21
Muut menopelit / Vs: Kulmiksen taivaspaikka
« Uusin viesti kirjoittanut J2K tänään kello 16:37:18 »RVS on talkkia. Vauvantarvikeosastolta löytyy pienemmällä kilohinnalla.Olet saanut väärää tietoa.
RVS on talkkia. Vauvantarvikeosastolta löytyy pienemmällä kilohinnalla.Olet saanut väärää tietoa.
Näyttää tuo välityksen asennus tehdyn niin suurella huolellisuudella ja tietämyksellä, että harvassa paikassa noin kasataan. Kuvien perusteella hammaskosketus täydellinen. Monet after market välitykset antaa ääntä ja on laadullisesti tosi huonoja.
Silloinhan lisäaineet toimii, jos niiden lisämisen ja ajon jälkeen äänet vähenee, niin sehän on lisäaineen ansiota. Sama tulos olisi tosin voitu saada aikaan jatkamalla ajoa ilman lisäaineita
Podcastissa Traficomin edustaja (Teemu Toivonen, johtava asiantuntija) puhui laitteesta, joka vertaa autossa katsastushetkellä olevaa ohjelmaa siihen ohjelmaan, jolla auto on aikoinaan tyyppihyväksytty.Kissa ja hiiri leikki.
Sama suomeksi; katsastusinspehtööri lataa ecusta ohjelman laitteeseen, laite katsoo onko ecusta ladatussa ohjelmassa vilunkia vakio ohjelmaan nähden -> iso huutomerkki näytölle jos ei ole 1:1 vastaavuus ja jatkoseuraamukset sen mukaan. Tällaisen eroavaisuusvaroituksen voi laukaista esim. EGR/DPF tai mihinkään rutiiniin kajoaminen. Teoriassahan jo yksi bitin muutos riittää.
Nykykaluilla on aika lasten leikkiä vetää esim. IDAan bin compare makro (varmaan saa winOLSiinkin?) ja siitä lasketella listaa alaspäin, joten tuollaisen kaupallisen *töpseli kiinni ja klikkaa next* -laitteen tekeminen ja valmistus on vain halusta kiinni.
Katsastuksessa ei enää tuijoteta niitä perinteisiä pakokaasutestin arvoja vaan nyt aletaan katsastamaan myös itse ohjelmaa. Ja kun näin tehdään niin tottakai luonnollinen vaihtoehto on siirtyä käyttämään esim. BSR tai Ricaa, koska vakioksi palauttava kapula. Katsastuksen jälkeen ohjelma takaisin sisään niinkuin mitään ei olisi tapahtunut.
Niillä palveluntarjoajilla voi tulevaisuudessa olla leipä tiukassa, keillä ei tällaisia palveluja ole tarjota.