Puotilan autokorjaamo  RallyBaron

B20 kevennys

  • 4 Vastauksia
  • 1859 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa AKK

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 393
  • Pelti on katoavaista mutta ruoste ikuista!
B20 kevennys
« : 24.06.2013, 21:15:41 »
Hola kaikki.

Tuli tuossa ajellessa mieleen että kuka on keventänyt kampiakseliaan ja kuinka paljon? Tuntuu että tässä on sen verran painava/kestävä kampura että siitä voi ottaa ylimääräistä painoa pois. Kukas on ottanu ja kuinka paljon? Onko joku kokeillu mikä on liian ohut... :buck2:
940 classic

Poissa AKK

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 393
  • Pelti on katoavaista mutta ruoste ikuista!
Vs: B20 kevennys
« Vastaus #1 : 25.06.2013, 21:38:01 »
SIIS eikö kukaan ole keventänyt??   :o
940 classic

Poissa sjs

  • 10:1, E85, 1.55 bar, 16v, Penta ja 408 hv
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 996
  • Talven aika on takavedon taikaa!
Vs: B20 kevennys
« Vastaus #2 : 25.06.2013, 22:28:21 »
Onhan noita tehty, kilotolkullakin kevennettyjä. Käyttöautossa tosin ei ollenkaan fiksua, kun lisää oleellisesti värinöitä ja moottorin sisäisiä rasituksia sitä myöden. Eli heikentää toisin sanoen kestoa oleellisesti. Ei ole kovin fiksua ennenkun ollaan vaparikoneessa lähellä 200hv ja turbokoneessa ei todellakaan fiksua.
S90Executive -98, 340DL -86 "B254GT" 408hv/664Nm, Veneessä B230ET + HX35+MS n.350hv/530Nm@1.5bar ja AQ171Turbo 524hv/796Nm@2,1bar

Poissa sjs

  • 10:1, E85, 1.55 bar, 16v, Penta ja 408 hv
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 996
  • Talven aika on takavedon taikaa!
Vs: B20 kevennys
« Vastaus #3 : 25.06.2013, 22:30:13 »
Niin, ja tehoa/vääntöä tuolla saat hyvin vähän lisää (okei, sitten kun kone kiertää 10000rpm, saat pari hevosta kun muotoilet kampuran ilmanvastuksen pienenemiseksi muuta muuten et), suorituskykyä saat ehkä jotain kierrosherkkyyden nimissä. Fiksumpaa keventää eka vauhtipyörä sinne 3-4kg kieppeille.
S90Executive -98, 340DL -86 "B254GT" 408hv/664Nm, Veneessä B230ET + HX35+MS n.350hv/530Nm@1.5bar ja AQ171Turbo 524hv/796Nm@2,1bar

Poissa AKK

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 393
  • Pelti on katoavaista mutta ruoste ikuista!
Vs: B20 kevennys
« Vastaus #4 : 25.06.2013, 22:48:45 »
Ymmärretty
940 classic

 

Kulkukoira  Proturbo