Kumma, kun kuitenkin lupaavat näin
"Skruvat.fi noudattaa voimassa olevaa kuluttajalainsäädäntöä ja etäsopimuslakia Suomessa suhteessa kuluttajiin. Näin ollen sinulla kuluttajana on kaikki näissä laeissa mainitut oikeudet."
Mutta onko ruotsissa erilainen säädäntö ja päteekö ne säädökset sitten ihan oikeesti velvoittavasti skruvattiin.
no niinpä. Mutta alempana lukee:
"Palautukset
Asiakkaiden on rekisteröitävä palautuksia ja reklamaatioita koskevat asiat palautussivustossamme osoitteessapalautussivusto.skruvat.fiHuomaa, ettei palautusnumeron saaminen tarkoita reklamaation hyväksymistä. Kuluttajan (yksityishenkilön) on käytettävä tuotteen palautuksessa Skruvat.fin lähettämää palautuslomaketta. Tuote on lähetettävä 14 päivän kuluessa palautusasian rekisteröinnistä. Tuotetta palautettaessa tuotteen mukaan on liitettävä tilausnumero, asianmukainen palautusnumero ja mahdollisimman yksityiskohtainen virheen kuvaus. Jos Skruvat.fi on aiheuttanut ongelman, Skruvat.fi maksaa kuljetusmaksun. Muussa tapauksessa asiakas itse vastaa kuljetusmaksusta. Jos jokin asiakirja puuttuu, tuote palautetaan asiakkaalle. Palautettavat tuotteet on lähetettävä hyvin pakattuina paluuasian ilmoittamisen yhteydessä saatujen ohjeiden mukaisesti. Puutteellisesta paketoinnista johtuvat mahdolliset kuljetusvauriot veloitetaan asiakkaalta. Jos olet maksanut laskulla tai suoramaksulla, toivomme sinun lähettävän meille clearingnumeron ja tilinumeron, jotta asia voidaan käsitellä mahdollisimman nopeasti. Jos olet maksanut tilikortilla, palautamme rahat tilillesi."
Jos tosta alkais oikein sohlaan niin voittaishan ton. Postimyynnissä, kun on oikeus palauttaa ilmaseks ja vaikka ilman syytä.
En nyt varmaks muista, mut on semmonen kutina, että tossa oli joku suomalainen tytäryhtiö välissä, voin olla kyl väärässäkin.