Futurez  Kulkukoira

Älypuhelimet, tabletit ym. laitteet -topic

  • 1332 Vastauksia
  • 664707 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Lerputin

  • Vieras
Älypuhelimet, tabletit ym. laitteet -topic
« : 20.02.2011, 17:54:08 »
Kertokaa kokemukset :  Olen harkinnut vaihtavani johonkin näistä yllämainituista puhelimista. Iphone kiinnostas kovasti mutta mutta, kehuvat android käyttiksellä olevat puhelimet paremmiksi ? vaan kannattaako odottaa Nokialta/Windows phonelta jotain....  Jos jollakin on Iphone tai Samsung /HTC kertokaa hyvät ja huonot puolet !

EDIT: Muokattu otsikkoa hieman yleisempään suuntaan mihin ketjukin on mennyt eli yleistä keskustelua älypuhelimista ja muista fiksuista mobiililaitteista
« Viimeksi muokattu: 13.08.2015, 14:35:36 kirjoittanut Taavi.H »

Poissa Tuomas-89

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2369
  • Miekka Kirves Hakku Lapio
    • V70 D5 -04
Onko enää järkevää korjauttaa Iphone 4 näyttöä? :buck2:

Volvo Pro & iCarsoft i906 Volvo vikakoodinlukua Ylöjärvi-Tre sarankulman alueella

Poissa sami_k

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 428
  • www.vrcf.fi
Ebaysta näyttöjä saa halvimmillaan reilulla 10€ ja jos ite osaa vaihtaa nii en nää syytä miks ei kannattaisi


Sent from my iPhone using Tapatalk

Poissa Tuomas-89

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2369
  • Miekka Kirves Hakku Lapio
    • V70 D5 -04
Ebaysta näyttöjä saa halvimmillaan reilulla 10€ ja jos ite osaa vaihtaa nii en nää syytä miks ei kannattaisi


Sent from my iPhone using Tapatalk

Eipä oo pahemmin tullut korjailtu noita.

Volvo Pro & iCarsoft i906 Volvo vikakoodinlukua Ylöjärvi-Tre sarankulman alueella

Poissa sami_k

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 428
  • www.vrcf.fi
Jos innostusta riittää niin ifixit.com sivulta löytyy hyvin ohjeet lähes joka luurin korjaamiseen. Iphone 4 ja 4s aika työläs vaihtaa kun joutuu purkamaan aivan atomeiksi.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Poissa Ribbe

  • Lähes kalsarinsininen
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Polestar
  • **********
  • Viestejä: 12470
Törmäsinpä villiin softa bugiin iOS 8.0.2 versiossa. Lenkillä koitin volumea pienentää puhelimen napeista. Varmasti painoin oikeaa niin napsahti täysille. Pakko oli pysähtyä, vaikka miinusta painoi, volume laski pykälän ja nousi takaisin täysille. Näytössä oli kokoajan se volume asteikko. Aluksi ajattelin rauta vikaa että näppäin jääny jumiin, mutta kameran kun käynnisti niin plus näppäin toimi oikein. Boottia kun antoi niin taas toimi.
Member of team R-sport
1998 S70 2.5T -> 2006 S60 2.5T -> 2008 S80 D5 AWD -> 2014 S60 D5 AWD -> 2017 S90 D5 AWD - 2021 S90 T8 AWD

Poissa Nortti

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1206
    • Volvon tuunausta vuodesta 1985
Ebaysta näyttöjä saa halvimmillaan reilulla 10€ ja jos ite osaa vaihtaa nii en nää syytä miks ei kannattaisi

Olen vaihtanut näyton todella moneen luuriin. Mulla on työpaikalla siisti tila ja työkalut, niin ei niissä mene kuin muutama minuutti. Lievä likinäköisyys on näytönvaihtohommissa eduksi  :pomo:.

Poissa Mattson

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 552
Tämähän oli kiva huomata.... otin toissapäivänä tän puhelimen ympäriltä sen kumisen suojakuoren veke, äsken yritin ottaa valokuvaa tän puhelimen rikkinäisellä kännykällä josta on autofocus jumissa.

No ei ole. Jotenkin se kuori joko estää sen focuksen etäisyystunnistuksen tai puristaa tota takakuorta niin että se focus ei toimi vaan joutuu kättä vasten hakkaamaan kuvan teräväksi... nyt toimii täysin...

Poissa Tuomas-89

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2369
  • Miekka Kirves Hakku Lapio
    • V70 D5 -04
Olen vaihtanut näyton todella moneen luuriin. Mulla on työpaikalla siisti tila ja työkalut, niin ei niissä mene kuin muutama minuutti. Lievä likinäköisyys on näytönvaihtohommissa eduksi  :pomo:.

Paljon otat? Jos hommaan osat  :D

Volvo Pro & iCarsoft i906 Volvo vikakoodinlukua Ylöjärvi-Tre sarankulman alueella

Poissa Kaziganth

  • Biokaasumies / Karaokemestari
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4106
  • Hämeen hitain
Olen vaihtanut näyton todella moneen luuriin. Mulla on työpaikalla siisti tila ja työkalut, niin ei niissä mene kuin muutama minuutti. Lievä likinäköisyys on näytönvaihtohommissa eduksi  :pomo:.
Mä vaihtelin edesmenneeseen HTC:hen scanian hytissä kahvitauolla :D
No kun halvalla sai.

Poissa Ribbe

  • Lähes kalsarinsininen
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Polestar
  • **********
  • Viestejä: 12470
Nyt valtio pääsee ihan luvan kanssa vakoilemaan miten Soneran asiakkaat liikkuvat  ELK
http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/puhelintasi-seurataan-jo/676987/
Member of team R-sport
1998 S70 2.5T -> 2006 S60 2.5T -> 2008 S80 D5 AWD -> 2014 S60 D5 AWD -> 2017 S90 D5 AWD - 2021 S90 T8 AWD


Poissa Nortti

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1206
    • Volvon tuunausta vuodesta 1985
Paljon otat? Jos hommaan osat  :D

Mitähän tuosta ottais? Ehkä parikymppiä + pk. Ebayssä kun etsii, niin löytyy aikalaille edullisesti varaosia. Myös korjattuja ja käytettyjä löytyy. Niitä vo myös harkita jos ei pienet käytönjäljet haittaa.

Poissa Leo

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1121
  • www.vrcf.fi
Tulipa hommattua emännälle synttärilahjaksi Samsung Galaxy Tab S 10.5. Pätevän oloinen laite ja näyttö on kyllä aika herkku. Laite on myös melko ohut (6,6 mm) 
Ex: Volvo V70 D5 -02, Volvo V40 T4 -98, Toyota Yaris T-Sport -05 Flexfuel, Volvo V70 T6 AWD -09, Volvo V50 1.6D Drive -11, Volvo 940 B230FT aut. -97, Volvo V40 1.8 ph 1.5 -00, Toyota Celica ST182 GTi -91

Poissa Rodion

  • Koeajaja
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 942
  • BMW X3 TwinPower Turbo
Mikä tämän taivuttelun pointti on?

http://youtu.be/HuQMr-ZvA4I

Tottakai elektroniikkalaite menee rikki tuollaisesta käsittelystä?

 

Samppasport  Futurez