto myöten silmin nähden.
Niin ja itellä ainakin ajomukavuus parani 100x kun muutin kaasun vivusta vaijerimalliseks. Vivulla oli semmonen jäykkä kohta jonka jälkeen poljin keveni ja oli kylä melkosta kengurumenoo kun kaasu oli lähinnä mallia päällä tai pois.
Jos liittimen irroitus ei tee mitään niin maf todennäköisesti silloin mykkä. Vilkaisen jossain kohtaa nuo mittaus arvot / ohjeet koneelta sulle. Eli akkujännite pitää olla 1 ja 4 napojen välillä, keskimmäiset on signaali liittimet.