Autoracing  KL-varaosat

D5 lastutus

  • 978 Vastauksia
  • 403785 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa 855 TDI

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 149
Vs: D5 lastutus
« Vastaus #840 : 24.01.2017, 10:38:22 »
Onko minkälaisia kokemuksia Tuikkalan ohjelmoinnista 136 kW:n D5 -koneeseen manuaalina ja 4-vetona?
Volvo V70 D5 AWD M6 -08
Volvo 244 GL -77, B21E + BW35

Poissa Matti Virtanen

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 97
  • www.vrcf.fi
Vs: D5 lastutus
« Vastaus #841 : 24.01.2017, 15:35:03 »
Ostin D5 vm.2002 ohjelman jolla tuli 205/460. Hinta oli asiallinen 290€. Facebookista löytyy Jake Koski.
En ikinä vastaa tuntemattomaan numeroon, laitan luurin korvaan tai annan soida. Jos ei runkkarit uskalla soittaa omalla numerolla niin turha edes vaivautua vastaamaan. Miksi jotkut soittavat salaisesta?

Poissa N1ks

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 249
  • Ajamalla sisään Työntämällä ulos
Vs: D5 lastutus
« Vastaus #842 : 26.01.2017, 07:40:58 »
Ostin D5 vm.2002 ohjelman jolla tuli 205/460. Hinta oli asiallinen 290€. Facebookista löytyy Jake Koski.

Uutena saat varmasti tuon 205hp mutta todellisuus on usein 180-190hp
F11 525da -11

Entiset:
Volvo V40 T4 -00 Ex                                                    Volvo S80 2,4D -02 @N.185hp / 450nm                     Volvo V70 D5 awd -07 

Poissa Voimarauta

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 224
  • Recycle Racing
Vs: D5 lastutus
« Vastaus #843 : 05.02.2017, 10:35:07 »
Ostin D5 vm.2002 ohjelman jolla tuli 205/460. Hinta oli asiallinen 290€. Facebookista löytyy Jake Koski.

Kuka tämä Jake Koski on, kun ei löydy Googlettamalla mitään ja facebookissakaan juuri mitään tietoja. Ei viittis sikaa säkissä ostaa..
Volvo Amazon B20T -71
Volvo XC90 D5 -06

Poissa Volvo For Life

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 416
Vs: D5 lastutus
« Vastaus #844 : 05.02.2017, 10:39:35 »
Onkos tämä Jake se Korpilahden kaveri?
« Viimeksi muokattu: 05.02.2017, 10:41:15 kirjoittanut Volvo For Life »
Volvo S80 TDI

Poissa Voimarauta

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 224
  • Recycle Racing
Vs: D5 lastutus
« Vastaus #845 : 06.02.2017, 07:59:36 »
Onkos tämä Jake se Korpilahden kaveri?

Korpilahden kaveri? Ei mulle sano mitään, onko tehnyt enemmänkin ko. hommia?
Volvo Amazon B20T -71
Volvo XC90 D5 -06

Poissa Volvo For Life

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 416
Vs: D5 lastutus
« Vastaus #846 : 06.02.2017, 08:19:59 »
Korpilahden kaveri? Ei mulle sano mitään, onko tehnyt enemmänkin ko. hommia?
Muutaman vuoden käsittääkseni tehnyt näitä perus bulkkitavaraa laittaa ei siis mitään räätälöityä
Volvo S80 TDI

Poissa virkpe

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 915
  • www.vrcf.fi
Vs: D5 lastutus
« Vastaus #847 : 06.02.2017, 16:20:15 »
Viime kuussa mitattu ihan kuvalleen kun vaimo kulki lappeeseen kouluun viikon ajan eli viitenä päivänä yhteensä 550 km,autossa 4 naista +kamat.
Lirputtelin ihan täyteen ennen ajoja ja taas täyteen lirputtamalla kun saivat viikon pulkkaan ni 37 litraa meni eli aivan sama 6.7 l/100 km minkä näytti oma mittari.
Omassa näyttäs kyllä aika siis pitävän kutinsa,en tiedä miten pystyy tarkemmin mittaamaan.
Näissä uudemmissa on tarkempi kulutus mittari. Monet jotka ovat lisäämässä litran pari kulutus mittarin lukemaan, heidän kokemus pohjautuu vanhempaan malliin. Itselläni on kokemusta molemmista.

Poissa Voimarauta

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 224
  • Recycle Racing
Vs: D5 lastutus
« Vastaus #848 : 08.02.2017, 11:03:25 »
Kysäisin tänään Ateholta, niin Ricalta ei saa enää tämän vuoden alusta lähtien DPF- ja EGR-off ohjelmointia. Mikä on kyllä totaalisen hanurista. iSoftloaderin avulla kun auton saisi leimalle aina 100% orkkiskuntoon, kun ruuvaisi hiukkaspöntön siksi aikaa paikalleen ja vakiosofta takaisin.
Muuttuvat ja kiristyvät määräykset tekee sen, että ainakin itse haluaisin pitää langat omissa käsissä, että auton saisi aina halutessa takaisin vakioksi, ilman että pitää käydä lastuttajan luona vähän väliä. Tuskin sekään ilmaispalvelua on...

Onko kellään muulla valmistajalla vastaavaa tuotetta kuin tuo iSoftloader?
Volvo Amazon B20T -71
Volvo XC90 D5 -06

Poissa völvöxc60

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4140
  • www.vrcf.fi
Vs: D5 lastutus
« Vastaus #849 : 08.02.2017, 11:39:48 »
Kysäisin tänään Ateholta, niin Ricalta ei saa enää tämän vuoden alusta lähtien DPF- ja EGR-off ohjelmointia. Mikä on kyllä totaalisen hanurista. iSoftloaderin avulla kun auton saisi leimalle aina 100% orkkiskuntoon, kun ruuvaisi hiukkaspöntön siksi aikaa paikalleen ja vakiosofta takaisin.
Muuttuvat ja kiristyvät määräykset tekee sen, että ainakin itse haluaisin pitää langat omissa käsissä, että auton saisi aina halutessa takaisin vakioksi, ilman että pitää käydä lastuttajan luona vähän väliä. Tuskin sekään ilmaispalvelua on...

Onko kellään muulla valmistajalla vastaavaa tuotetta kuin tuo iSoftloader?
BSR:ltä lötyy PPC systeemi.
http://en.bsr.se/read-more/ppc-3
Sähköistä autoilua vuodesta 2020

Poissa Voimarauta

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 224
  • Recycle Racing
Vs: D5 lastutus
« Vastaus #850 : 08.02.2017, 13:08:58 »
BSR:ltä lötyy PPC systeemi.
http://en.bsr.se/read-more/ppc-3

Ai saakeli, ei nuo ainakaan hinnalla kilpaile...  :-\
Volvo Amazon B20T -71
Volvo XC90 D5 -06

Poissa Mustalaatikko

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6041
Vs: D5 lastutus
« Vastaus #851 : 08.02.2017, 13:24:46 »
Täytyy sanoa että sitten kun taas lastun otan niin ainoa tapa joka mulle kelpaa on juuri tuo että sen saa päälle ja pois itse milloin haluaa. Hyvä että edes tuon verran on kilpailua markkinoilla.
v70 D5 -03 AT (käyttis), Toyota Hiace D4D 65kw -06, V70 2.5 10v -98, 855 2.5 10v -94 (ex), Renault Clio RN1.2 -95 (ex)

Poissa nottingham

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 24
  • www.vrcf.fi
Vs: D5 lastutus
« Vastaus #852 : 24.02.2017, 18:54:19 »
Olen täältä lukenut että vanhimman D5:n (163hp) suht uusikin kaksoismassa on saattanut jyristä väännön takia lastutuksen jälkeen. Kuinka nämä uudemmat 185hp D5:n vauhtipyörät? Kokemuksia kaipailisin, ovatko lastutuksen jälkeen "samanlaisia" kuin ilman lastua vai pohjaavatko nekin?

Poissa Hurm0s

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2137
  • R = Refinement
Vs: D5 lastutus
« Vastaus #853 : 25.02.2017, 23:06:41 »
Olen täältä lukenut että vanhimman D5:n (163hp) suht uusikin kaksoismassa on saattanut jyristä väännön takia lastutuksen jälkeen. Kuinka nämä uudemmat 185hp D5:n vauhtipyörät? Kokemuksia kaipailisin, ovatko lastutuksen jälkeen "samanlaisia" kuin ilman lastua vai pohjaavatko nekin?
535Nm penkissä oli vääntöä, eikä mitään ongelmaa vauhtipyörän kanssa, ei jyrise missään tilanteessa.
Tämä 185hp koneen kanssa olevan pyörä on vissiin aika paljon järeämpi kuin vanhemman koneen kanssa oleva.
V90 T8 -19  /  V70 D5 Summum -14  /  V50 D5 Summum -08  /  164 Automatic -70

Poissa völvöxc60

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4140
  • www.vrcf.fi
Vs: D5 lastutus
« Vastaus #854 : 26.02.2017, 04:50:10 »
535Nm penkissä oli vääntöä, eikä mitään ongelmaa vauhtipyörän kanssa, ei jyrise missään tilanteessa.
Tämä 185hp koneen kanssa olevan pyörä on vissiin aika paljon järeämpi kuin vanhemman koneen kanssa oleva.
600Nm on jopa puhuttu tuon 185hp mallin kohdilla. Itsellä tuossa vm 2007 V70:ssä oli reilut 500Nm vääntöä, niin ei mitään ongelmaa ollut kytkimen kanssa reilun 50tkm taipaleen aikan :)
Sähköistä autoilua vuodesta 2020

 

Autodiagnoosi  Carcom Oy