0
0 jäsentä ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.
Onko noissa miten suuri ero jäykkyydessä B4 vs B8? Etusissa mulla on BeeNelkit ja saa ollakkin, mutta taakse pitäs jotkut lyhyemmät keksiä.
Taitaa olla melko suuri ero, kun noi b4 on vain perusiskarit ja b8 sitten järeät tuninki iskarit 1-putki teknolokialla.
Kokemus kaksista kolisevista bilteineistä takana täälläkin. Toinen setti tosi tuoreen näkönen auton mukana tullessaan ja kolisi ku halvattu, toinen ollut vajaan 2v auton alla ja kolisee myös.
Irroitteleppa iskarit ja laita ne uudestaan kiinni, tuolla tempulla hävisi omista taka beenelkuista kaikki kolinat
B6 ja B8:ia on sitten eri jäykkyyksisiä/ominaisuuksilla myös, elikkä suoraan ei voi sanoa että B8 on vain lyhennetty B6.
Hepsulleen! Eli tosiaan tuli ostettua kokeilumielessä tuolta tuningkauppa.com:ista tuollaset Vw golf iv jom:in etutolpat ja kaveri sitten hitsaili ne tuohon volvon iskariputkeen(?) kiinni ja alustavalla sovituksella vaikuttais ihan hyvältä. Ens viikolla kunnolla alle ja katsotaan kuinka tippuu
Tulee olemaan vähän saatanan löysät
joo mutta päätarkoitus olikin että mennään matalalla
Päivitteletkös tänne sitten miten istuu yläpää? Ja minkälainen ajaa? Suosittelisin ruuvaamaan tuota ''korkeudensäätömutteria'' ylöspäin ja ottamaan tuon ohuemman apujousen heti pois, tulee paljon jämäkämpi.
Biltsun sivuilt on vaan B4, B6 ja B8 (sekä tietty nivomat, retku ja jäykkäperä vaihtoehdot). Onko täst enemmän tietoa? Olis meinaan monille tuo B8 pehmeämpänä olisi haluttu.