Autoracing  KL-varaosat

Tuoreimmat viestit

Sivuja: [1] 2 3 ... 10
1
Sisäanturi kannattaa imuroida eikä puhaltaa äläkä missään nimessä sorki sitä niistä raoista vaikka kuinka tekis mieli. :D
2
Lämmitys, Ilmastointi ja lisälämmittimet / Vs: Volvo V60 D3 2012 tuuletus hyperventiloi
« Uusin viesti kirjoittanut Ande92 tänään kello 11:54:45 »
Noilla kilometreillä suosittelen uusimaan tuon koko kompuran. Rupeaa kuitenkin pian olemaan myös kompressorin vapaapyörän laakeri tiensä päässä, jos sitä ei aiemmin ole uusittu.

Tuo humppaus voi myös johtua tuosta rikkinäisestä kompressorista, kun yrittää jäähdyttää tavoitelämpötilaan mahdollisimman nopeasti ja puhallusnopeus pienenee, kun tullaan lähemmäksi tavoitelämpötilaa. Tuo kompressori kun ei tuota kylmää tasaisesti, niin tuon säätökin on varmaa siitä johtuen melko kantikasta.

Kompressorin vaihto näihin on melko simppeli tehdä itse, jos vain yhtään pysyy työkalut kädessä.
3
Offtopic / Vs: Polkupyörä Topicci
« Uusin viesti kirjoittanut danbomp tänään kello 11:50:02 »
Hehee, tuohon verrattuna toi mun maantiekiituri Nishiki on norsu vaikkei sekään hirveitä paina. Jännä juttu toi satula, vanhassa Grisley jyrässä on paljon suikelompi satula kuin tossa Nissessä. Siltikin se Grisleyn satula on "mukavampi", kai tossa Nissen satulassa on sitten joku muoto päin pärsettä mun ahterin mielestä. Toki ajoasentokin on vähän erilainen vaikken ajakkaan kovin syvässä kumarassa.

Tässä aika hyvä linkki satulan valintaan : https://www.youtube.com/watch?v=fm8n9dJG-Ko

Ahterihan on jokaisella omanlaisensa ja siksi onneksi satuloita on moneen lähtöön. Nyt tein tänään kolmannen lenkin tolla "uudella" pyörällä ja kyllä se ehkä alkaa tottua siihen pikku hiljaa, en vielä lähde kaupaan.
4
Robert dyi teki aika hyvän videon 90-volvon ilmastointiosien vaihdosta, jotain tiukkoja liitoksia siellä oli. Aika samanlaisia nää p2-volvot kai on
5
Yleinen keskustelu / Foorumin sähköpostit osoitteesta vrcfry@penguincave.org
« Uusin viesti kirjoittanut TOK tänään kello 11:47:49 »
Foorumin lähettämät sähköpostit tulevat toistaiseksi vrcfry@penguincave.org.


Asiasta laajemmin ja keskustelu foorumin tiedotusosion ketjuun:

Foorumin sähköpostit osoitteesta vrcfry@penguincave.org
6
Sen vanhemman mekaniikka on helpompi korjata. Tarkoitan juurikin vaikka alustan osia.
Laakerit, tukivarret etc. Kyllä minä ainakin p2 mallilla olen tiellä pysynyt kun säädöt on kunnossa. ELK

Mulla ei ole ollut mitään ongelmia sähköpurkkien eikä lisälaitteiden kanssa. ???
7
Foorumin lähettämät sähköpostit tulevat toistaiseksi osoitteesta vrcfry@penguincave.org.


Viime aikoina foorumin lähettämät sähköpostit ovat menneet huonosti perille esimerkiksi Gmailiin. Tekniset syyt tähän ovat tiedossa ja toimenpiteet asian korjaamiseksi ovat käynnissä. Valitettavasti kestää jonkin aikaa että asia saadaan kuntoon. Tällävälin väliaikaisena ratkaisuna käytämme foorumin sähköpostien lähetykseen osoitetta vrcfry@penguincave.org.

Toivomme, että vastaanottaessasi foorumilta sähköpostia klikkaat sähköpostipalvelusi nappia "tämä ei ole roskapostia" jos palvelussasi sellainen on. Tämä auttaa foorumin sähköposteja menemään perille vastaanottajille. Kiitos avustasi.
8
Joo itsellä hiacessa kompura oli äänekäs ja vaikka aineita oli vuosien jälkeenkin, öljy oli niissä vähissä
9
Korjaamo ja yleistekniikka / Vs: Vikakoodien lukulaitteet ja ohjelmistot
« Uusin viesti kirjoittanut saku_s-t tänään kello 11:41:34 »
Meinaa olla ongelmaa Motonetistä ostetun blackbox bluetooth obd lukijan kanssa. Saan siis yhteyden tuohon palikkaan mutta viimeistään siinä kohtaa kun yritän vikakoodeja lukea niin yhteys häviää. Jos seuraa vaan moottorin tietoja, nopeus, moottorin lämpö jne, niin yhteys pelaa paremmin mutta nuo vikakoodit tuntuvat olevan myrkkyä. Liekkö sitten väärä moottori tyyppi valittuna? Olen koittanut CAR scanner sovelluksen kanssa painia ja "platform 3 MY2008-" ei ainakaan toimi vaikka tuon alla listassa lukee v60 2011-2018.. Onko jollain tietoa että millä asetuksilla tuohon saisi yhteyden pysymään? Tuo OBD mokkula on jo kertaalleen takuuseen vaihdettu samojen ongelmien takia mutta ei tullut takuusta sen paremmin toimivaa laitetta
10
Lämmitys, Ilmastointi ja lisälämmittimet / Vs: Volvo V60 D3 2012 tuuletus hyperventiloi
« Uusin viesti kirjoittanut saku_s-t tänään kello 11:39:45 »
Automaatilla käytän kokoajan. Automaatilla sen puhalluksen pitäisi olla jotenkin jouhevaa mutta tuossa omassa puhaltimen ääni antaa ymmärtää että kun tuo "hyperventilointi" alkaa, niin puhallin puhaltaa joko 80% tai 10% eikä mitään siltä väliltä. Ääni on suurinpiirtein sama kun vaihtaisi etulasin huurteen poistolta automaatti ilmastoinnille

Autolla on kilsoja reipas 300k takana ja en ole varma onko tuota kompuraa ikinä vaihdettu joten en yhtään ihmettelisi jos sekin olisi entinen. Pitää tarkistaa tuo kuvasi reikä että onko se miten likainen. Tuollainen venttiili ongelma kuulostaa kyllä yhtäkkiä ihan realistiselta
Sivuja: [1] 2 3 ... 10
Ateho  Elekma