91
Muut menopelit / Vs: Kulmiksen taivaspaikka
« Uusin viesti kirjoittanut far960 12.05.2024, 07:50:46 »HuippuaEikö pidäkin jarruttaa lautaspyörää,sovittaessa?
HuippuaEikö pidäkin jarruttaa lautaspyörää,sovittaessa?
Ei kai se hinta tosiaan itsessään ole tae mistään, mutta elän vahvasti uskossa, että se hinta korreloi sen kanssa kuinka vaivalla itse tehonlisäys on tehty. Halpa softa lisää syöttöä ja ahtopainetta kaikessa yksinkertaisuudessaan, mutta asiallisesti tehty tehonlisäys ottaa huomioon koko kokonaisuuden, eli esimerkiksi sen, että auto on itse tietoinen siitä, paljonko tehoa tuotetaan ja tämän miellän erityisen tärkeäksi automaattivaihteiston kannalta.
Seutula ei onnaa. Suljettiinkohan 2009 tai jotainsaramäki
Ohjelmaversion tutkiminen moottorin ECUsta on todella hankala homma koska joillakin merkeillä tarkistetaan joka merkkihuollossa onko tullut uudempaa päivitystä tehtaalta ja jos on tullut niin se ladataan. Eli jossain autossa voi olla tehtaalta alunperin tullut versio ja jossain samanlaisessa viimeisin merkin päivitysversio, ja jossain joku näiden väliltä. Se on sellainen viidakko ettei sen perkaamiseen ole ainakaan vielä helppoja konsteja.No jaa. Kaikki optimoinnit tai muuten modatut softat antavat Volvossa vikakoodin CEM-U030100. Muissa merkeissä varmaankin samaten tai jonkun vastaavan vikakoodin softan korruptoitumisesta. Merkkikohtaisten vikakoodien lukemiseen tarvitaan korjaamotason testeri, ei muuta.