Eiköhän se ole ihan kunnossa kun noissa lämmöissä pysyy. Ei se jäähdytysneste kuiteskaan paineenalaisena kiehu ennen 110-120astetta ja konekin pelaa paremmin kun on hyvässä lämmössä eikä vajaalämpöinen, ja plussana kabiini lämpenee nopeammin ja paremmin, samaten kone, eli säästää polttoainetta.
Tossa mun hitlerinkeksinnössä w12 kone käy ajossa 95-106 asteisena kaasun asennosta ja ulkolämmöistä riippuen, ja tässä on anturi lohkon päältä syylarille lähtevässä putkessa. Tässäkin on kuten volvon koneessa muistaakseni ns. sähkötermostaatti, eli aukeamista säädetään sähkön avulla... ja maksaa 400e+ ainakin mun peliin.
s90 kutoskone käy aika tasan 90 asteisena, tosin siinä anturi koneen etupäässä termarin alla eli hieman viileämmässä paikassa. Tässä normi termostaatti.