Näitä huonoja kokemuksia firmoistahan on netti pullollaan, harvemmin vaan nimeltä mainitaan paikkoja, ellei kyse ole selvästä huijarista.
Mutta niinhän se on, että huono maine leviää hyvää paremmin, kuka nyt onnistuneesta työstä avautuisi, mutta nykyaikana jokainen huono kokemus päätyy nettiin.
Ihan hyväkin juttu asiakkaan kannalta, huonot firmat joko karsiutuu pois, tai toivottavasti parantavat palveluaan.
Eli +1/-1 Punkalle tässä vaiheessa.
Sitten oma juttunsa on vielä lasivakuutuksen piikkiin isossakin liikkeessä tehtävät vaihdot, näissä kuulemma ihan säännönmukaisesti käytetään kakkoslaadun laseja. Mutta haitanneeko tuo mitään, asiakas on tyytyväinen ja jos lasi hajoaa uudestaan, niin ei muutakun soittoa vakuutusyhtiöön.
Osaako joku muuten sanoa, mistä kakkoslaadun lasin tuntee? Joku merkintä tai puuttuva sellainen? Entä mihin se vaikuttaa, onko lasi esim. liian pehmeä ja herkästi naarmuuntuva?