Autodiagnoosi  Carcom Oy

Älypuhelimet, tabletit ym. laitteet -topic

  • 1333 Vastauksia
  • 673331 Lukukerrat

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Nortti

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1206
    • Volvon tuunausta vuodesta 1985
Vs: Älypuhelimet, tabletit ym. laitteet -topic
« Vastaus #570 : 05.11.2015, 11:15:25 »
Joissain launchereissa on tuo ominaisuus että saa valita miten sovellusvalikkoa haluaa kelata, eli play-kauppaa tutkimaan jos haluaa asiaan muutosta  :)

Mulla on varmaan viides puhelin menossa ja niihin kaikkiin olen ladannut "Nova Launcherin".  Siinä on backup-toimintokin, millä olen tallentanut itselleni mieleiset asetukset. Joskus selailin iPhonea ja tykkään nurkistaan pyöistetyistä ikoneista. Play kaupasta löytyy MIUI5 ikonipaketti jolla ikoneista tulee kauniimpia. Xiaomi-puhelinten miui-androiräätälöinti pyrkii tekemään puhelimesta applea muistuttavan.
« Viimeksi muokattu: 05.11.2015, 11:23:18 kirjoittanut Nortti »

Poissa Stobe

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 59
  • S60 D5 -08
Vs: Älypuhelimet, tabletit ym. laitteet -topic
« Vastaus #571 : 05.11.2015, 16:20:35 »
Mulla on varmaan viides puhelin menossa ja niihin kaikkiin olen ladannut "Nova Launcherin".  Siinä on backup-toimintokin, millä olen tallentanut itselleni mieleiset asetukset. Joskus selailin iPhonea ja tykkään nurkistaan pyöistetyistä ikoneista. Play kaupasta löytyy MIUI5 ikonipaketti jolla ikoneista tulee kauniimpia. Xiaomi-puhelinten miui-androiräätälöinti pyrkii tekemään puhelimesta applea muistuttavan.

Itse olen kanssa havainnut Novan kaikista mukavimmaksi käyttää, ei lagaa eikä tyrkytä mitään turhia diipadaapa-sovelluksia  O0
"No jos kokeillaan vielä vauhdin kanssa?"

Poissa Modifier

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 826
  • XC90 T8 TwinEngine
Vs: Älypuhelimet, tabletit ym. laitteet -topic
« Vastaus #572 : 05.11.2015, 16:36:29 »
Tuollaiset ikonit on täällä Novan kanssa käytössä.


Poissa Taavi.H

  • Ajotaitoinen ojanlevittäjä - laakereiden vaihtoa käden käänteessä
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Viestejä: 10762
  • Lehdistön Avaruusbaariin jatkoille!
Vs: Älypuhelimet, tabletit ym. laitteet -topic
« Vastaus #573 : 05.11.2015, 16:48:37 »
Tuskin saa upattua kuvaa suoraan tänne windows phonesta? ??? Ei ainakaan luuri näytä ymmärtävän uppaustoimintoa..

Rasittavaa kun aina joutuu hakemaan kuvan pilvestä koneelle ja upata ämpäriin ja sitten linkki tänne  >:(

Ei toimi ja tuskin koskaan tuleekaan toimimaan.

Itse käytän imgur uploader -appia. Galleriasta jaan kuvan tohon appiin, painan upload ja sitten vaan kopypastalla linkki tänne kuvatagien väliin. On mun mielestä helpompi kuin tuo postimg integraatio.
V60 D6 PHEV -14
V70 D5 AWD -05, S60 2.4T -01, Amazon -66
Exät: 240 B230F, 740 B200K, 850 TDI -96, S70 TDI -99
"Ei toi nyt niin paha ole. Se vaatii vaan verta, hikeä sekä paljon motonetin ja bilteman tarvikkeita"
Volvojen loppusijoitusta jo vuodesta 2002

Poissa Nortti

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1206
    • Volvon tuunausta vuodesta 1985
Vs: Älypuhelimet, tabletit ym. laitteet -topic
« Vastaus #574 : 05.11.2015, 18:43:49 »
Ei toimi ja tuskin koskaan tuleekaan toimimaan.

Itse käytän imgur uploader -appia. Galleriasta jaan kuvan tohon appiin, painan upload ja sitten vaan kopypastalla linkki tänne kuvatagien väliin. On mun mielestä helpompi kuin tuo postimg integraatio.

Tapatalk-ohjelman maksullinen versio sisältää kuvien latauksen, tai sisälti ainakin kun sellaista testailin. Käyttää jotain kuvapalvelua josta sijoittaa linkin. Joskus kun testailin niin toimi myös vrcf:n kanssa. Tuostakaan tuskin löytyy windowspuhelimen ohjelmaa.

Poissa Taavi.H

  • Ajotaitoinen ojanlevittäjä - laakereiden vaihtoa käden käänteessä
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Viestejä: 10762
  • Lehdistön Avaruusbaariin jatkoille!
Vs: Älypuhelimet, tabletit ym. laitteet -topic
« Vastaus #575 : 05.11.2015, 18:57:17 »
Tapatalk-ohjelman maksullinen versio sisältää kuvien latauksen, tai sisälti ainakin kun sellaista testailin. Käyttää jotain kuvapalvelua josta sijoittaa linkin. Joskus kun testailin niin toimi myös vrcf:n kanssa. Tuostakaan tuskin löytyy windowspuhelimen ohjelmaa.




:smoke:



Sent from my Lumia 710 using Tapatalk
V60 D6 PHEV -14
V70 D5 AWD -05, S60 2.4T -01, Amazon -66
Exät: 240 B230F, 740 B200K, 850 TDI -96, S70 TDI -99
"Ei toi nyt niin paha ole. Se vaatii vaan verta, hikeä sekä paljon motonetin ja bilteman tarvikkeita"
Volvojen loppusijoitusta jo vuodesta 2002

Poissa Nortti

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1206
    • Volvon tuunausta vuodesta 1985
Vs: Älypuhelimet, tabletit ym. laitteet -topic
« Vastaus #576 : 05.11.2015, 19:28:50 »



:smoke:



Sent from my Lumia 710 using Tapatalk

 Hienoa :pomo:
« Viimeksi muokattu: 05.11.2015, 19:33:25 kirjoittanut Nortti »

Poissa o_j

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1434
Vs: Älypuhelimet, tabletit ym. laitteet -topic
« Vastaus #577 : 09.11.2015, 21:23:21 »
Mitähän tässä kannattaisi tehdä? Ostin halvan iPad minin pienellä haamuilu-ongelmalla, ajatuksena saada helpolla halpa tabletti. Nyt on liki pitäen kaikki YouTuben teippi-kikat kokeiltu, ja edelleen ongelma on ja pysyy.

Vika on paikannettu näytön alalaitaan, muualla ei sekoilua tapahdu. Eli alin kirjain rivi, shift ja ,. joskus harvoin välilyönti. Vaaka-asennossa vika on luonnollisesti näytön oikeassa reunassa (eli samassa kohtaa).

Laitteeseen on jossain epäilyttävässä pajassa vaihdettu näyttö, jonka jälkeen vika ilmeni. Myyjä ei ollut enää saanut näytön vaihtajaa kiinni tapahtuneen jälkeen vaan laittoi koneen eteenpäin. Pitäskö munkin? ;D
745 Turbo+ -90
LC HJ60 -83
LC HJ60 -84

Niko_S

  • Vieras
Vs: Älypuhelimet, tabletit ym. laitteet -topic
« Vastaus #578 : 09.11.2015, 22:28:03 »
Sopivampaa topicia ei löytynyt, niin laitetaan kokemus pelastetusta pelikonsolista.

Eli PS3 läskimalli.
Kaverilla oli ollut uudesta asti, kunnes 2014 syksyllä hajosi BluRay-asema.
Otin sitten itselleni, kun oli muuten ehjä.

Tilasin Ameriikan serkulta uudenveroisen levyaseman, ja vaihdoin sen.
Levyt pelitti taas kuin unelma.

Nettiyhteyttä ei kaveri koskaan ko. konsolissa ole käyttänyt.
Minulla kun on ollut WIFI käytössä, ja tukiasema max. 10 metrin päässä suhteellisen vakaalla yhteydellä, niin PS3 pätkäisee välillä yhteyden pois päältä (toisin sanoen kirjaa käyttäjän ulos), koska siinä on joku Ûber -herkkä vastaanotin.

En tiedä mikä vika ollut, mutta jostain syystä ei ole ladannut PlayStoreen nyt kuukauteen, jos sieltä olisi jotain halunnut ladata.
Pelien nettiominaisuudet kuitenkin toimivat hyvin (Esim. GTA 5 Online, joka on raskas, eikä tule lagia, ellei konsoli keksi, että liian heikko nettiyhteys...)

Kovalevyssäkin on joku häikkä, kun en saa purettua varmuuskopiointia ulkoiseen tallennuslaitteeseen...  :D

Poissa Nortti

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1206
    • Volvon tuunausta vuodesta 1985
Vs: Älypuhelimet, tabletit ym. laitteet -topic
« Vastaus #579 : 12.11.2015, 11:46:46 »
Minulle puhelin on kaikkea muuta kuin puheluiden suorittamiseen tarkoitettu laite. Tässä ja kaikissa aikaisemmissa on todella typerästi tehty contacts/dialler-sovellus. Kun olen saanut puhelin niin myöhemmin kun vahingossa klikkaan hylättyä puhelia niin se luuri onkin jo soittamassa. Aikaisemmissa soitti on myös ollut aivan liian helppoa.

Haluaisin että sovelluksen missä puhelun muodostaminen on tehty mahdollisimman vaikeaksi.  Tietääkö kukaan "vaikeakäyttöistä" sovellusta?

Edit: kannattaa kirjoittaa ongelma niin sittel löytyy sovelluskin. Tuollainen auttaa paljon. Ruutuun tulee ylimääräinen kysymys. https://play.google.com/store/apps/details?id=net.nanabit.callconfirm&referrer=utm_source%3Dgoogle%26utm_medium%3Dorganic%26utm_term%3Dhow+to+stop+pocket+dialing&pcampaignid=APPU_1_lWJEVvbsOeqwygPt46ewDQ
« Viimeksi muokattu: 12.11.2015, 12:06:10 kirjoittanut Nortti »

Poissa vee40td

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1297
  • V40
Vs: Älypuhelimet, tabletit ym. laitteet -topic
« Vastaus #580 : 12.11.2015, 13:01:00 »
Mitähän tässä kannattaisi tehdä? Ostin halvan iPad minin pienellä haamuilu-ongelmalla, ajatuksena saada helpolla halpa tabletti. Nyt on liki pitäen kaikki YouTuben teippi-kikat kokeiltu, ja edelleen ongelma on ja pysyy.

Vika on paikannettu näytön alalaitaan, muualla ei sekoilua tapahdu. Eli alin kirjain rivi, shift ja ,. joskus harvoin välilyönti. Vaaka-asennossa vika on luonnollisesti näytön oikeassa reunassa (eli samassa kohtaa).

Laitteeseen on jossain epäilyttävässä pajassa vaihdettu näyttö, jonka jälkeen vika ilmeni. Myyjä ei ollut enää saanut näytön vaihtajaa kiinni tapahtuneen jälkeen vaan laittoi koneen eteenpäin. Pitäskö munkin? ;D
Vaihda näyttö.
Noissa halvoissa kiinan näytöissä on joskus sisäänrakennettuna tollasia ominaisuuksia.
Tai sitte myy halvalla mulle se  ;D

Poissa o_j

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1434
Vs: Älypuhelimet, tabletit ym. laitteet -topic
« Vastaus #581 : 12.11.2015, 13:11:01 »
Vaihda näyttö.
Noissa halvoissa kiinan näytöissä on joskus sisäänrakennettuna tollasia ominaisuuksia.
Tai sitte myy halvalla mulle se  ;D

Tähän tulokseen itsekin tulin, se meinaan sekoilee jo lasi ylhäälläkin. ;D Minkä hintaluokan näyttö tohon pitäis hommata, jotta olis suht varmasti toimiva? Karkeestihan noi näyttää menevän luokissa 10-15-25-35-50? Tai onko joku juttu mitä noista näytöistä pitäisi osata hakea?
745 Turbo+ -90
LC HJ60 -83
LC HJ60 -84

Poissa Mattson

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 552
Vs: Älypuhelimet, tabletit ym. laitteet -topic
« Vastaus #582 : 12.11.2015, 14:28:38 »
Ei täs mun puhelimessa vissiin sittenkään ole kuulokejakki paskana, normaalikuulokkeet kytkeytyy aivan moitteetta, ongelma onkin paskan aux-kaapelin väljä ja lyhyt plugi joka pomppaa ulos pienimmästäkin täräyksestä. Vaihdamme kaapelia ja kokeilemme.

Poissa ErkkiXC

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1019
  • XC70 D4 AWD -16, aito ruotsalainen
Vs: Älypuhelimet, tabletit ym. laitteet -topic
« Vastaus #583 : 12.11.2015, 15:31:56 »
Minulle puhelin on kaikkea muuta kuin puheluiden suorittamiseen tarkoitettu laite. Tässä ja kaikissa aikaisemmissa on todella typerästi tehty contacts/dialler-sovellus. Kun olen saanut puhelin niin myöhemmin kun vahingossa klikkaan hylättyä puhelia niin se luuri onkin jo soittamassa. Aikaisemmissa soitti on myös ollut aivan liian helppoa.

Haluaisin että sovelluksen missä puhelun muodostaminen on tehty mahdollisimman vaikeaksi.  Tietääkö kukaan "vaikeakäyttöistä" sovellusta?

Edit: kannattaa kirjoittaa ongelma niin sittel löytyy sovelluskin. Tuollainen auttaa paljon. Ruutuun tulee ylimääräinen kysymys. https://play.google.com/store/apps/details?id=net.nanabit.callconfirm&referrer=utm_source%3Dgoogle%26utm_medium%3Dorganic%26utm_term%3Dhow+to+stop+pocket+dialing&pcampaignid=APPU_1_lWJEVvbsOeqwygPt46ewDQ

Hiukan samaa vaivaa, aika monta kertaa alkaa soittamaan vaikkei ole takoituskaan. Kyllä Nokian Symbianissa ja varsinkin viimeisessä Bellessä juuri nuo yhteystieto/vastaus/puhelut- yms asiat oli 100 kertaa paremmat kuin Androidissa. Varmaan Play-kaupasta löytyy sovellutuksia joka lähtöön, mutta kuka niitä viitsii etsiä ja testailla  :idiot2:

Poissa Taavi.H

  • Ajotaitoinen ojanlevittäjä - laakereiden vaihtoa käden käänteessä
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Viestejä: 10762
  • Lehdistön Avaruusbaariin jatkoille!
Vs: Älypuhelimet, tabletit ym. laitteet -topic
« Vastaus #584 : 12.11.2015, 15:59:52 »
Kyllä Nokian Symbianissa ja varsinkin viimeisessä Bellessä juuri nuo yhteystieto/vastaus/puhelut- yms asiat oli 100 kertaa paremmat kuin Androidissa.

Nimenomaan puhelimen puhelinkäyttö sekä monet tekniset ratkaisut olivat ja osin ovat edelleenkin vanhoissa Nokialaisissa/Symbianeissa selkeästi edellä näitä moderneja älyluureja. Koskee niin Androideja, appleja kuin windows-puhelimiakin.
V60 D6 PHEV -14
V70 D5 AWD -05, S60 2.4T -01, Amazon -66
Exät: 240 B230F, 740 B200K, 850 TDI -96, S70 TDI -99
"Ei toi nyt niin paha ole. Se vaatii vaan verta, hikeä sekä paljon motonetin ja bilteman tarvikkeita"
Volvojen loppusijoitusta jo vuodesta 2002

 

Carcom Oy  Ateho