Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Korjaamo ja yleistekniikka => Aiheen aloitti: hyvoneju - 23.02.2020, 11:18:29
-
Tommoset männät hankittu , vaan mitenpäin kuuluvat >:(
(https://juhahyvonen.kuvat.fi/kuvat/IMG_20200222_124522.jpg/_medium.jpg) (https://juhahyvonen.kuvat.fi/kuvat/IMG_20200222_124522.jpg)
(https://juhahyvonen.kuvat.fi/kuvat/IMG_20200222_124536.jpg/_medium.jpg) (https://juhahyvonen.kuvat.fi/kuvat/IMG_20200222_124536.jpg)
-
Männäntapin reikä on epäkeskeinen 2 mm vasten kampiakselin pyörimissuuntaa.
Näin lukee erään moottorin spekseissä.
-
Mitattu , ja myöskin myyjän mukaan x merkki männässä pakosarjan puolelle (B20) :)
-
Männäntapin reikä on epäkeskeinen 2 mm vasten kampiakselin pyörimissuuntaa.
Näin lukee erään moottorin spekseissä.
Uteiliana ihmettelen mitä tällä on haettu ???
-
http://blog.wiseco.com/what-is-wrist-pin-offset
-
Okei mielenkiintoista, eli päälisin syy on pienempi ykk paine. Myöskin etuja kuten alempi mäntäääni kiltimpi kangeille ynm
Jos ymmärsin jotenkin toi artikkeli ???
Oliko tossa alussa myös puhetta että tuotanto koneissa käytetään nykyään kyseistä offset mäntää ???
Sehän tarkoittaa puoliilmaisia "racemäntiä" :)