Carcom Oy  Ateho

Musta7Kantti -87

  • 42 Vastauksia
  • 15448 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Rokkiizz

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 39
  • www.vrcf.fi
Musta7Kantti -87
« : 11.11.2012, 16:43:30 »
Tuollainen loota tuli tuossa pihaan. Autolla ajettu vain 196tkm, ollut siis melko vähässä käytössä ja viimevuosina edellisellä omistajalla ollut ajossa lähinnä kauppakassina. Koneena B200k ja sen kaverina AW70. Sisusta autossa punainen plyyssi ja ulkoasu melko siisti. Silmään pistää vaan hajanaisia halkeilemia sisätilan muoveissa. Vehje oli täysin alkuperäinen kaiuttimiaan ja soitintaan myöten. Karvalakki pelihän tuo on, ilmastoinnista vastaa ikkunanveivi ja lohkolämmitinkin puuttuu toistaiseksi. Keskuslukitus, ohjaustehostin ja penkinlämmittimet löytyy.  Ideana on ja oli pitää auto hillityn näköisenä, joten suuria muutoksia ei ainakaan näillä näkymin ole tulossa.

Työlista

-Tomaatti öljyjen vaihto
-Uusi kuskinpuolen takavalo
-Uudet keskipilarien muovit
-Bensansuodatin
-Virranjakajan kansi ja tulpat
-Maadoitus uusiksi
-Ristiseläntuen korjaus jos mahd.
-Penkki korjaukseen verhoilijalle
-Eteen uudet jouset ja iskarit
-Bensamittarin vian paikantaminen
-Taakse kuormajouset ja uudet iskarit
-Kunnon vahaus
-Jakopäänhihnan vaihto
-Etuputken vaihto ehjään
-Subi ja vahvari takakonttiin
-Parit uudet mittarivalot
-Ensi kesäksi uudet vanteet, tai sitten orkkis peltien ehostaminen.
-pikkulasien tummennus
-Etuvalojen allaolevien listojen maalaus mustaksi
-Hattuhyllylle jonkun näköinen verho olisi tarkoitus hankkia, ettei tarvitse kalvon kanssa leikkiä ja saa tarvittaessa valoa sisään.
-Uusi soitin tulisi hankkia
-Uudet kaiuttimet eteen ja taakse
-Hirvitarrojen liimaaminen
-Maskin "kromaaminen" (köyhänmiehen kromimaski)
-Pappakäyrän poisto ja putkenpää


Tässä kuva lähtöhetkeltä



Tässä nykyhetken ilmettä:







Lisää kuvia:

http://s1304.beta.photobucket.com/user/Rokkiizz/library/


Ehostus ehdotuksia ja kommenttia saa heitellä vapaasti.
« Viimeksi muokattu: 15.05.2013, 13:21:56 kirjoittanut Rokkiizz »

Poissa Masuli

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1184
    • Flickr!
Vs: Seiskanelikanttinen GL AT -87
« Vastaus #1 : 11.11.2012, 16:50:12 »
Siistin oloinen peli kyllä, eikä ihan kauheesti näköjään ajettukaan. Millä koneella tämä muuten on?

Toi sisusta  S*
Mut sukellus on in, ei sen tarvii edes näyttää hyvältä
Volvo 965 "T6" RE85
http://masitech.ddns.net

Poissa Rokkiizz

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 39
  • www.vrcf.fi
Vs: Seiskanelikanttinen GL AT -87
« Vastaus #2 : 11.11.2012, 17:05:59 »
Siisti on joo. Itsekkin rakastunut sisustaan! Koneena B200K automaattina.. Ei mikään unelma mutta sillä nyt toistaiseksi mennään.

Poissa pasi-st

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 116
Vs: Seiskanelikanttinen GL AT -87
« Vastaus #3 : 11.11.2012, 21:25:30 »
Hienolta näyttää  S*. Harkitse vielä toisen kerran sitä lasien tummentamista. Ei noin hienoa sisustaa kannata piilottaa mustien lasien taakse.
E61 535d, G20 6,2d, XC60

Poissa Rokkiizz

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 39
  • www.vrcf.fi
Vs: Seiskanelikanttinen GL AT -87
« Vastaus #4 : 12.11.2012, 08:25:01 »
Kiitoksia! Saattaapi tuo olla totta, kun tuossa selailin kuvia vastaavien tummennuksista niin omaan silmään näytti hyvältä ratkaisu jossa pienemmät sivuikkunat vain tummennettaisiin. Veisi vähän akvaariomaista vaikutelmaa pitäen silti pääikkunat avoinna. En muistanut vielä ylös kirjoitella, mutta takatuulilasiin hankin tumman verhoratkaisun.

Poissa Rokkiizz

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 39
  • www.vrcf.fi
Vs: Seiskanelikanttinen GL AT -87
« Vastaus #5 : 13.11.2012, 14:58:38 »
Tyhmä pää ja liikaa aikaa, mitäpä siitä sitten syntyykään.. No tietenkin hirvi maskiin..   ELK

edit. kuva kadonnut johonkin..
« Viimeksi muokattu: 26.01.2013, 17:12:02 kirjoittanut Rokkiizz »

Poissa Rokkiizz

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 39
  • www.vrcf.fi
Vs: Seiskanelikanttinen GL AT -87
« Vastaus #6 : 18.11.2012, 22:22:59 »
Tänään saatiin auto pestyä ja tallin lämpöön. Maskia fiksailtiin kromiteipillä ja saatiin aikaan köyhänmiehen kromilookki.. Läheltä tarkasteltuna ei kovin hääppöinen, mutta muuten ajaa kyllä asiansa. Toinen hirvitarrakin löysi paikkansa perään kilvenviereen  ;)

Loppuviikosta saatan saada autoon "uudet" pallot alle, 740 Turbon 15" 5 puolaiset aluvanteet. Idea pitää auto hillityn näköisenä täyttyy.

Kuvaa pestynä, vahausta huutaisi vielä:



Seuraavan kerran juttua varmaan kun saa vanteet alle ja kenties muutakin..

Poissa Rokkiizz

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 39
  • www.vrcf.fi
Vs: Seiskanelikanttinen GL AT -87
« Vastaus #7 : 22.11.2012, 19:25:09 »
Tänään kävin hakemassa 740 Turbon 5-puolaiset Draco vanteet, ja pitihän ne tietenkin samantien lyödä alle jotta näkee miltä näyttää. Harmi kun pimeä tulee niin aikaisin, vähän ilkeä pihalla lampun valossa vaihdella. Pallojen vaihto autotallissa ei oikein olisi onnistunut, kun on sen verran Viking Line tuo vehje.

Tällaiset siis tuli alle:




Joskus sitten parempia kuvia. Mielestäni sopivat aika hyvin, mutta alkuperäisethän ne periaatteessa ovatkin.

Poissa InlineFour

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1324
  • Toiset käy töissä, toiset käy kotona
Vs: Seiskanelikanttinen GL AT -87
« Vastaus #8 : 22.11.2012, 19:47:20 »
Nonii kaasutin ja automaatti, tästä kombosta ei enää auto parane  :pomo:
Oikeissa autoissa on kolme poljinta;
kaasu, jarru, seisontajarru

Poissa Rokkiizz

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 39
  • www.vrcf.fi
Vs: Seiskanelikanttinen GL AT -87
« Vastaus #9 : 22.11.2012, 20:01:43 »
Nonii kaasutin ja automaatti, tästä kombosta ei enää auto parane  :pomo:

Kyllähän tuo nyt käyttöautona menee tuollakin tekniikalla, ainakaan toistaiseksi ei ole kiinnostusta alkaa muutoksia sille puolelle tekemään, mutta aika näyttää. Onpahan ainakin harvinaisempi  :D
« Viimeksi muokattu: 22.11.2012, 20:03:35 kirjoittanut Rokkiizz »

Poissa InlineFour

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1324
  • Toiset käy töissä, toiset käy kotona
Vs: Seiskanelikanttinen GL AT -87
« Vastaus #10 : 22.11.2012, 20:03:53 »
Kyllähän tuo nyt käyttöautona menee tuollakin tekniikalla, ainakaan toistaiseksi ei ole kiinnostusta alkaa muutoksia sille puolelle tekemään, mutta aika näyttää. Onpahan ainakin harvinainen  :D

Jep, köyhät ajaa manuaalilla ja etanolilla
Oikeissa autoissa on kolme poljinta;
kaasu, jarru, seisontajarru

Poissa Rokkiizz

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 39
  • www.vrcf.fi
Vs: Seiskanelikanttinen GL AT -87
« Vastaus #11 : 22.11.2012, 20:09:17 »
Jep, köyhät ajaa manuaalilla ja etanolilla

Näinpänäin! Katsotaan jos joskus tulevaisuudessa kyllästyy sauhuttelemaan bensoja saamatta mitään myllyltä vastineeksi..

Poissa InlineFour

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1324
  • Toiset käy töissä, toiset käy kotona
Vs: Seiskanelikanttinen GL AT -87
« Vastaus #12 : 22.11.2012, 20:10:35 »
Näinpänäin! Katsotaan jos joskus tulevaisuudessa kyllästyy sauhuttelemaan bensoja saamatta mitään myllyltä vastineeksi..

Sehän on suuri osa fiiliksestä ja raa'an bensan katku, sekä
musta alue pakoutken kohalla kun on hetken ryyppy päällä lämmenny
Oikeissa autoissa on kolme poljinta;
kaasu, jarru, seisontajarru

Poissa TVS

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4870
  • Kontinuerlich jetronic
Vs: Seiskanelikanttinen GL AT -87
« Vastaus #13 : 22.11.2012, 20:29:00 »
Nuihin vanteisiin muuten kuuluisi muoviset keskikapselit, eli se vanteen keskiosa olisi ns sileä. Ei sillä jos tykkäät nuista, mutta tiedätpähän ainakin, ja nuo rosterikupit ovat vanhanmallisen Nova-vanteen keskikupit, selkeästi harvinaisemmat kuin muoviset keskikupit. Voisit vaikka hankkia halvalla Novat talvivanteiksi jostakin niin sulla olis niihin jo ökykapselit, novat ja rosterikupit oli aikanaan 760 version vakiovaruste. Öyh  8).

Tähän olis muuten ihan suhtkoht järkevällä työmäärällä vaihdettavissa esim LH2.2(johonka saa hyvin turbon bokseja jenkeistä), ei tartte uudemmasta mallista poiketen esim. lootan irrottelua kampuran anturia varten, ja niitä saa täydellisenä koko keulan johtosarjoineen ihan fiksuun kustanteeseen aina välillä, ihan siltä varalta jos bensankäry ilman vastinetta alkaa kyllästyttää.
LH 2.4 säätöä Tre-orivesi-mänttä-seudulla. YV jos tarvitset säätöapua.

Poissa Rokkiizz

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 39
  • www.vrcf.fi
Vs: Seiskanelikanttinen GL AT -87
« Vastaus #14 : 22.11.2012, 21:16:02 »
Nuihin vanteisiin muuten kuuluisi muoviset keskikapselit, eli se vanteen keskiosa olisi ns sileä. Ei sillä jos tykkäät nuista, mutta tiedätpähän ainakin, ja nuo rosterikupit ovat vanhanmallisen Nova-vanteen keskikupit, selkeästi harvinaisemmat kuin muoviset keskikupit. Voisit vaikka hankkia halvalla Novat talvivanteiksi jostakin niin sulla olis niihin jo ökykapselit, novat ja rosterikupit oli aikanaan 760 version vakiovaruste. Öyh  8).

Tähän olis muuten ihan suhtkoht järkevällä työmäärällä vaihdettavissa esim LH2.2(johonka saa hyvin turbon bokseja jenkeistä), ei tartte uudemmasta mallista poiketen esim. lootan irrottelua kampuran anturia varten, ja niitä saa täydellisenä koko keulan johtosarjoineen ihan fiksuun kustanteeseen aina välillä, ihan siltä varalta jos bensankäry ilman vastinetta alkaa kyllästyttää.

Kiitän, en meinaan ollut tietoinen asiasta. Sinällään ei yhtään huono idea, pitää katsoa jos joskus tulee vastaan ja rahatilanne sallii. Omaan silmääni tuokin yhdistelmä kyllä miellyttää, että pysykööt toistaiseksi noin. Olisi se tietysti kiva löytää oikeat keskikapselit noihin dracoihin.

 

Ateho  Elekma