Jarrupääsylinterillä on siis jarrupiirien paine-ero-anturi. Jos se on lauennut tai jumittaa se sytyttää myös tuon punaisen jarrujen merkkivalon. Käytä myös sen johto irti. Jos valo sammuu, syy on siellä.
Anturin kun käyttää irti, polkaisee muutaman kerran jarrua, että pääsulinterissä männät liikkuu ja laittaa anturin takaisin valon pitäisi sammua. Ellei sammu, anturi on sökö. Epäilys herää, että tuota anturia ei ole osattu "nollata" ja siksi on tehty omia kytkentöjä käsijarrulle tms.
Jotain ihmekytkentöjä tehty, käsijarrun johto katkaistu ja viety sulakkeelle ja sille vihreälle lampulle.
Kun nyppii polkimelta ja kahvalta johdot irti niin aina vaan palaa punanen. Mielenkiintoista.
Noh jatketaan tutkimuksia kun innostus palaa takaisin.