RallyBaron  Samppasport

Volvo 245 GLT 2.0 STW vm. 1990, 5-V Ruisku, 516000km

  • 98 Vastauksia
  • 27887 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa HIGHEND

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 165
  • Pappavolvoilua. Ja muita mukavia lötköttimiä.
Vs: Volvo 245 GLT 2.0 STW vm. 1990, 5-V Ruisku, 516000km
« Vastaus #75 : 14.08.2012, 13:21:07 »
Joo no päätin korjaamolla käydessäni, etten korjauta tätä.

Rahaa tulee aina lisää, eli jos joku luottaa niin paljon että maksan jostain n.1000-1500€ autosta loput 2kk sisään tilille (pidetään vaikka omistaja edelleen haltijana kunnes maksettu) niin sekin onnistuu. Maksan hyvästä mielelläni vaivanpalkkaa tällaisesta säätämisestä.
S80 2.4D & 240 B200E
Lisäksi kaiken maailman pönttöä ja päristintä

Poissa SamigoGTE

  • Hallituksen jäsen
  • Global Moderator
  • Turbo
  • *
  • Viestejä: 3358
  • Nonnih!
Vs: Volvo 245 GLT 2.0 STW vm. 1990, 5-V Ruisku, 516000km
« Vastaus #76 : 14.08.2012, 14:00:47 »
Joo no päätin korjaamolla käydessäni, etten korjauta tätä.

Rahaa tulee aina lisää, eli jos joku luottaa niin paljon että maksan jostain n.1000-1500€ autosta loput 2kk sisään tilille (pidetään vaikka omistaja edelleen haltijana kunnes maksettu) niin sekin onnistuu. Maksan hyvästä mielelläni vaivanpalkkaa tällaisesta säätämisestä.

Paljon olis sitten tullu korjaamolla maksamaan vai oliko raha syy sille ettet korjauta? Harvassa taitaa olla ne jotka suostuu tollaseen maksumenettelyyn mutta toivotaan että saat sitten toimivan auton tilalle.
- Subaru Foresteri 2.5 XT -07
- Skodillac Octavia 1.8t -09

Poissa revote

  • "epätietoinen"
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2132
Vs: Volvo 245 GLT 2.0 STW vm. 1990, 5-V Ruisku, 516000km
« Vastaus #77 : 14.08.2012, 14:35:41 »
Tällaisia kippoja ei kannata ostaa jos niitä ei osaa ropata. Ostaa vain uusia/uudehkoja autoja ja vain käy tankilla niiden kanssa.
Volvo S60 B5 R-Design '21 & Volvo S40 1.6 Kinetic Business `07
Blacked S60 Instagramissa

Poissa jar-ii

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 597
  • Typerää vanhan tekniikan ihannointia
Vs: Volvo 245 GLT 2.0 STW vm. 1990, 5-V Ruisku, 516000km
« Vastaus #78 : 14.08.2012, 14:49:13 »
Näimpä. Näissä on aina jotain laittoa, ja kun eri auton ostat, nii siinä taas uudet kujeet. Kun tähän näin paljon oot jo osia laittanu, nii ei voi olla enää paljosta kiinni vai onko periaatekysymys jollain tavalla?
Volvo 245GLT B230E + M47 -86 & Volvo 240GL B200K + M47 -89 & Volvo Amazon B18 + M40 -62 & Volvo 244Turbo -82
Showroom
Tallitouhuja instagramissa

Poissa estate

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1421
  • Lahajattomat reenaa
    • ahtua.fi
Vs: Volvo 245 GLT 2.0 STW vm. 1990, 5-V Ruisku, 516000km
« Vastaus #79 : 14.08.2012, 14:54:42 »
Ota se asentamasi soitin ja sen johdot irti ja laita kaikki johdot niinkuin ne oli ennen asennusta kun vika kerran tuli sen asentamisen yhteydessä/jälkeen. Ei olisi ensimmäinen auto, joka lakkaa käymästä soittimen asentamisen yhteydessä (mahdollisesti katkottu/yhdistelty johtoja, otettu liittimiä auki). Onko sytytysvirta (mittariston varoitusvalot palaa mutta auto ei käy) ollut mahdollisesti kauan päällä? Jos on ollut niin on saattanut sytytyspuola palaa (yleismittari ei välttämättä paljasta viallista puolaa). Toinen vika on mahdollisesti palanut sytytysmoduli/-vahvistin/-pääteaste, on kiinni kuljettajan puolella lokasuojassa akun vieressä.

Kuva virranjakajan sisuksista auttaisi kummasti selvittämään, että onko autossasi hall-anturia.
Jeep Grand Cherokee 3.0 CDR
Citroen C5
Paljo on kalustoo käsien kautta kulkenu

Poissa Ari E

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1316
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 245 GLT 2.0 STW vm. 1990, 5-V Ruisku, 516000km
« Vastaus #80 : 15.08.2012, 00:31:45 »
eihän soittimen taakse tule rundimittarille tarkoitettua punavalkeaa? johtoa joka nyt ottaa maihin  ???

Poissa HIGHEND

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 165
  • Pappavolvoilua. Ja muita mukavia lötköttimiä.
Vs: Volvo 245 GLT 2.0 STW vm. 1990, 5-V Ruisku, 516000km
« Vastaus #81 : 18.08.2012, 13:00:49 »
Puola testattu ehjäksi toisella autolla.

Joku mulkero kävi sit hajottamassa autoa viime yönä. Nyt meni viimeistään itu.

Renkaat puhkottu yms.
« Viimeksi muokattu: 27.06.2019, 04:55:39 kirjoittanut HIGHEND »
S80 2.4D & 240 B200E
Lisäksi kaiken maailman pönttöä ja päristintä

Poissa jogiin

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3760
  • 195hv/406Nm
Vs: Volvo 245 GLT 2.0 STW vm. 1990, 5-V Ruisku, 516000km
« Vastaus #82 : 18.08.2012, 13:28:23 »
Puola testattu ehjäksi toisella autolla.

Joku mulkero kävi sit hajottamassa autoa viime yönä. Hakekaa joku 450 eurolla pois ennenkuin lähtee paalin.Nyt meni viimeistään itu.

Renkaat puhkottu yms.
ei muoviämpäri  :facepalm:

Volvo 945 Classic -98 (Lahna)
Volvo 945 turbo -96 (Lahnan seuraaja)
Wäärin Wirittäjä #4

Poissa SamigoGTE

  • Hallituksen jäsen
  • Global Moderator
  • Turbo
  • *
  • Viestejä: 3358
  • Nonnih!
Vs: Volvo 245 GLT 2.0 STW vm. 1990, 5-V Ruisku, 516000km
« Vastaus #83 : 18.08.2012, 14:44:12 »
Tuohan on ihan tavallista toimintaa nykynuorisolla jos näkevät auton jossain parkkiksella/tien reunassa Ym. niin pakkohan sitä on käydä särkemässä. Ne kaiketi jotenkin pönkittää itsetuntoaan sillä ja tuntevat olonsa kovaksi ku ovat saanee särkiä toisen autoa.
Jos ei nuoriso niin sitten nämä narkkarihintit ja muuten vaan kännissä koheltavat runkkarit.
- Subaru Foresteri 2.5 XT -07
- Skodillac Octavia 1.8t -09

Poissa Kalamies

  • Dynomies
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2248
Vs: Volvo 245 GLT 2.0 STW vm. 1990, 5-V Ruisku, 516000km
« Vastaus #84 : 18.08.2012, 14:45:13 »
Kotkansaaren tuntien en yllätttynyt.  :idiot2: Toivottavasti jäävät kiinni. 

Poissa HIGHEND

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 165
  • Pappavolvoilua. Ja muita mukavia lötköttimiä.
Vs: Volvo 245 GLT 2.0 STW vm. 1990, 5-V Ruisku, 516000km
« Vastaus #85 : 18.08.2012, 14:50:31 »
Hakekaa pois ja tuokaa mulle vaikka toimiva 900 saappi tilalle.
S80 2.4D & 240 B200E
Lisäksi kaiken maailman pönttöä ja päristintä

Poissa HIGHEND

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 165
  • Pappavolvoilua. Ja muita mukavia lötköttimiä.
Vs: Volvo 245 GLT 2.0 STW vm. 1990, 5-V Ruisku, 516000km
« Vastaus #86 : 18.08.2012, 14:51:39 »
Ja mä oon jotenkin vihattu täysin aiheetta, eli sinänsä en yllättynyt yhtään.
« Viimeksi muokattu: 27.06.2019, 04:56:04 kirjoittanut HIGHEND »
S80 2.4D & 240 B200E
Lisäksi kaiken maailman pönttöä ja päristintä

Niko_S

  • Vieras
Vs: Volvo 245 GLT 2.0 STW vm. 1990, 5-V Ruisku, 516000km
« Vastaus #87 : 18.08.2012, 21:09:55 »
Hakekaa pois ja tuokaa mulle vaikka toimiva 900 saappi tilalle.

Anteeksi uteliaisuuteni, mutta miksi Saab? Miksei Mb, VW tai toinen vähemmän ajettu Volvo, tai joku japsi?

Huonoja Volvojakin sattuu eteen, mutta n. 80 % niistä 1000e ostoksista on kyllä toimivia...

Itsellä sen verran kokemusta, että: Renault Laguna -99: 200e (leimaa, korjauksiin 37e)
Mitsubishi Galant -91 (korjauksiin n. 50e -> leimalle ja läpi).
Nämä esimerkit ovat tottakai tuuria ja tuosta Rellusta pyydettiin 1500e alunperin, mutta isä sai sen halvalla (omistajan mielenhäiriö?)

Kyllä kuitenkin 800 - 1000 e, saa ihan soivia pelejä, joille omistajille ei ole enää käyttöä yms.  :)

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7974
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Vs: Volvo 245 GLT 2.0 STW vm. 1990, 5-V Ruisku, 516000km
« Vastaus #88 : 18.08.2012, 23:01:32 »
Oletko varma, että soittimen asennuksen yhteydessä ei ole irronnut puolalle menevä johto / sytytyspuolen / ecun virta johto. Jos boksit / puola ei saa virtaa avaimen ollessa start asennossa voi käynnistys olla pikkasen heikkoa. Kipinää voi tulla, mutta se on ihan kuin vanhasta sytkäristä, josta on kivet loppu.

Omaan 2 satkuun tein joskus muinoin katkaisijan, josta sai ecun virrat pois.

Niko_S

  • Vieras
Vs: Volvo 245 GLT 2.0 STW vm. 1990, 5-V Ruisku, 516000km
« Vastaus #89 : 19.08.2012, 03:46:37 »
Oletko varma, että soittimen asennuksen yhteydessä ei ole irronnut puolalle menevä johto / sytytyspuolen / ecun virta johto. Jos boksit / puola ei saa virtaa avaimen ollessa start asennossa voi käynnistys olla pikkasen heikkoa. Kipinää voi tulla, mutta se on ihan kuin vanhasta sytkäristä, josta on kivet loppu.

Omaan 2 satkuun tein joskus muinoin katkaisijan, josta sai ecun virrat pois.

Ihan mielenkiinnosta: Miten on mahdollista irroittaa puolalle menevä johto soittimen asennuksessa? Kun autoissa tuppaa yleensä olemaan paneeli siellä mankan ja konehuoneen johtojen välissä, etteivät mene sekaisin... (ainakin omassa seiskassa), ja "maalaisjärjen" mukaan (siis jos tietää autoista  :) ) puolan johto on paksumpi kuin soittimen johto.

Tottakai on mahdollista että jollain sähköinsinöörillä on mennyt piuhat sekaisin...  :buck2:

 

Autodiagnoosi  Carcom Oy