Pientä ajatusleikkiä harrastettu tämän osalta.
Nyt näyttää uhkaavasti siltä, että auto joutuu luovuttamaan iki-ihanat tupla SU kaasuttimet museovehkeeseen ja tilalle tulee B18E motti.
Eli tavoitteena on asentaa nykyiseen koneeseen ohjelmoitavaruisku keväällä.
Tämä on hyvä välivaihe tulevalle lopulliselle tekniiikalle.
Nyt trendikkäälle to do listalle tulee siis ainakin seuraavaa.
Vaihe 1
* Polttoainelinjaston teko ruiskukäyttöä varten
* triggeröinti kampiakselin päähän
* johtosarja ruiskulle
* imusarjan vaihto (d-jet malliin)
* pakosarjan vaihto (peltisarja)
* mahdollisesti kannen vaihto
Vaihe 2
* M410 vaihdelaatikko
Vaihe 3
* Toyota Hilux perä
Vaihe 4
* uusi moottori