Puotilan autokorjaamo  RallyBaron

Motronic kaavioita (740 ET Turbo)

  • 4 Vastauksia
  • 7747 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

hevonen

  • Vieras
Motronic kaavioita (740 ET Turbo)
« : 19.11.2010, 08:18:29 »
Moottori käynnissä:




Virtapiirit eri tilanteissa:




Poissa Pepper

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 61
  • www.vrcf.fi
Vs: Motronic kaavioita (740 ET Turbo)
« Vastaus #1 : 05.07.2011, 20:26:45 »
Mikähän anturi mahtaa olla B230ET *026 ruiskussa lohkossa huohotinkotelon päällä?
Keltainen johto siinä on mikä muuttuu rintapellillä valkoseksi ja menee kuskin jalkatilaan/keskikonsoliin.
Purin kerran B200 koneisen 740:n  jossa oli  EZ K sytytys ja siinä oli sama anturi lohkon kyljessä.

hevonen

  • Vieras
Vs: Motronic kaavioita (740 ET Turbo)
« Vastaus #2 : 10.07.2011, 19:15:47 »
Vois olla lämpömittarin anturi. ET mallissa on oma anturi ruiskulle ja mittarille. Takimmaisena on lämpöaikakytkin kylmäkäynnistyssuuttimen ohjaukseen.

Poissa Pepper

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 61
  • www.vrcf.fi
Vs: Motronic kaavioita (740 ET Turbo)
« Vastaus #3 : 11.07.2011, 09:34:34 »
Tuskin on lämpömittari... käsittääkseni se on tyhjässä tilassa.
Voikohan sittenkin olla joku ilmastointiin liittyvä anturi (mitä se tarvii moottorista tietää?).
Siinä lukee AC95M 2437.

hevonen

  • Vieras
Vs: Motronic kaavioita (740 ET Turbo)
« Vastaus #4 : 12.07.2011, 10:16:17 »
Totta töriset. Sanoithan sen olevan lohkossa, kun ajattelin kantta... :P
Se antaa komennon sisäpuhallukselle toimia kun moottorin lämpö ylittää muistaakseni 35 astetta celsiusta, 95 astetta Fahrenheittiä.
Sisäpuhallin ei siis toimi automaattiasennossa ennen tuota lämpötilaa, puhallus ikkunalle toimii täysnopeudella ilman tuota vahtia.

 

Autoracing  KL-varaosat