Elekma  Autoracing

Nettikaupat

  • 315 Vastauksia
  • 127253 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa ile2

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 210
  • Life's a bitch and then you fucking die.
Vs: Nettikaupat
« Vastaus #135 : 22.06.2016, 15:23:05 »
rallyshop.pl ebayssa. Eipä tainnut tavaraa olla hyllyssä vaikka niin väittivät, kun ei ole tilauksen tila edennyt 3:ssa päivässä mihinkään.  :(

EDIT. Heti kun pääsi sanomaan niin tuli seurantakoodit ja toimitusvahvistus. Eli vedetään arvostelu pois.
« Viimeksi muokattu: 22.06.2016, 19:44:43 kirjoittanut ile2 »

Poissa remes

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3469
Vs: Nettikaupat
« Vastaus #136 : 22.06.2016, 17:22:44 »
Testasin Autonvaraosat.fi:n, jonka takaa löytyy Autodoc-niminen firma Berliinistä. 16.6 tilattu ja tänään UPS:n kaveri toi aamupäivästä ovelle, ainakin ensimmäinen tilaus meni siis hyvin. Maksun vahvistukset ja seurantanumerot tuli parin päivän sisään.

Tuotteena Boschin common-rail paineensäädin joka kuulemma Biliassa yli 200eur, Nimarkilta vajaa 170eur ja tuolta karvan vajaa 130+9,90eur toimitus. Maksoin varmuuden vuoksi Paypalilla ensimmäisen tilauksen.
V40 T2 -17
Kuvat

Poissa mulugren

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4010
  • It is speed! Speed of hand, speed of mind
Vs: Nettikaupat
« Vastaus #137 : 24.06.2016, 01:03:17 »
Maksoin varmuuden vuoksi Paypalilla ensimmäisen tilauksen.

Minä käytän aina Paypalia jos mahdollista. Luottokorttinumeroa en nettisivustoille naputtele jollei ole pakko. Jollen väärin muista niin selainkin saattaa tallettaa luottokorttinumeron jos sen antaa niin tehdä. Ilmeisesti olen sitä ruksia joskus epähuomiossa painanut kun huomasin pari vuotta sitten että minulla on luottokortti kytketty play kauppaan enkä keksi muuta kuin että se on jotenkin chromen kautta sinne uinut >:( En taatusti sitä ole sinne varta vasten laittanut. Kortin poisto oli jotenkin hankalaa silloin ja sitten kortti jo menikin vanhaksi ja vaihtuikin vielä visasta masteriin. Jäin mielenkiinnolla odottelemaan että tuleeko muistutusta asiasta niin oisin päässyt kuittaamaan että miten se korttinumero on sinne ylipäänsä päätynyt. Sitä muistutusta ei koskaan tullut. Siellä se vanha visa numero kukkuu edelleen
« Viimeksi muokattu: 24.06.2016, 01:09:42 kirjoittanut mulugren »
"We are either kings or pawns of men" ~Napoleon Bonaparte

Poissa remes

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3469
Vs: Nettikaupat
« Vastaus #138 : 24.06.2016, 10:44:21 »
Minä käytän aina Paypalia jos mahdollista. Luottokorttinumeroa en nettisivustoille naputtele jollei ole pakko. Jollen väärin muista niin selainkin saattaa tallettaa luottokorttinumeron jos sen antaa niin tehdä. Ilmeisesti olen sitä ruksia joskus epähuomiossa painanut kun huomasin pari vuotta sitten että minulla on luottokortti kytketty play kauppaan enkä keksi muuta kuin että se on jotenkin chromen kautta sinne uinut >:( En taatusti sitä ole sinne varta vasten laittanut. Kortin poisto oli jotenkin hankalaa silloin ja sitten kortti jo menikin vanhaksi ja vaihtuikin vielä visasta masteriin. Jäin mielenkiinnolla odottelemaan että tuleeko muistutusta asiasta niin oisin päässyt kuittaamaan että miten se korttinumero on sinne ylipäänsä päätynyt. Sitä muistutusta ei koskaan tullut. Siellä se vanha visa numero kukkuu edelleen
Aivan. Jos on sellainen kauppa mistä tietää tavaran tulevan niin mahdollisuuden mukaan maksan suoraan verkkopankista ettei tarvitse luottotiliä käyttää.
V40 T2 -17
Kuvat

Poissa Justus

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2500
  • C70 T5, XC70 OR 2,5T, V70 Classic 2,4 & 960 B6304
Vs: Nettikaupat
« Vastaus #139 : 24.06.2016, 16:05:16 »
Paypal on vaan turvallisempi kun omasta verkkopankista maksaen. Saa rahat takaisin kivuttomasti, jos on tavaran saamisessa tai muuten tavaran kanssa ongelmaa. Näin ainakin ebay ostoksissa.

Poissa mulugren

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4010
  • It is speed! Speed of hand, speed of mind
Vs: Nettikaupat
« Vastaus #140 : 05.07.2016, 23:27:39 »
Mikähän ihme tämä on? On kyllä epäilyttävän halpa kunnostetuksi Bosch laturiksi. Eipä silti, samaan hintaan myy joku epämääräinen brittipuljukin.

http://www.autonvaraosat24.fi/bosch/1159180

Kokemuksia tuosta autonvaraosa24.fi..?
"We are either kings or pawns of men" ~Napoleon Bonaparte

Poissa vee40td

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1297
  • V40
Vs: Nettikaupat
« Vastaus #141 : 06.07.2016, 09:40:43 »
Mikähän ihme tämä on? On kyllä epäilyttävän halpa kunnostetuksi Bosch laturiksi. Eipä silti, samaan hintaan myy joku epämääräinen brittipuljukin.

http://www.autonvaraosat24.fi/bosch/1159180

Kokemuksia tuosta autonvaraosa24.fi..?
Muutaman kerran tuolta tilannu ja samaa kamaa on saanut kun muistakin tarvikeliikkeistä.
Ja toimitusajat on ollut suurinpiirtein mitä luvataankin.

Poissa Kupru

  • Kaidemestari
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2326
  • www.vrcf.fi
Vs: Nettikaupat
« Vastaus #142 : 06.07.2016, 10:39:09 »
Mikähän ihme tämä on? On kyllä epäilyttävän halpa kunnostetuksi Bosch laturiksi. Eipä silti, samaan hintaan myy joku epämääräinen brittipuljukin.

http://www.autonvaraosat24.fi/bosch/1159180

Kokemuksia tuosta autonvaraosa24.fi..?
Tuolta on tullut tilailtua kaikennäköistä.
Toimitukset toimii kyllä hyvin.
Nykyään niillä on Stark- merkkisiä osia, jotka on hinnoiteltu kalliimmiksi ja toimittavat niitä (halvempien) merkki-tuotteiden tilalle.  Mulle tuli S80:iin jarruihin levyt+palat+tarvikkeet Stark-merkkisinä, hyvin ovat toimineet, saas nähdä ens lauantain Ahveniston jälkeen..
V70 Classic ja S80 T6 Executive, Tyttärellä S40
Apina ei tunne ketään, mutta apinan tuntee kaikki.
Nyt apina ajaa talven Jeepillä V8 eco...

Poissa Kaziganth

  • Biokaasumies / Karaokemestari
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4106
  • Hämeen hitain
Vs: Nettikaupat
« Vastaus #143 : 11.07.2016, 02:07:11 »
Mulle tuli S80:iin jarruihin levyt+palat+tarvikkeet Stark-merkkisinä, hyvin ovat toimineet, saas nähdä ens lauantain Ahveniston jälkeen..
ÄLKÄÄ OSTAKO!




;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
No kun halvalla sai.

Poissa remes

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3469
Vs: Nettikaupat
« Vastaus #144 : 12.07.2016, 18:24:25 »
Mä tilasin taakse säädettävät ylätukivarret ja panhardin. Ylätukivarsista laittoi viestin ettei saa enää tavarantoimittajalta materiaalia alumiinisiin, korvaukseksi lupasi ilmaisen toimituksen. On kuulemma isyyslomalla tämän kuun puoliväliin ja lupasi tukivarret tehdyksi kuun loppuun mennessä. Ainakin tiedotus pelaa näin äkkiseltään hyvin.
Retroturbolta tuli palikat sovitusti. 6. päivä tuli sähköposti jossa kuvat sekä tuotteista että seurantakoodit. Tänään soitti kuski että paketti olisi terassilla venttaamassa. Tuolta lähtee muutakin tilaukseen kunhan tulee ajankohtaiseksi  :)
V40 T2 -17
Kuvat

Poissa ile2

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 210
  • Life's a bitch and then you fucking die.
Vs: Nettikaupat
« Vastaus #145 : 29.08.2016, 17:44:00 »
Epäilyttävän näköiset sivut, mutta löytyy paljon harvinaisempia kokoja vanteiden keskisovitteita ja nopea toimitus.

http://pdt-services.com/fi

Niko_S

  • Vieras
Vs: Nettikaupat
« Vastaus #146 : 10.11.2016, 00:13:10 »
Tilasin topautoosat.fi:stä (sama kuin autonvaraosat24.fi) 245:een etuiskarit ja jousijalan ylätuet.
Lisäksi 2 kpl Elringin venttiilikopantiivisteitä.

Tilasin KYBin etuiskarit ja ylätuet, ja sain STARKin etuiskarit ja Monroen ylätuet.
Venakopan tiivisteet sain Elringeinä.

Tilausvahvistus tuli sähköpostiin 4 päivää tilauksen jälkeen, ja kun samasta paikasta oli 3:lla edelliselläkin kerralla saanut merkkisiä osia kuin oli alunperin tilattu, niin en alkanut tutkimaan tuotenumeroita.

Tosin edellisillä kerroilla ne olivat Boschin sytkäosia, niin heillä ei ollut varmaan heittää siihen väliin "yhtä laadukasta" omaa STARK -merkkistä.
Sitä en tosin tiedä mistä se on kaivettu, että voivat lähettää KYBIn tilalla MONROET.

Itse jo melkein tuuletin tilaushetkellä, että nyt saa aika halvalla KYBin iskarit ja yläpäät, ja vieläpä ilman postimaksuja, kun tilaussumma ylitti 150€.

Tuotteiden summasta sai pois sen alennuksen x, jonka pulju aina antaa (väliltä -10 - -15%), mutta toimitus oli totta tosiaan ilmainen.

Kai tämä huonomminkin olisi voinut mennä, kun sain sentään sopivat osat, koska olen kuullut myös tapauksia joissa on saatu ei sopivia osia.
Joka voi ehkä johtua siitä, että kun syöttää auton rekisterinumeron hakukenttään, niin se tarjoaa aivan eri vuosimallin kulkinetta.
Otetaan esimerkkinä vaikka omat Volvot:
- 745 vm. 1992 -> VOLVO 740 KOMBI (745) 2.3 85 KW .... 08. 1987
- 245 vm. 1992 -> VOLVO 240 KOMBI (P245) 2.3 I KAT .... 08. 1986 , 115 HV

Tosin manuaalihaulla löytää sitten oikeat kriteerit...











Poissa Kuoma

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 300
  • V70 - Herrgårdsvagn
Vs: Nettikaupat
« Vastaus #147 : 10.11.2016, 08:52:09 »
Itsellä on sellaisia kokemuksia näistä, että topautoosat.fi saattaa tosiaan usein toimittaa jotain muutakin ns. vastaavaa osaa kuin se mitä on tilattu. Välillä se tuntuu olevan enenpi sääntö kuin poikkeus  >:D Sen sijaan autodoc.fi on aina toimittanut juuri sen mitä on tilattu. Ja kuitenkin kyse lienee saman puljun eri toiminimistä?  ???
Ja ainakaan topautoosat.fi asiakaspalvelu sähköpostilla ei toimi ollenkaan jos mittapuuksi otetaan se, että olen nyt odottanut vastausta toista viikkoa...
Volvo - Ihanan kallista...

Niko_S

  • Vieras
Vs: Nettikaupat
« Vastaus #148 : 10.11.2016, 22:39:01 »
Itsellä on sellaisia kokemuksia näistä, että topautoosat.fi saattaa tosiaan usein toimittaa jotain muutakin ns. vastaavaa osaa kuin se mitä on tilattu. Välillä se tuntuu olevan enenpi sääntö kuin poikkeus  >:D Sen sijaan autodoc.fi on aina toimittanut juuri sen mitä on tilattu. Ja kuitenkin kyse lienee saman puljun eri toiminimistä?  ???
Ja ainakaan topautoosat.fi asiakaspalvelu sähköpostilla ei toimi ollenkaan jos mittapuuksi otetaan se, että olen nyt odottanut vastausta toista viikkoa...

Autodoc on myös samaa puljua, ja ainakin kaikki tavara jonka olen tilannut topautoosat.fi:stä on tullut paketeissa, joissa lukee AUTODOC.

Yllätyin vähän kun sain tuolta pääpaikasta tänään sähköpostia, niin ovat hyvittäneet asiakastililleni 45,24€ summan.

Hassuinta tässä nyt on loppujen lopuksi se, että lähetyslistassa lukee STARKin iskunvaimentimen hintana 25,223€,
kun heidän sivuillaan saman iskarin hinta on 46,95€.

Vähän ynnäilin hintoja, niin näyttää siltä, että tuo 45,24€ on se summa, joka on alunperin sisältänyt maksamaani, ja sitten kun ei ole saatu niitä mitä on haluttu, niin ovat kikkailleet sen vastaavan summan ns. hyvityksenä asiakastililleni, ja näin ollen pitää sieltä sitten jossain vaiheessa tilata sillä rahalla jotain.

Hieman sekavaa, mutta voi sen näköjään noinkin hoitaa, että asikas pysyy tyytyväisenä.  ::)

Poissa Juha_

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 51
  • www.vrcf.fi
Vs: Nettikaupat
« Vastaus #149 : 15.01.2017, 14:20:18 »
Moi

Ite olen tilannut pari kertaa tuolta autodocista, lähinnä faijan autoon tavaraa. Eka testitilaus: monroe iskarit, kyb jouset, febi bilstein yläpäät. Muuten sitä mitä tilattu, mutta yläpäät vaihdettu "STARK Professional Line"-tuotteeseen.

Toinen tilaus, mikä vielä matkalla, aivan täyttä paskaa. 5 tuotteesta 4 vaihdettu tähän surullisen kuuluisaan starkkiin, mm. xc90 febi bilstein vahvistetut iskarin yläpäät vaihdettu ei-vahvistettuun starkkiin.

Tästä stark-merkistä ei löydy mistään mitään tietoa, todennäköisesti jotain ihan kiinan tusinapaskaa, jolle laitettu joku ihan tolkuton hinta ja muka 3-vuoden takuu. Voidaan sitten mukamas antaa asiakkaalle kalliimpi tilalle. Kätevää, kun kuitin saa vasta, kun ovat lähettäneet tavarat, jolloin selviää että vaihdettu kysymättä stark-tuotemerkkiin.

 

Carcom Oy  Ateho