Kulkukoira  Proturbo

Mitkä renkaat V70:seen?

  • 67 Vastauksia
  • 33003 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa AbbaSilli

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 46
  • www.vrcf.fi
Mitkä renkaat V70:seen?
« : 20.08.2011, 00:11:01 »
Loppuun ajetut Michelin primacy hp 225/45/17":set  tällähetkellä alla. Aika kova rengasmelu tällähetkellä. Liekö syy sitten siinä, että ovat aika loppu. Vai onko vaan volvon ominaisuus??  ::) Olen miettinyt alle saman kokoisia Michelin Pilot Sport 3:sia?

Mitä renkaita te suosittelisitte? Arvostaisin, että rengasmelu olisi kohtuullinen.... jos tolla kokoluokalla ja toho autoon se vaan voi sitä olla.

Poissa pomo

  • Group A
  • ********
  • Viestejä: 8227
  • KOFF ROCK!!
Vs: Mitkä renkaat V70:seen?
« Vastaus #1 : 20.08.2011, 00:18:26 »
Muistaakseni nuo oli uudesta jo äänekkäät.
Mulla on Nokian Hakka Z:t ja en pidä niitä äänekkäinä.

Poissa juse D5

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 231
  • V70N D5 -03
Vs: Mitkä renkaat V70:seen?
« Vastaus #2 : 20.08.2011, 10:47:10 »
Toukokuussa ostin Marangoni Versot made in Italy ja ihmeen hyvä rengas ja näyttää noilla pärjäävän niin sateella kuin poudallakin,eikä ole mitkään ulvojat saati muuta.

Poissa mpo69

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 64
Vs: Mitkä renkaat V70:seen?
« Vastaus #3 : 20.08.2011, 11:49:20 »
Itse hankin alkuperäisten Continentalien tilalle Goodyearin EfficientGrip -renkaat mainitsemassasi koossa. W-nopeusluokassa renkaat irtosi lahdessa oliko se nyt 580,- hintaan. Ei ole tarvinut katua ostosta nyt 2000 km myöhemmin.
S60 D5 vm. 09
"Aina ei voi voittaa"

Poissa hejasverige

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 118
  • www.vrcf.fi
Vs: Mitkä renkaat V70:seen?
« Vastaus #4 : 20.08.2011, 14:00:24 »
Nangkang NS 2.
ajanu monta vuotta sellasilla ja tod tyytyväinen
renkaasta löytyy paljon muutenkin juttua BTCF sivuilta (bmw sivuilta)

ja niitä löytyy rengas-online.com

on ns halpis rengas mutta hyvä

Poissa mpo69

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 64
Vs: Mitkä renkaat V70:seen?
« Vastaus #5 : 20.08.2011, 16:33:31 »
Nangkang NS 2.
ajanu monta vuotta sellasilla ja tod tyytyväinen
renkaasta löytyy paljon muutenkin juttua BTCF sivuilta (bmw sivuilta)

ja niitä löytyy rengas-online.com

on ns halpis rengas mutta hyvä

Itse olen kyllä sitä mieltä, että jos vähänkään välittää turvallisuudesta, niin jättäisin Nangkangit ja muut vastaavat kaupan hyllylle. Asiasta kun löytyy ihan testattua tietoa, että kuuluvat sarjaan "kitkarenkaat kesärenkaina". Halpoja ne varmaan on ja luultavasti kestävät kulutustakin, muovia kun  ovat...

Itse en uskaltaisi ostaa kuin korkeintaan valtamerkkien ns. kakkosmerkin renkaat, esim. Michelin > Kleber. Mutta jokainen taaplaa tavallaan ja rahapussillaan.
S60 D5 vm. 09
"Aina ei voi voittaa"

Poissa Teutori

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1136
  • MB CLK Coupe, kesällä Honda
Vs: Mitkä renkaat V70:seen?
« Vastaus #6 : 20.08.2011, 18:38:32 »
Omassa kolmatta, ja viimeistä kesää ( kuluneet sen verran että ensi kesänä ei enää ajeta ) alla Kumho Ecsta STP 225/45-17 renkaat, ja mielestäni hinta laatu suhde kohdillaan.
Joskus kokeilin  :D Nangang:in renkaita pariviikkoa,,,ja ei hyvää päivää  :2funny: ei koskaan niitä alle.
MB CLK  -04  MB A160 -04
Pösö XR -04  Honda CBR 1000F -94
Ex:ät  BMW 318 - 04 Volvot S60 2.5T-04  S80 -99 855 Tdi -97  ja pari 440:stä

Poissa hejasverige

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 118
  • www.vrcf.fi
Vs: Mitkä renkaat V70:seen?
« Vastaus #7 : 20.08.2011, 20:22:22 »
Itse olen kyllä sitä mieltä, että jos vähänkään välittää turvallisuudesta, niin jättäisin Nangkangit ja muut vastaavat kaupan hyllylle. Asiasta kun löytyy ihan testattua tietoa, että kuuluvat sarjaan "kitkarenkaat kesärenkaina". Halpoja ne varmaan on ja luultavasti kestävät kulutustakin, muovia kun  ovat...

Itse en uskaltaisi ostaa kuin korkeintaan valtamerkkien ns. kakkosmerkin renkaat, esim. Michelin > Kleber. Mutta jokainen taaplaa tavallaan ja rahapussillaan.
Tätä mä vähän odottelinkin että kyllä täällä joku alkaa jeesustelee noista renkaista

ihan tyypillistä
jos et ole niitä edes kokeillu niin anna olla kommentoimatta!!!

LUE ESIM SIELTÄ BTCF sivuilta ennen kuin alat morkkaamaan.

tai pysy niissä kleebereissä.

mikäs Teutorilla mätti niissä???

mulla kyse ei ole renkaitten hinnasta vaan siitä että mulla ne nangkangit on ollu hyviä
ei vedelly urissa matalallakaan renkaalla kun vertas esim goodyeriin
kesto suht hyvä
suht hiljainen.
vähillä painoilla
« Viimeksi muokattu: 20.08.2011, 20:26:47 kirjoittanut hejasverige »

Poissa hejasverige

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 118
  • www.vrcf.fi
Vs: Mitkä renkaat V70:seen?
« Vastaus #8 : 20.08.2011, 20:33:35 »
Lukekaa tuolta
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=72000&highlight=nangkang

ei aina kannata uskoa näissä rengas jutuissa sellasia varsinkaan ketä ei ole kyseisellä renkaalla  ajanut metriäkään

mpo69 sinä varmasti tiedät enemmän   kuin kukaan noista jotka tuolla btcf sivustolla kertoo kokemusistaan niistä renkaista??
tai sit niitten rahapussi on yhtä tyhjä kun mun köyhän duunarin

ja kenenkään ei pidä ottaa itseensä näistä mun kirjoituksista
mutta jos niitä lähtee naurelleen morkkaamaan niin pitää jotain faktaa olla eikä vaan luulla tietävänsä
« Viimeksi muokattu: 20.08.2011, 23:07:03 kirjoittanut hejasverige »

Poissa kaksi70

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 805
  • Volvo V70 2010 2,0D Momentum
Vs: Mitkä renkaat V70:seen?
« Vastaus #9 : 20.08.2011, 20:36:00 »
Hankookin renkaat koossa 205/55 16 on toiminut hyvin oman V70:n alla. Viime kesänä oli alla Hankook Optimot ja nyt on alla Hankook Ventus Prime 2:set. 16"-koko on sopinut hyvin omiin
ajoihin.
Nyt : V70 -10 2,0D Momentum,740 -89 B200F aut, Ex: V70 -07 Classic 2,4D Geartronic, V70 -01 2,4 , S70 -99 2,5 20 V, V70 -09 D5 Summum Geartronic, V70 -01 2,4T aut

Poissa Catalust

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 186
  • V70 vm04 D5 @1,6bar
Vs: Mitkä renkaat V70:seen?
« Vastaus #10 : 20.08.2011, 21:16:16 »
Itse olen kyllä sitä mieltä, että jos vähänkään välittää turvallisuudesta, niin jättäisin Nangkangit ja muut vastaavat kaupan hyllylle. Asiasta kun löytyy ihan testattua tietoa, että kuuluvat sarjaan "kitkarenkaat kesärenkaina". Halpoja ne varmaan on ja luultavasti kestävät kulutustakin, muovia kun  ovat...

Itse en uskaltaisi ostaa kuin korkeintaan valtamerkkien ns. kakkosmerkin renkaat, esim. Michelin > Kleber. Mutta jokainen taaplaa tavallaan ja rahapussillaan.

Puhuu ihminen jolla itsellään ei ole mitään kokemusta edes moisista renkaista? Itse en voi kyllä moittia nankangin toimivuutta, ja luotettavuutta... Talvirengas keskustelut on aivan erikseen, jolloin itse en kyllä aja kuin "merkki" renkailla, oman turvallisuuden takia, mutta nyt kyse olikin kesärenkaista, mutta itselleni kesällä ei niinkään ole väliä...
...3" RST hönkivä kiisseli... ...42,5/56 Garrett... ...600x300x76 cooleri... ...213hv noilla vakio suuttimilla sai... ...nälkä kasvaa kuitenkin syödessä... ;)

Poissa hejasverige

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 118
  • www.vrcf.fi
Vs: Mitkä renkaat V70:seen?
« Vastaus #11 : 20.08.2011, 21:20:14 »
nimenomaan juurikin näin ja tavirenkaisiin nangkang ei ole varmaan edes satsannut

en itsekkään ostais talveksi.

Poissa mpo69

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 64
Vs: Mitkä renkaat V70:seen?
« Vastaus #12 : 21.08.2011, 13:13:36 »
Lukekaa tuolta
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=72000&highlight=nangkang

ei aina kannata uskoa näissä rengas jutuissa sellasia varsinkaan ketä ei ole kyseisellä renkaalla  ajanut metriäkään

mpo69 sinä varmasti tiedät enemmän   kuin kukaan noista jotka tuolla btcf sivustolla kertoo kokemusistaan niistä renkaista??
tai sit niitten rahapussi on yhtä tyhjä kun mun köyhän duunarin

ja kenenkään ei pidä ottaa itseensä näistä mun kirjoituksista
mutta jos niitä lähtee naurelleen morkkaamaan niin pitää jotain faktaa olla eikä vaan luulla tietävänsä
Olen kuvitellut, että täällä keskustelee aikuiset ihmiset ja sanan ja mielipiteen vapaus on olemassa. Kohdaltasi luulen, että sinulla on luetun ymmärtämisen ongelma?
Itse jättäisin bemarien omistajien jutut melko pieneen arvoonsa. Ne kun ovat pääsääntöisesti subjektiivisia kokemuksia jonkin renkaan toimivuudesta. Itse todellakin luotan melko pitkälti testien tuloksiin, jotka ovat objektiivisia. Olen todella pahoillani niiden puolesta, jotka ovat laittaneet viimeiset rahansa autoon ja kalliisiin vanteisiin. Ja sitten ostavat ominaisuuksiltaan arveluttavat renkaat. Itsekään en aja missään radalla kilpaa. Arvostan vain sitä turvallisuusmarginaalia tiukassa paikassa jonka todennäköisesti saan maksamalla ns. laaturenkaasta.
S60 D5 vm. 09
"Aina ei voi voittaa"

Poissa virkpe

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 915
  • www.vrcf.fi
Vs: Mitkä renkaat V70:seen?
« Vastaus #13 : 21.08.2011, 14:14:35 »
ei ole kokemusta Nakangeista, minulla on varmasti universumin huonoimmat renkaat, Rockstone F105 225/45 17". työkaveri kuittailee "miten kingkongit on pelanneet".
Goodyear F1 loppuun ajettuina märällä  piti paremmin kuin nämä. tulihan koettua koko perheen voimin nelipyörä luisua märällä asfaltilla. onneksi ei mennyt katukiviin päin kun sai lopulta pitoa. D5 pystyy helposti kostealla jauhamaan tyhjää kun painaa vain kaasun pohjaan. Ja kuivallakin kun ruottalainen käskee niin kiinalainen vinkuu.
miksi ostin ne renkaat? ajattelin että renkaiden ero olisi huomattavasti pienempi ja toisaalta Goodyearien kulutus kestävyys oli surkea, kun taas nämä "kingkongit" on kestäneet hyvin.
itsekin suhtaudun kriittisesti mielipiteisiin joita kerrotaan eri keskustelu palstoilla ja olen erittäin kriittinen silloinkin kun otan käyttöön.
Seuraavan kerralla otan selvää TM:stä kun renkaita valitsen, joskin niistä on sanottu että voittajan mainos näkyy seuraavalla sivuilla(raha mahdollisesti vaíkuttanut voittoon?). käytän ainakin TM tietoja päätöksen teossa.
ei ne testin toinen tai kolmas ole huonoja.
oman kokemuksen vuoksi en ainakaan Kiinalaisia osta.

Poissa Ambasador

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 95
  • www.vrcf.fi
Vs: Mitkä renkaat V70:seen?
« Vastaus #14 : 21.08.2011, 14:48:22 »
Vielä on muutama rengasmerkki "arpomatta". Varmin konsti saada aikaan ns. tappelu on laittaa otsikoksi parhaat renkaat tai öljyt. :2funny: :2funny: :2funny:
Meni vähän ohi aiheesta, mutta haitanneeko tuo?

 

Kulkukoira  Proturbo