Futurez  Kulkukoira

Viestimäärät ja arvonimet

  • 47 Vastauksia
  • 19500 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa (Miksu)

  • Yhteistyökumppani
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 5276
  • www.carcom.fi
Vs: Viestimäärät ja arvonimet
« Vastaus #15 : 09.11.2010, 13:02:28 »
;)

On. Käyttäjä itse muokkaa arvonimensä, eikä se koostu viestimääristä.

Niin siis kumpi :D

Pitää ottaa itseä niskasta kiinni ja opetella olemaan valvoja, itellä kun on tapana vähän yrittää viljellä typeriä vitsejä paikkaan kuin paikkaan.
Pistän noi offtopic:ni menemään roskikseen, niin pysyy tämäkin keskustelu asiallisena.  Anteeksi provosointini.
(moderoin siis itseäni)

Poissa T-T

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1431
Vs: Viestimäärät ja arvonimet
« Vastaus #16 : 09.11.2010, 13:04:49 »
Niin siis kumpi :D

Pitää ottaa itseä niskasta kiinni ja opetella olemaan valvoja, itellä kun on tapana vähän yrittää viljellä typeriä vitsejä paikkaan kuin paikkaan.
Pistän noi offtopic:ni menemään roskikseen, niin pysyy tämäkin keskustelu asiallisena.  Anteeksi provosointini.
(moderoin siis itseäni)
Kaatu selain, niin jäi sitten muokkailematta, eli siis lisäkenttä. Kävin vielä tarkastamassa erikseen. Siellä näkyy olevan kyllä tuo arvonimi myös viestimäärien mukaankin nyt. Siellä itse olen tällä hetkellä "Ihan pihalla"- arvonimellä johtuen viestimäärän pienuudesta. :idiot2:

Olen hengissä, provointisi oli liikuttavaa. ;D
Volvo V60 D4 AWD Summum '14

Poissa (Miksu)

  • Yhteistyökumppani
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 5276
  • www.carcom.fi
Vs: Viestimäärät ja arvonimet
« Vastaus #17 : 09.11.2010, 13:12:55 »
Kaatu selain, niin jäi sitten muokkailematta, eli siis lisäkenttä. Kävin vielä tarkastamassa erikseen. Siellä näkyy olevan kyllä tuo arvonimi myös viestimäärien mukaankin nyt. Siellä itse olen tällä hetkellä "Ihan pihalla"- arvonimellä johtuen viestimäärän pienuudesta. :idiot2:

Olen hengissä, provointisi oli liikuttavaa. ;D

Jos noita arvonimiä muistelee volvolandian ajoilta, niin muistan törmänneeni aika usein siihen, että joku kenraalis ihminen sanoo vähän jotain poikkisuuntaista alokkaan mietteille, niin alokas usein on vetänyt herneen nenuun ja ivallisesti v*ttuilee lähinnä kenraali arvosta ja siitä, kuinka ollaan niin olevinaan..
Jos jokainen saisi itse laittaa arvonimensä sellaiseksi kuin mikä itse tuntee olevansa, niin se arvonimi ei aiheuttaisi tuollaista...
Mut mut...  onhan tuo viestimäärän mukaan muuttuva arvonimi aikalailla ylemmyydentunnetta antava asia, eikä se aina pahasta ole :)

(Väärinymmärrysten välttämiseksi täytyy vähän täydentää tähän, oma kantani siis ei todellakaan ole se, että suurella viestimäärällä pitäisi rehvastella, tuon viimeisen lauseen yrityn muotoilla vähän ironiseksi, kun sen yhdistää tuohon ylempään tekstiin, jonka pitäisi kertoa, että ilman viestimäärän mukaan muuttuvia arvonimiä, saisi joissain tapauksissa estettyä turhaa suunsoittoa puolin ja toisin.)
« Viimeksi muokattu: 10.11.2010, 01:29:29 kirjoittanut (Miksu) »

Poissa T-T

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1431
Vs: Viestimäärät ja arvonimet
« Vastaus #18 : 09.11.2010, 13:16:05 »
Jos noita arvonimiä muistelee volvolandian ajoilta, niin muistan törmänneeni aika usein siihen, että joku kenraalis ihminen sanoo vähän jotain poikkisuuntaista alokkaan mietteille, niin alokas usein on vetänyt herneen nenuun ja ivallisesti v*ttuilee lähinnä kenraali arvosta ja siitä, kuinka ollaan niin olevinaan..
Jos jokainen saisi itse laittaa arvonimensä sellaiseksi kuin mikä itse tuntee olevansa, niin se arvonimi ei aiheuttaisi tuollaista...
Mut mut...  onhan tuo viestimäärän mukaan muuttuva arvonimi aikalailla ylemmyydentunnetta antava asia, eikä se aina pahasta ole :)
Minusta moinen käytös on lähinnä naurettavaa. Puhutaan virtuaalipippeliä kasvattavasta arvonimestä - joidenkin osalta. Se, että niillä retostellaan, on lapsenmielistä touhua. ::)
Toisaalta aika vähän nykysällään tuollaista landiassa huomaa.

Tiedä tosiaan, miten tuon oman annetun arvonimen kanssa sitten kävisi.
Volvo V60 D4 AWD Summum '14

Poissa TimoV8

  • Kaksonen Sr. - Kuplautunut
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5883
Vs: Viestimäärät ja arvonimet
« Vastaus #19 : 09.11.2010, 13:17:08 »
Jos noita arvonimiä muistelee volvolandian ajoilta, niin muistan törmänneeni aika usein siihen, että joku kenraalis ihminen sanoo vähän jotain poikkisuuntaista alokkaan mietteille, niin alokas usein on vetänyt herneen nenuun ja ivallisesti v*ttuilee lähinnä kenraali arvosta ja siitä, kuinka ollaan niin olevinaan..
Jos jokainen saisi itse laittaa arvonimensä sellaiseksi kuin mikä itse tuntee olevansa, niin se arvonimi ei aiheuttaisi tuollaista...
Mut mut...  onhan tuo viestimäärän mukaan muuttuva arvonimi aikalailla ylemmyydentunnetta antava asia, eikä se aina pahasta ole :)

Miettikää nyt, ihan oikeesti: on olemassa ihmisiä jotka ovat kateellisia jopa keskustelupalstan titteleistä. Surullista suoraan sanoen.

Luota minuun -tiedän mitä teen!

Poissa Paul t4

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2898
  • Valtra Racing Club Finland
Vs: Viestimäärät ja arvonimet
« Vastaus #20 : 09.11.2010, 13:17:34 »
Oliks se joku titteli homma et sai ton arvonimen muuttaa
"My hovercraft is full of eels"
 XC70 D5 AWD A - 04 (2:en hengen paku)
ex S40 T4 - 98
ex 240 2.3 GL a - 86

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7971
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Vs: Viestimäärät ja arvonimet
« Vastaus #21 : 09.11.2010, 17:34:09 »
Joissain foorumeilla käyttäjä saa itse lisätä arvonimensä, miksei myös täällä??

Onnistuu kyllä a 13 € + alv.

Poissa Peetu

  • 829
  • Kunniajäsen
  • Grand Touring
  • *****
  • Viestejä: 1610
Vs: Viestimäärät ja arvonimet
« Vastaus #22 : 09.11.2010, 18:07:19 »
Onnistuu kyllä a 13 € + alv.

tuosta kun jättää pois vittuilun niin jäljelle jää vain alv  O0
Recycle Racing #06
Bmw X3 -13 & M3 Cab dkg -08

Poissa pomo

  • Group A
  • ********
  • Viestejä: 8227
  • KOFF ROCK!!
Vs: Viestimäärät ja arvonimet
« Vastaus #23 : 09.11.2010, 19:17:42 »
tuosta kun jättää pois vittuilun niin jäljelle jää vain alv  O0
Ei Juha osaa.    :coolsmiley:

Poissa Aukki

  • Master (evp)
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1780
Vs: Viestimäärät ja arvonimet
« Vastaus #24 : 09.11.2010, 19:27:02 »
tuosta kun jättää pois vittuilun niin jäljelle jää vain alv  O0

Tuntuu tuo alv:kin nykyään jo vttuilulta valtion taholta.  :)
Aikuisten mopoautoilua jo vuodesta 2022

Poissa mista

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2120
    • Instagram kuvat
Vs: Viestimäärät ja arvonimet
« Vastaus #25 : 09.11.2010, 19:30:15 »
tuosta kun jättää pois vittuilun niin jäljelle jää vain alv  O0

Mutta jos kaiken ottaa pois ja jättää vain alvin niin 23% nollasta on nolla... Ei se voi olla.. onko se.. ei voi.. no mutta voi se olla se.. se DNA challenge!!!

Poissa VäLKKy

  • Toiminnantarkastaja EVP
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6863
  • Kaikkee sitä...
Vs: Viestimäärät ja arvonimet
« Vastaus #26 : 09.11.2010, 19:42:05 »
Ei Juha osaa.    :coolsmiley:

Vittuilla vai jättää pois... ???
... --> S40 T4 -02 --> S40 T5 -04 --> Focus ST -07 --> S40 2.0D Powershift -10 --> BMW 330D M-Sport -10 --> Audi A4 3.0 TDI quattro S-line -11 --> Audi A6 3.0 TDI competition quattro -15 --> Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro -21

Poissa pomo

  • Group A
  • ********
  • Viestejä: 8227
  • KOFF ROCK!!
Vs: Viestimäärät ja arvonimet
« Vastaus #27 : 09.11.2010, 20:15:06 »
Vittuilla vai jättää pois... ???
Mietippä sinä sitä.   :idiot2:

Poissa Phaneuf

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 141
  • Se on Volvo, kun siinä on Volvon moottori
Vs: Viestimäärät ja arvonimet
« Vastaus #28 : 11.11.2010, 04:23:00 »
200-sarjan varustetasot saa mun kannatuksen. Koska esimerkiksi L yksinään on kovin tylsä profiilissa niin nimet voisi avata kokonaan.

0 Luxe
30 De Luxe
100 Grand Luxe
250 GLE (Galvanoidut listat edessä)
500 Grand Luxe Touring
1000 Grand Touring
2500 Turbo
5000 Group A

Jonkinlainen ehdotelma viestirajoiksi. Special Equipment on erikoismalli kuten vaikkapa Polar ja Classic joten jättäisin ne pois.

hyvä idea!  ;D


-07 Volvo V70 D5- -03 Volvo S60 2.4i- -94 Volvo 855 T5-

Poissa porko

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 237
  • Blääh !
Vs: Viestimäärät ja arvonimet
« Vastaus #29 : 04.12.2010, 19:57:51 »
Onkos tehty joku päivitys tai jotain, kun tuli yllättävä arvon alennus ? De Luxe ukosta tuli "alokas" ja viesteistä hävis muutaman kymmenen. Ei sillä että tuolla viestimäärällä tahi arvonimellä mitään merkitystä olisi, mutta kunhan nyt ihmettelen joutessani.... <Kippis>
"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new."
-Albert Einstein-

 

Elekma  Autoracing