Puotilan autokorjaamo  RallyBaron

Volvo V60 D5 R-Design "Polestar" -Kuvia-

  • 35 Vastauksia
  • 14059 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Ishvan

  • Vieras
Vs: Volvo V60 D5 R-Design "Polestar"
« Vastaus #30 : 21.12.2012, 13:13:39 »
Aivan sama vaikka vaikuttaisi sen pari prosentti hintaan, mutta kuten ennenkin olen maininnut rekkauspäivämäärä ei ole mielestäni ikinä vaikuttanut vaihtohyvitykseen. Sillä ei ole mitään väliä, kuten silläkään miten autoa on esim. pitänyt. Kaksi viimeisintä kauppaakin tehnyt niin, että myyjä ei ole käynyt edes katsomassa vaihdokkia. Tällä kertaa vilkaisi edes ikkunasta pihalla seisovaa autoa.

Mutta palatakseni itse autoon niin nyt tuli kyllä omaan makuun nappi valinta!. Eikä koskaan enään geartroniccia minulle. Iso diesel ja hyvin välitetty manuaalilaatikko on kyllä mahtava. Aivan eri mylly tuo D5:en manuaalilla. Nyt tuntuu oikeasti siltä, että siellä on ne hevoset/newtonit mitä luvataan  ;D. Laitellaan kuviakin kun saadaa niitä otettua.

Poissa AWD_hybrid_drive

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 211
Vs: Volvo V60 D5 R-Design "Polestar"
« Vastaus #31 : 22.12.2012, 08:31:13 »
... Sillä ei ole mitään väliä, kuten silläkään miten autoa on esim. pitänyt. Kaksi viimeisintä kauppaakin tehnyt niin, että myyjä ei ole käynyt edes katsomassa vaihdokkia. Tällä kertaa vilkaisi edes ikkunasta pihalla seisovaa autoa.

Tuo on kyllä valitettavan yleistä. Ei näytä merkonomia kiinnostavan missä kunnossa se auto on. Kuitenkin tarkemmalla tutkimisella välttyisi myyjäkin ylimääräisiltä kunnostamiskuluilta, kun eihän parivuotiasta autoa voi myydä jos esim sen kyljet on niinkuin perunapelto. Ne lommot oiotaan ja se on kaikki myyjän tilistä pois. Tai voihan sitä yrittää myydäkin mutta ei samalla hinnalla. TIetty jos myyjä huomioi jo hyvityksessä, että se on todennäköisesti huonossa kunnossa niin sillähän siitä selviää :-\

Hyvin autoaan pitävät kärsivät, kun ei sillä hyvällä pidolla ole mitään väliä. Toisaalta onneksi on myös hyviä myyjiä, jotka käy katsomassa auton ja huomioi hyvän kunnon.

Mutta hienoa, että nyt tuli sellainen peli, että olet tyytyväinen. Itse olen sitä mieltä, että onhan se manuaali dieselinkin kanssa hyvä, jos ajo ei ole kaupunkipainotteista.

Yhtiömme toivottaa huolettomia kilometrejä uuden autosi kanssa ;)


Ishvan

  • Vieras
Vs: Volvo V60 D5 R-Design "Polestar" -Kuvia-
« Vastaus #32 : 28.12.2012, 18:46:46 »
Kuvia lisätty ekaan postiin.

Poissa Ribbe

  • Lähes kalsarinsininen
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Polestar
  • **********
  • Viestejä: 12510
Vs: Volvo V60 D5 R-Design "Polestar" -Kuvia-
« Vastaus #33 : 29.12.2012, 19:50:11 »
Kuvia lisätty ekaan postiin.
Hieno ku mikä. Mitkä vanteet on tulossa kesäksi? Varmaankin 19" kokoiset?
Member of team R-sport
1998 S70 2.5T -> 2006 S60 2.5T -> 2008 S80 D5 AWD -> 2014 S60 D5 AWD -> 2017 S90 D5 AWD - 2021 S90 T8 AWD

Poissa VolSe

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 62
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo V60 D5 R-Design "Polestar" -Kuvia-
« Vastaus #34 : 29.12.2012, 20:21:34 »
Todella hieno!  8) O0
- ex. Volvo s40 2.0dA -09 R-design, nyt v40 D3 Autom summum -13 -

Ishvan

  • Vieras
Vs: Volvo V60 D5 R-Design "Polestar" -Kuvia-
« Vastaus #35 : 30.12.2012, 14:48:23 »
Hieno ku mikä. Mitkä vanteet on tulossa kesäksi? Varmaankin 19" kokoiset?

Pikkasen vannehommat auki vielä. Isompi näyttäis kyllä hyvälle, mutta mukavuus kärsii 19" kanssa jo aika tavalla. Edellinen V60:en oli 19":lla lisäksi varsin äänekäs ( Nokia Z:t ei tosin ole sieltä hiljaisemmasta päästä ). Mutta on tässä vielä aikaa miettiä ennen kuin kevät aurinko alkaa lumia sulattamaan  :).

 

Elekma  Autoracing