Futurez  Kulkukoira

Miten hinnoittelisin seuraavat vanteet?

  • 27 Vastauksia
  • 13256 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa arttu

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 217
  • R129 SL 300-24 M104 Turbo
    • Tehonmittaus.fi
Vs: Miten hinnoittelisin seuraavat vanteet?
« Vastaus #15 : 28.04.2011, 18:18:24 »
Tällainenkin näyttäsi löytyvän. Kohtuullisilla hinnoilla myy paikka fiksunnäköisiä vanteita. Vain Volvon 18" R -vanne näyttää puuttuvan..  :-\

http://www.paijatkumi.fi/index.php?page=vannetarjoukset

Päijätkumilta saa myös R-replicaa kohtuu hintaan. Pariviikkoa sitten kun kävin, niin ei ollut hyllyssä, mutta ne tilaa sellaiset jos ostaa.

Sitten toinen paikka missä hinnat kohdillaan, saa myös valita värinkin ;)
www.nordenrengas.fi Itse olen yhden vannesarjan tuolta tilannut, silloin ainakin homma toimi niin kuin pitääkin. Tuolta vielä renkaat samaan pakettiin, niin jää itselle pelkästään ruuvaaminen auton alle.
R129 SL 300-24 M104 Turbo 855 T-5R

Poissa adidasler

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 40
  • "Hiljaa hyvä tulee, ajatellen aina kaunis."
Vs: Miten hinnoittelisin seuraavat vanteet?
« Vastaus #16 : 29.04.2011, 16:44:53 »
Päijätkumilta saa myös R-replicaa kohtuu hintaan. Pariviikkoa sitten kun kävin, niin ei ollut hyllyssä, mutta ne tilaa sellaiset jos ostaa.

Sitten toinen paikka missä hinnat kohdillaan, saa myös valita värinkin ;)
www.nordenrengas.fi Itse olen yhden vannesarjan tuolta tilannut, silloin ainakin homma toimi niin kuin pitääkin. Tuolta vielä renkaat samaan pakettiin, niin jää itselle pelkästään ruuvaaminen auton alle.

Kiitos tiedosta! Näyttää tosiaan löytyvän R:n vannetta, ilmeisesti Replica tms.. Tämä taitaa olla suorasovitteinen malli, että voi siis huoletta jättää allepanon omaksi huoleksi..?

http://www.nordenrengas.fi/product_info.php/action/add_product/products_id/463061


Volvo S60 2.4D Classic -09

Poissa adidasler

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 40
  • "Hiljaa hyvä tulee, ajatellen aina kaunis."
Vs: Miten hinnoittelisin seuraavat vanteet?
« Vastaus #17 : 29.04.2011, 17:01:15 »
Vielä on yksi seikka, joka kiinnostaa: tietääkö joku, käykö tuohon allaolevaan R:n vanteeseen Volvon alkuperäinen keskimerkki?

http://www.nordenrengas.fi/product_info.php/action/add_product/products_id/463061

http://www.vannetukku.fi/alkuperainen-keskimerkki-aluvanteeseen-sinikromi-p-3201.html


Volvo S60 2.4D Classic -09

Poissa Ribbe

  • Lähes kalsarinsininen
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Polestar
  • **********
  • Viestejä: 12503
Vs: Miten hinnoittelisin seuraavat vanteet?
« Vastaus #18 : 29.04.2011, 17:52:23 »
Vielä on yksi seikka, joka kiinnostaa: tietääkö joku, käykö tuohon allaolevaan R:n vanteeseen Volvon alkuperäinen keskimerkki?

http://www.nordenrengas.fi/product_info.php/action/add_product/products_id/463061

http://www.vannetukku.fi/alkuperainen-keskimerkki-aluvanteeseen-sinikromi-p-3201.html
useimpiin replicoihin käy, mutta ei kai sitä koskaan voi olla varma.
Member of team R-sport
1998 S70 2.5T -> 2006 S60 2.5T -> 2008 S80 D5 AWD -> 2014 S60 D5 AWD -> 2017 S90 D5 AWD - 2021 S90 T8 AWD

Poissa adidasler

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 40
  • "Hiljaa hyvä tulee, ajatellen aina kaunis."
Vs: Miten hinnoittelisin seuraavat vanteet?
« Vastaus #19 : 29.04.2011, 20:00:47 »
www.nordenrengas.fi Itse olen yhden vannesarjan tuolta tilannut, silloin ainakin homma toimi niin kuin pitääkin. Tuolta vielä renkaat samaan pakettiin, niin jää itselle pelkästään ruuvaaminen auton alle.

Siis tuleeko tuolta vanteet, joissa on kumit jo valmiiksi päällä, jos tilaa vanteet sekä renkaat? Tuolta nordenrenkaan sivuilla kun ei kovin selvästi kerrota asiaa.. :o


Edit. Renkaat ja vanteet tilattu. Sen käsityksen sain, että kumit laitetaan siellä paikoilleen tasapainotuksen kera. Nyt vain odotellaan...  *taavih->
« Viimeksi muokattu: 29.04.2011, 20:35:48 kirjoittanut adidasler »


Volvo S60 2.4D Classic -09

Poissa Elk

  • Paalimaan vartija
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2589
Vs: Miten hinnoittelisin seuraavat vanteet?
« Vastaus #20 : 29.04.2011, 20:35:13 »
Mont/Bal/Nitrogen:    €55,19 (Onko tämä yhtä kuin asennus..?)
Moms:    €220,77 (Entäpä tämä..?)
Asennus, tasapainotus ja vetytäyttö.
Arvonlisävero
Jäitä housuun!

Poissa adidasler

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 40
  • "Hiljaa hyvä tulee, ajatellen aina kaunis."
Vs: Miten hinnoittelisin seuraavat vanteet?
« Vastaus #21 : 29.04.2011, 20:36:26 »
Asennus, tasapainotus ja vetytäyttö.
Arvonlisävero

Ok. Kiitti!


Volvo S60 2.4D Classic -09

Poissa adidasler

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 40
  • "Hiljaa hyvä tulee, ajatellen aina kaunis."
Vs: Miten hinnoittelisin seuraavat vanteet?
« Vastaus #22 : 06.05.2011, 16:54:44 »
Viikko on kulunut siitä, kun tilasin renkaat vanteineen Norden:lta. Maanantaina tuli sähköpostiin Ruotsi-Englanti -sekoituksella ilmoitus, että tilaus on käsitelty tms.. (Your order has been updated. Here is the current status of your order: Behandlad).  Mitään muuta sieltä ei ole kuulunutkaan, vaikka ymmärsin erinäisten keskustelupalstojen ja firman sivujen mukaan, että yhteydessä ollaan todella tiheään.  :o Visallani oli sen verran alhainen luottoraja, että piti maksaa renkaat suoraan yrityksen tilille. Nyt sitten jänskättää, että saako tässä rahalle vastinetta lainkaan.  :-\


Volvo S60 2.4D Classic -09

Poissa adidasler

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 40
  • "Hiljaa hyvä tulee, ajatellen aina kaunis."
Tänään tuli mukava yllätys kotiovelle saakka. Renkaat saapuivat vanteineen ja tasapainotuksineen. Odotusaika oli siedettävä (13pv) ottaen huomioon, että meineillään on sesonkiaika. Niin ja tavarahan tuli länsinaapurista (Nordenrengas).

Olen pääosin tyytyväinen saamaani palveluun. Muutama miinus kuitenkin löytyy: Yhdessä vanteessa oli muutaman sentin selvä (ei pelkästään pinta..) naarmu. Olisiko tullut vannekoneesta.. Tuo ei kuitenkaan allekirjoittanutta haittaa. Toisekseen ihmettelen renkaiden heikkoa ja "kevyttä" pakkaamista, jotka tosin olivat saapuessaan ehjät.

Tilausvaiheessa ei ollut mitään puhetta pulteista. Niitä tuli kuitenkin mukana 10 kappaletta, eli vain puolet tarvittavasta määrästä.  :idiot2:  Eipä siinä, en minä pultteja tarvinnutkaan.

Mukana tulleet keskiöt olivat vanhan (musta) mallin tavaraa ja niinpä irroitin uudemman malliset myyntiin lähtevistä vanteistani, jotka sopivat hienosti uusiin vanteisiini.  P> 

Nooh, nyt täytyy vain asentaa palikat alle ja toivoa, että ne myös sopivat kaikin puolin. Lopullinen totuus selviää sitten viikonlopun reissun aikana.  :sundaydriver:

ps. renkaiden päiväys: vk8/2010


Volvo S60 2.4D Classic -09

Paikalla Deefive

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 76
  • www.vrcf.fi
Vs: Miten hinnoittelisin seuraavat vanteet?
« Vastaus #24 : 12.05.2011, 17:23:51 »
Hyvä kuulla, että homma onnistui! :)

Mulla olisi vissiinkin sama proggis esissä mutta 17" äRRä-vanteiden kanssa. Soittelin jo Isojoen Tuontiosalle kysellen R-vanteita mutta heiltä ei löytynyt kuin yksi sarja jossa oli renkulat päällä. Eli jos viikonloppuna tilaan, hyvällä säkällä saan vanteet loppukuuksi :)

MY2005 V70 2.5T Chromium Summum Geartronic
2012 Audi Q7 3.0 TDI V6

Paikalla Deefive

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 76
  • www.vrcf.fi
Vs: Miten hinnoittelisin seuraavat vanteet?
« Vastaus #25 : 26.05.2011, 17:37:17 »
No niin. Tänään toi matkahuollon kuski vanteet kotio. 12 päivää meni matkalla joskin mulle tuli seurantakoodit ja kaikki. Sain siis seurata paketin saapumista reaaliajassa  ;)

Mulle noita keskiökakkaroita tuli sitten 8 kappaletta mutta pultteja ei yhtään  :P Vanteet vaikuttaisi ainakin päällisin puolin virheettömiltä.
MY2005 V70 2.5T Chromium Summum Geartronic
2012 Audi Q7 3.0 TDI V6

Poissa Pietilä

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1118
  • www.vrcf.fi
Vs: Miten hinnoittelisin seuraavat vanteet?
« Vastaus #26 : 18.04.2016, 22:09:51 »
Mikälaista hintaa kehtaisi pyytää tuollaisista vanne/rengas setistä missä yksi vanne ajettu kiveen, eli on kierossa ja tärisyttää. Ilmeisesti tuosta vielä oikaisemalla voisi toimivan saada?  Ilmat pystyy sisässä.

Renkaina Sunny SN3800 225/30ZR20
Vanteet Radius R12 20" 5x112

Pintaa noin 5mm.






Kiero vanne:




Poissa Masuli

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1184
    • Flickr!
Vs: Miten hinnoittelisin seuraavat vanteet?
« Vastaus #27 : 19.04.2016, 14:29:07 »
~200-250e
Mut sukellus on in, ei sen tarvii edes näyttää hyvältä
Volvo 965 "T6" RE85
http://masitech.ddns.net

 

Puotilan autokorjaamo  RallyBaron