11
S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 / Vs: Mysteeri johdot ?
« Uusin viesti kirjoittanut hespa tänään kello 08:46:14 »Onko siis jotain onkelmaa ration kanssa?
Siis se on kokoajan lykännyt harmaata, ihan sama mikä ennakko,kylmä vai kuuma kone yms. Se millin ennakko siellä nyt on kun tarkistin vielä useaan kertaan nokkapyörän kiristyksen jälkeen.Juu pahasti kuulostaa et pumppu 180pielessä jos 0.6mm ennakolla lähtee parhaiten käyntii , jos pumppu oikein päin nii 0.6mm ennakolla ei meinaa saaha käyntiin ku aivan vitun liian myöhäisellä, ja 1mm lähtee hyvin tietenki. Pumpun ajotuksen voi tarkistaa kattomalla et ykkösen nokat pitäs odottaa ylös
Helvetinmoinen työmaa saada tulille nyt tuolla ennakolla, saa sahata akun melkein tyhjiin kaasu pohjassa ennen ku lähtee pyörimään itekseen. Ja alaväännöt katosi tyystin, liekköhän koko kone vaan nii väljä että ei vedä Toisaalta sillä 0.6mm ennakolla lähti yhellä hehkutuksella ja ekalla pyöräytyksellä tulille.
Noh kokeillaan vielä suuttimet huoltaa ja nokan ajotus kattoa, puristuksetkin samalla mitata. Periaatteessa vois kokeilla pumppuakin pyöräyttää puoli kierrosta jos jostain kumman syystä olis kokoajan ollut pumppu sen verran väärillä ajotuksilla.
Miksei kestäisi, monessa vakioautossa on kyseisen tyyppinen anturi
Volvo 265 kulkee sähköllä.
https://www.blocket.se/annons/vasterbotten/volvo_265_gle_1979_elkonverterad/1400802213
D4 on kahdella ahtimella kun D3:ssa on vain yksi.Paitsi jos on D3 AWD, silloin on sama moottori kuin D4 mallissa.
Onko D4:ssa eri turbo kuin D3:ssa, vai onko ohjelmalla tehty eroja?