Juu elikkäs kaksi vuotta sitten vaihdetussa SKF vetarin sisemmässä palkeessa reikä. Ei viittis taas vaihtaa koko vetaria mutta vaikea löytää paljetta siihen. Auto automaatilla ja esim SKF koodi VKJP 8433 viittaisi vain manuaalilaatikkoon autodocin sivuilla. Voiko todella olla eroa palkeessa aut/man versioissa, kellään kokemusta?
Samalla tarttis saada saman puolen jousi vaihdettua koske poikki alimman kieteen kohdalla, niitä onneksi saa melko halvalla. Molemmat puolethan kannattaa vaihtaa samalla? Kuinka usein jousi menee poikki ylälaakerin takia? kannattaisko tilata samalla laakerit iskarin yläkertaan?
Seuraava mietintä onkin sitten että pitäiskö vaihtaa iskarit samalla... 186 000 ajettu enkä löydä vitteitä että olisi vaihdettu huoltokirjassa. Sachsin tarrat näyttäisi olevan mutta niin taitaa alkuperäisetkin olla...
Auto siis 2007 V50 2.4 Autom