Nelipyöräsuuntauksessa ratin 'suoraan' saaminen on yllättävän 'haasteellista'. Yleensä asentaja katsoo vierestä, ratti näyttäisi olevan suorassa, ohjauslukitus penkissä kiinni niin mutta eihän ratti ole suorassa. Pieni 'klappi' siinä aina on tuossa tilanteessa.
Itsekkin monta kertaa käynyt rattia suoristuttamassa. Monesti ollut mukana paikan päällä, kun on voinut mennä.
Sanonut asentajalle, ennen ohjauslukkoa "pyöritä rattia hieman vasemmalle-oikealle muutaman kerran ja sitten vasta ratti keskelle "istunut myös autossa, kun ohjauslukkoa on laitettu". Tällä pienellä vasen-oikea liikuttelulla, ratti keskelle ennen ohjauslukkoa on aina osunut kohdalleen.
Kumpi olikaan aihe tuo tai Vianor. Sama ketju täällä turussa onnistui renkaiden laitossa vääntämään 3 vanteesta helmat 'pilalle'. Kesti yli 0.5v saada uudet tilalle. Itse taistelu ketjun tai liikkeen kanssa ja ikuisuudelta kestävä odotus, kun valmistaja ei ks. vannetta uunista tuonut pihalle..
Ei siis Vianorille ikinä ja tarkistakaa ratti itse, jos mahdollista. Pieni heilautus, ratti keskelle ja sitten vasta lukitus.