Autoracing  KL-varaosat

Jaguar XJ-S V12 -89 Series II + S-type 3.0 V6 -00

  • 111 Vastauksia
  • 28694 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa B30A

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1051
  • www.vrcf.fi
Vs: Jaguar XJ-S V12 -89 Series II
« Vastaus #15 : 27.10.2019, 07:42:41 »
Hanttarin sähköpeili ei liiku, tai liikkuu se alaspäin. Joystick tuli todettua vialliseksi ja joku tätäkin on jo sorkkinut kun on nippusiteillä kasattu. Otin sen nyt käsittelyyn kun saisihan tämäkin toimia ja sama laulu kuin kattovalon kanssa, kovin kallis nippeli kaupasta ostaa. Maksaa ihan setelirahaa.

Purkaminen paljastikin että kovin kupettunut on, ja sitä Flukekin ilmoitteli. Valtavia ohmilukemia...  Noi johtopäätteet näpelöin kuntoon, irti tosta muovirungosta ja hapan pää johdosta huispois. Pikku nasta kuntoutui hinkkaamisella.

Tommoisia ihan kupettuneita oli kaik


Noi tapit kytkee joystickia heiluttelemalla virtasen kulkemaan haluttuun suuntaan.


Olin jo aloittelemassa kasauksen kun jäin ihmettelemään varsinaisen plussan kontakteja, noiden edellisen kuvan tappien ympärillä oli metallirinkula päätykappaleessa johon yksi tappi vuorollaan koskee ja vastakkainen miinuksena toimivaan keskinatsaan... ainut vaan että se rinkula oli vaan puolikas. Kummastelin että miten ihmeessä tää voi tämmöisellä toimia, eikä se toimikkaan. Edellinen seppä on jättänyt tekemättä toisen puoliskon siitä rinkulasta kokonaan, nythän tämä on toiminut vain alaspäin ja satunnaisesti ulospäin, ylös-sisään ei tietysti voi toimia kun kontaktitapille ei ole kaveria.  :(
Eipä jaksanut tuossa aamu 5-6:n aikaan ruveta rakentelemaan uutta rinkulaa vaan kamat kasaan ja uus yritys toisella kertaa, pitäähän tässä ehtiä vielä ainakin kitutunti laiskottelemaankin ennen kotiinlähtöä.
Ehkä tuokin tuosta kuntoutuu, ehkä.
RR P38A -97 4.x V8 CNG bi-fuel käyttöWC, RRC 3,9SE -90, Jaguar S-Type 3.0 Sport -01 RHD (UK), RR P38A -95 raato, Rover P6 2000TC -72 varaosiksi, Rover P6 3500Efi -72 "pikkuauto", Volvo V70 2,5tdi A -99 629tkm(nyt lentää manuaalina), Jaguar XJ-S V12 -89 "Kisu", Clean car, sick mind.

Poissa B30A

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1051
  • www.vrcf.fi
Vs: Jaguar XJ-S V12 -89 Series II
« Vastaus #16 : 24.11.2019, 22:31:07 »
Tämä on pötkötellyt tallissa säältä suojassa. Pikkuhiljaa pitää ruveta aktivoitumaan että saa molemmat kesäbiilit näprättyä mieleiseen kondikseen ennen kevättä, tälle en ajatellut tehdä talvella mitään erityistä kuitenkaan. Pitäis vaan ajella varsinaiseen talvisäilöön ennen lumia... tulpat meinasin nyt vaihtaa ja muut sytkäkamat jos ehtivät tulla.

Tulpat kävinkin ostamassa ja rupesin niitä vaihtaamaan, itseasiassa jo eilen. Jonkin verran hommaa tuossa on kun tulpat on "laakson puolella", ja siinä päällä on kaikenlaista roipetta kuten tuolla muualla taisin jo kirjailla. Ostin muutaman erilaisen tulppahylsyn kun etummaiset tulpat on tosi ikävästi a/c kompuran alla...  :buck2: Toiselle puolen sain vaihdettua mutta kyllä toinen puoli on tekemätön paikka jos kompuraa ei löysää kiinnityksistä. Ei mahdu avaimet väliin, ja tulppakin on niin lähellä kompuraa että noustessaan osuu melkoisen todennäköisesti siihen.  S*

No, kokkeillaan huomenna lisää. Vaihtelin nyt helpompia, tässäkin on vähän jännän äärellä kun ovat kovin tiukassa. Kuivana ne on ruuvattu joskus paikoilleen, ja kun useimmassa avain ei mahdu 100% suoraan tulpan jatkoksi niin pitää olla varovainen. Eikä lähde normi 1/2" räikällä vaan saa olla pitkä väännin.

Vaihdoin tuossa hiljattain ajovalopolttimotkin kun toinen pimeni. Perinteiseen brittityyliin tämäkin on ajateltu hyväksi mutta toteutus on jotain ihan muuta. Umpioiden pikaklipsut ovat sikatiukat saada auki, ja kiinni ne eivät mene olleenkaan jos ei löysää säätöjä. Työasentokin on kovin eroottinen kun keula on matalahko ja se konepeltikin on sararoitu edestä.  :hg:






« Viimeksi muokattu: 25.11.2019, 10:20:01 kirjoittanut B30A »
RR P38A -97 4.x V8 CNG bi-fuel käyttöWC, RRC 3,9SE -90, Jaguar S-Type 3.0 Sport -01 RHD (UK), RR P38A -95 raato, Rover P6 2000TC -72 varaosiksi, Rover P6 3500Efi -72 "pikkuauto", Volvo V70 2,5tdi A -99 629tkm(nyt lentää manuaalina), Jaguar XJ-S V12 -89 "Kisu", Clean car, sick mind.

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7556
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: Jaguar XJ-S V12 -89 Series II
« Vastaus #17 : 25.11.2019, 22:56:30 »
Yhteen pari vuotta vanhempaan Daimler Double Sixiin olen tulpat vaihtanut ja otin kompuran ihan suosiolla irti. Sen verran tiukat välit on.
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa B30A

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1051
  • www.vrcf.fi
Vs: Jaguar XJ-S V12 -89 Series II
« Vastaus #18 : 26.11.2019, 08:54:46 »
Yhteen pari vuotta vanhempaan Daimler Double Sixiin olen tulpat vaihtanut ja otin kompuran ihan suosiolla irti. Sen verran tiukat välit on.

Kyllä se kompura piti lopulta irroittaa kun vasemman puolen etummaista tulppaa ei mahtunut avaamaan. Eipä se kompuran löysääminen ollut kummoinenkaan homma, neljä pulttia auki ja hihna löysälle niin heti tuli tilaa. Hupaisa tuo paksu korjausopas jossa tulppien vaihto neuvotaan, katsoin sitä ihan mielenkiinnosta... "irroita tulpat, ja vaihda uudet tilalle".  ;D

Työn ohessa tuli havaittua että tuumaisia pultteja on tähänkin eksynyt. Britti on aina britti eikä nöyrry täysin mannermaan kotkotuksiin.
« Viimeksi muokattu: 26.11.2019, 09:00:11 kirjoittanut B30A »
RR P38A -97 4.x V8 CNG bi-fuel käyttöWC, RRC 3,9SE -90, Jaguar S-Type 3.0 Sport -01 RHD (UK), RR P38A -95 raato, Rover P6 2000TC -72 varaosiksi, Rover P6 3500Efi -72 "pikkuauto", Volvo V70 2,5tdi A -99 629tkm(nyt lentää manuaalina), Jaguar XJ-S V12 -89 "Kisu", Clean car, sick mind.

Poissa Wolvis

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2534
  • Iänenpainevammaane volovoimmeene
Vs: Jaguar XJ-S V12 -89 Series II
« Vastaus #19 : 26.11.2019, 10:39:27 »
Kyllä se kompura piti lopulta irroittaa kun vasemman puolen etummaista tulppaa ei mahtunut avaamaan. Eipä se kompuran löysääminen ollut kummoinenkaan homma, neljä pulttia auki ja hihna löysälle niin heti tuli tilaa. Hupaisa tuo paksu korjausopas jossa tulppien vaihto neuvotaan, katsoin sitä ihan mielenkiinnosta... "irroita tulpat, ja vaihda uudet tilalle".  ;D

Työn ohessa tuli havaittua että tuumaisia pultteja on tähänkin eksynyt. Britti on aina britti eikä nöyrry täysin mannermaan kotkotuksiin.
Britti tekee asian kun asian katsomallaan tavalla  :D
Pihakoristeena Lolvo V70 2.5T '97 -myyty-
Pommina Volvo V70 2.5 automaatti '99 -myyty-
Mazda 3 1.6 Touring Business '10
Toyota Avensis 1.8 Valvematic Linea Sol '12

Poissa B30A

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1051
  • www.vrcf.fi
Vs: Jaguar XJ-S V12 -89 Series II
« Vastaus #20 : 27.11.2019, 22:28:37 »
Aloitin bensasuuttimien todella rapeiden liittimien vaihtoa, varovaisesti ensimmäinen ettei tule tehtyä mitään peruuttamatonta josta syntyisi vaikeuksia. Pelkän liitinrungon vaihto sai unohtua heti, p*rsiiseen holvattu sitkeää mäskiä ja sitä on sukankin alla joten piuhat pinneineen ei lähde.
Muutenhan pinnienkin vaihto on ihan hyvästä mutta ihan kaikkien suuttimien kohdalla piuhojen pituus ei riitä vaikka laittoi poikki heti siitä mihin mäski loppui.

Tovi tuossa menee kun vähän ahdasta tuossakin.on tuhertaa.
Yksi tuli kokkeilumielessä tehtyä iltapuhteiksi, sukka ja lukkorengas laitetaan kun loputkin on tehty ja testattu.


Vanha, jo pienestäkin kosketuksesta hajoava. On kyllä melkoisen hapertunutta muovia...
RR P38A -97 4.x V8 CNG bi-fuel käyttöWC, RRC 3,9SE -90, Jaguar S-Type 3.0 Sport -01 RHD (UK), RR P38A -95 raato, Rover P6 2000TC -72 varaosiksi, Rover P6 3500Efi -72 "pikkuauto", Volvo V70 2,5tdi A -99 629tkm(nyt lentää manuaalina), Jaguar XJ-S V12 -89 "Kisu", Clean car, sick mind.

Poissa B30A

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1051
  • www.vrcf.fi
Vs: Jaguar XJ-S V12 -89 Series II
« Vastaus #21 : 28.11.2019, 19:52:37 »
6 out of 12 tehty. Käynnistelin moottorin aina kun oli kaksi liitintä vaihdettu, on hieman helpompi tutkia jos joku olisi mennyt vikaan.  :P
Ei noi omat kytkennät ja turaamiset niin mutta tommosten vanhojen korppujen johtosarjojejn häirintä voi kumuloitua vaikka miksi kaaokseksi jos on huono tuuri.

Noi uudet liittimet eivät ole ihan 1:1 vanhoihin joten hetkeksi laitoin mietintämyssyn päähän, ongelmaksi muodostui lukkorengas joka on erilainen. Vanhat on käsittääkseni GM-mallia, eli liitinrunko on kaikinpuolin hieman pienempi ja lukkorengas on reilusti ohuempi/pienempi kuin näissä uusissa.
Ensin tehdään ja sitten ratkotaan ongelmat.  ELK

Ratkaisu oli lopulta hyvinkin simppeli, lukkorengas ruustukissa 90ast kulmaan ja "plops" se meni paikoilleen. Tosin liittimen selkäpuolelle kun tässä kokoonpanossa on tommoinen kauhea metallikaulus joka estää rinkulan laittamisen toiselle puolelle. Lukitus kuitenkin toimii kuten ennenkin ja mikä tärkeintä mun mielestä, lukituksen saa auki paljon helpommin kuin noista orkkiksista joissa rinkula on urassa piilossa. Tässä sattui olemaan tilaa joten liittimien pidempi olemus mahtuu olemaan, eikä näytä valtavan pahalta.



RR P38A -97 4.x V8 CNG bi-fuel käyttöWC, RRC 3,9SE -90, Jaguar S-Type 3.0 Sport -01 RHD (UK), RR P38A -95 raato, Rover P6 2000TC -72 varaosiksi, Rover P6 3500Efi -72 "pikkuauto", Volvo V70 2,5tdi A -99 629tkm(nyt lentää manuaalina), Jaguar XJ-S V12 -89 "Kisu", Clean car, sick mind.

Poissa B30A

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1051
  • www.vrcf.fi
Vs: Jaguar XJ-S V12 -89 Series II
« Vastaus #22 : 10.12.2019, 21:34:08 »
Tämäkin tuli lopultakin valmiiksi, näiltä osin. Pikkuhiljaa pätkä kerrallaan niin kestää.

Tulpanjohdot, pyörijä ja jakajankansi saapuivat niin sai nekin laitettua. Kone hyrräsi niin kauniisti että oli pakko kokeilla kolikkotemppua, ja todentotta 2e kolikko pysyi koneen päällä paikoillaan ja pystyssä kantillaan.  O0
Kävin kuivan pakkaspäivän kunniaksi kurvailemassa tossa kylätiellä pienen lenkin niin kisu sai oikoa jalkojaan. Kyllä se vaan tuntui makialta, tulis jo kesä taas.
RR P38A -97 4.x V8 CNG bi-fuel käyttöWC, RRC 3,9SE -90, Jaguar S-Type 3.0 Sport -01 RHD (UK), RR P38A -95 raato, Rover P6 2000TC -72 varaosiksi, Rover P6 3500Efi -72 "pikkuauto", Volvo V70 2,5tdi A -99 629tkm(nyt lentää manuaalina), Jaguar XJ-S V12 -89 "Kisu", Clean car, sick mind.

Poissa mulugren

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4010
  • It is speed! Speed of hand, speed of mind
Vs: Jaguar XJ-S V12 -89 Series II
« Vastaus #23 : 10.12.2019, 23:03:08 »
XJS on kyllä upea harrastepeli! Tuskin tuollaista saa itselleen koskaan hommattua. Siispä olen kohdistanut haaveet Aston Martin Vantagen suuntaan :)
"We are either kings or pawns of men" ~Napoleon Bonaparte

Poissa B30A

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1051
  • www.vrcf.fi
Vs: Jaguar XJ-S V12 -89 Series II
« Vastaus #24 : 27.12.2019, 20:11:35 »
Kävin kuivan pakkaskelin rohkaisemana vähän ajelemassa tälläkin ihan ihmisten ilmoilla, oikein mukavaa. Taka-ajatuksena oli käydä tankkaamassa vähän tuoretta bensaa tankkiin ja samalla verrytellä autoa muutenkin.

Pällistelin tuossa taannoin kun tuulilasin alueella on pientä vuodonpoikasta havaittavissa, ei mitään tulvaa tai varsinaisesti paikkoja kastelevaa mutta kuitenkin. Arvelut siitä että tuulilasi on ollut irti kattoverhoilun vaihdon tiimoilta vahvistui, ja erityisesti se yksityiskohta että on laitettu vanha tiiviste takaisin kun nurkat on vähän semmoiset "ei niin täydellisesti istuvat"... Alanurkissakin on sellaiset vesijäljet ja kosteamman kelin jälkeen sormenpää kostuu. Samoin keskellä lasia alhaalla. Noh, kyttäsin tätä silmäm*na kovana taas kerran ja eikös prkl ole tiiviste katkaistu.  >:( Tosi siististi on tehty, ja viisto leikkaus, mutta eihän tämmöinen ole enää tiivis sitten.

Satannn... tälle pitää nyt sitten jossain vaiheessa tehdä jotain. Sinänsä ei ole yllätys että lasi on ollut irti kun ei tota kattoverhousta ilmankaan saa ulos tuolta, mutta että tässä on pitänyt mennä oikomaan ja säästämään siinä tiivarissa. Ei tokin ilman saa mutta rahalla kuitenkin. Ja kun pitäis tohon pikku Roveriinkin vaihtaa tiivisteet molempiin päihin.

Tossa pikkuautossakin on vanhat tiivarit joskus aikoinaan laitettua takas, runsaan possumassan kanssa. Ei sentäs vuoda mutta rumat on ja takaikkunalta tippuu hellepäivinä sitä possua takapenkille/hattuhyllylle.  :P
« Viimeksi muokattu: 11.11.2020, 15:08:06 kirjoittanut B30A »
RR P38A -97 4.x V8 CNG bi-fuel käyttöWC, RRC 3,9SE -90, Jaguar S-Type 3.0 Sport -01 RHD (UK), RR P38A -95 raato, Rover P6 2000TC -72 varaosiksi, Rover P6 3500Efi -72 "pikkuauto", Volvo V70 2,5tdi A -99 629tkm(nyt lentää manuaalina), Jaguar XJ-S V12 -89 "Kisu", Clean car, sick mind.

Poissa B30A

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1051
  • www.vrcf.fi
Vs: Jaguar XJ-S V12 -89 Series II
« Vastaus #25 : 27.02.2020, 22:27:39 »
Kävin vähän räpläämässä kisua. Ajatuksena oli katella "sillä silmällä" epäiltyä öljyvuotoa moottorista, ei laske alleen mutta vanhassa katsastuslapussa oli maininta öljyvuodosta ja etupalkki koneen alla on hikinen. Alle ei mahdu ollenkaan ilman tunkkausta, eikä pitkän-matalan keulan alta yllä mitenkään kurkkimaan. Eikä kyllä meinannut onnistua tunkkauskaan, palkki on niin takana että perusjekki osuu alahuuleen...

Lopulta keula oli ylhäällä ja pääsin pällistelemään. Vähän kosteaa koneen keulassa on ja parhaani mukaan putsailin sotkuja ja sen jälkeen vähäksiaikaa käyntiin. Eihän tuosta oikein muuta selvinnyt kuin hikoavat ohj tehostimen letkut pumpun luona, näissä molemmissa oli korkanneet letkuklemmarit ja ne vaihdoinkin. Aika ihana paikka kun pumppu on koneen ja lokarin välissä alhaalla. Alta ei pääse käsiksi joten ei muuta kuin ylhäältä kurotellen, vasemman ilmanputsarikotelon kannen kun irroitti niin mahtu vähän paremmin mutta silti sai kädet suorana naama hauiksissa näpertää. Hommassa oli lisähaastetta kun klemmarit piti avata ja levittää letkun yli, eihän noi sit helposti lähde vetämään kun pääsi huonosti puristamaan kasaan.

Letkuja en halunnut irroittaa ettei tule sotkua ja tommoset vanhat suhteellisen kovettuneet letkut tuntuivatkin siltä ettei parane koskea enempää.
Tuossahan on pumpun vieressä puoliksi koneen alla semmoinen venkura jäähysiili, just toi siilin ja pumpun välinen letku hikosi.

Niin ja toi tunkkaus, joutuukohan tässä investoimaan semmoiseen long reach jekkiin...  :hg:
« Viimeksi muokattu: 28.02.2020, 08:10:44 kirjoittanut B30A »
RR P38A -97 4.x V8 CNG bi-fuel käyttöWC, RRC 3,9SE -90, Jaguar S-Type 3.0 Sport -01 RHD (UK), RR P38A -95 raato, Rover P6 2000TC -72 varaosiksi, Rover P6 3500Efi -72 "pikkuauto", Volvo V70 2,5tdi A -99 629tkm(nyt lentää manuaalina), Jaguar XJ-S V12 -89 "Kisu", Clean car, sick mind.

Poissa B30A

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1051
  • www.vrcf.fi
Vs: Jaguar XJ-S V12 -89 Series II
« Vastaus #26 : 21.03.2020, 13:44:54 »
Puuhailuketjussa jo mainitsinkin, päivän agenda on saada ovia vaivaavat vesivuodot kuriin ainakin jollain tasolla. Ihan kuivaa brittiautosta ei saa, varmaan Saharassakin on joku paikka kosteana jos sielläpäin näillä ajelee. (ja hei, tämä on perhefoorumi niin pitäydytään ihan vaan autojen kostumisessa)
Ovipahvi tosiaan ikävän märkä, heitin sen kuivauskaappiin muutamaksi tunniksi miedolle lämmölle. Ovesta löytyi pahin vuotokohta joka kastelee verhouksen, pienen kolmioikkunan alareuna vuotaa. Tiivisteen alla oleva peltiprofiili on kuppautunut ja ilmeisen laajalti koska vesi pääsee kiertämään ikkunan alareunan ympäri sisäpuolelle -> siitä tiputtaa suoraan verhouspahviin joka tietysti näissä vanhuksissa on mallia "sieni".

Vuotoa ei nyt voi korjata koska se vaatii oven purun, tarviaa suunnitella se jollekkin aikavälille. Nyt liimaan oven sisäpintaan muovin joka erottaa verhouksen pellistä ja se kolmioikkunan alue asemoidaan niin että vuoto menee muovin ja oven väliin, sieltä se pääsee ulos. Tämähän ollut vähän ilkeä vuoto siinäkin mielessä että verhous valuttaa veden sitten kynnykselle ja siitä tietysti aikanaan lattialle. Kumma kyllä, britti ei oikein osaa tehdä vesitiivistä autoa. Aina ne jostain tihrustaa.

Kisun ovesta ei nyt tullut kuvaa mutta toimikoon pikkuauton ovi mallina, siihen laitoin muovit justiinsa kans. Osittain samojen vaivojen vuoksi, se ei varsinaisesti vuoda mutta ovessa väkisinkin kulkeva vesi osasi siinäkin muhia verhouspahvissa.
Muovi pyritty laittamaan niin että alhaalta pääsee vesi pois.
RR P38A -97 4.x V8 CNG bi-fuel käyttöWC, RRC 3,9SE -90, Jaguar S-Type 3.0 Sport -01 RHD (UK), RR P38A -95 raato, Rover P6 2000TC -72 varaosiksi, Rover P6 3500Efi -72 "pikkuauto", Volvo V70 2,5tdi A -99 629tkm(nyt lentää manuaalina), Jaguar XJ-S V12 -89 "Kisu", Clean car, sick mind.

Poissa mulugren

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4010
  • It is speed! Speed of hand, speed of mind
Vs: Jaguar XJ-S V12 -89 Series II
« Vastaus #27 : 21.03.2020, 16:21:13 »
Olen nähnyt ihan tehtaallakin asennettujakin muoveja. Japskeissa ainakin
"We are either kings or pawns of men" ~Napoleon Bonaparte

Poissa B30A

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1051
  • www.vrcf.fi
Vs: Jaguar XJ-S V12 -89 Series II
« Vastaus #28 : 22.03.2020, 08:53:35 »
Olen nähnyt ihan tehtaallakin asennettujakin muoveja. Japskeissa ainakin

Juu, kyllä niitä on. Tässäkin on, mutta se on asennettu ovirungon sisään ohjaamaan isosta ikkunasta mahdollisesti tihkuva vesi ja ikkunamoottorin päällä on vielä erillinen "pussi". Nyt vaan piti väärästä paikasta vuotava vesi ohjata muualle, tosin jätän muovit tonne kuitenkin tulevaisuudessakin koska eihän tämmöiset mitään täysin tiiviitä ole koskaan.
Aika monissa vanhoissa autoissa ne muovit on aika riekalaisia, joko niiden funktiota ei ymmärretä tai sitten ei vaan jakseta harsia kasaan kun muun työn vuoksi irroittaessa hajonneet muovit on suikaleina.

Pitäähän noiden kanssa hetki istua ja pohtia, ettei tule mitään uima-allasta. Vesi tuolla kulkee kuitenkin niin jonnekkin sen on päästävä.

Nyt on tullut taas muutama päivä ajeltua kisulla suolakaivokseen, oikein kivaa. Kohta takas seisontaan kun näyttää siltä että tän Korona-sydeemin takia päästään hetkeksi palkattomalle vapaalle. Lentelytoiminta on hiljentynyt myös meidän asiakkaiden osalta, pikkufirmalla ei ole kauaa varaa maksaa ISOpalkkaisten  :2funny: palkkoja jos ei ole rahavirtaa sisäänpäin.
« Viimeksi muokattu: 22.03.2020, 09:01:08 kirjoittanut B30A »
RR P38A -97 4.x V8 CNG bi-fuel käyttöWC, RRC 3,9SE -90, Jaguar S-Type 3.0 Sport -01 RHD (UK), RR P38A -95 raato, Rover P6 2000TC -72 varaosiksi, Rover P6 3500Efi -72 "pikkuauto", Volvo V70 2,5tdi A -99 629tkm(nyt lentää manuaalina), Jaguar XJ-S V12 -89 "Kisu", Clean car, sick mind.

Poissa B30A

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1051
  • www.vrcf.fi
Vs: Jaguar XJ-S V12 -89 Series II
« Vastaus #29 : 23.04.2020, 17:02:56 »
Tälle tuore leima tänään.  :hg:
RR P38A -97 4.x V8 CNG bi-fuel käyttöWC, RRC 3,9SE -90, Jaguar S-Type 3.0 Sport -01 RHD (UK), RR P38A -95 raato, Rover P6 2000TC -72 varaosiksi, Rover P6 3500Efi -72 "pikkuauto", Volvo V70 2,5tdi A -99 629tkm(nyt lentää manuaalina), Jaguar XJ-S V12 -89 "Kisu", Clean car, sick mind.

 

Carcom Oy  Ateho