0
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
B20 A head 3.41" 86.61 mm -- head gasket .055 ( 1.4 mm ) unloaded --- .047 ( 1.2 mm ) loadedB20 B head 3.39 " 86,11 mm -- head gasket .031" ( .8 mm ) unloaded --- .028 ( .7 mm ) loadedB20 E head 3.34 " 84,84 mm -- head gasket .031" ( .8 mm ) unloaded --- .028 ( .7 mm ) loadedB20 F head 3.42" 86,87 mm -- head gasket .047" ( 1.2 mm ) unloaded - .039 ( 1 mm ) loaded
Lykkäämpä nyt omankin lusikkani soppaan kun jotain kohde koneesta tiedän. No oon mä sen ainakin nähny. Nokasta sen verran, että meidän mittaukset oli sinnepäin. Mikä olisi oikea tapa selvittää nosto irrottamatta akselia? Heittokellollahan se, mutta kun sellaista ei nyt ole käytössä.
Vanha konsti on laittaa ruokalusikallinen öljyä pyttyyn. Jos paine on sitten mitattuna isompi, niin vuoto on männän ja sylinterin välistä, jos ei tulos parane niin venttiileistä falskaa.
Kyllä me sitten ollaan oltu asioista hajulla. Mitään muuta kuin kone autoon kiinni ja kovaa ajoo . . . ai niin, ne tuplat kiinni kans.
Tuli kans miäleen et ostat 45mm pakkaspropun. Avaat sen nokan takaa propun niin helpolla näät mikä siel on sisässä... tai helpolla ja helpolla mut saa täyden varmuuden!
Väitän kyllä ettei ole 45 mm nokka proppu