1
Veteraanien korjaamo / Vs: B18+dellorto dhla 40 säädöt.
« Uusin viesti kirjoittanut LuukasR tänään kello 14:17:08 »Ei kyllä normaalia ole että kaasari kastuu ulkopuolelta,aikaslailla epäterveellistä kun pakosarja hohkaa alapuolella.
Noita kiihdytyspumpun kalvoja oli erilaisia,se tapin pituus johon käyttövipu vastaa kalvossa niin oli erimittainen eri malleissa.
Niin ja ite käyttäny Membranin kiihdytyspumpun kalvoja kun hinnat alkaen korjaus-sarjassa oli jotkut pilipalit.
Laita sähköpostilla engelskaks selostus tänne support(ät)dellorto.co.uk
ja tosta peltilipareesta tiedot mikä on ruuvin alla niin niin saat räjäytyskuvat missä on jokasen osan varaosanumero mikä on tehtaalta lähteisä ollu.
Itse lähtisin lähestyyn asiaa näin:
-Ensin bensavuodon selvitys/korjaus.
-Tukkisin noi alipaine lähdöt imusarjasta testimielessä imuvuotojen pois sulkemiseks.
-Kattosin bensanpinnat seosputken lävestä mitaten koska jos bensan pinnat liian alhaalla niin pääpiiri tulee niin myöhään mukaan että tyhjäkäynti piiristä loppuu aine ennen kun pääpiiri jaksaa tulla mukaan.
-Kaikki ne idle air balance ruuvit kiinni.
-Kattosin synkan vaikka juur sillain kun oot kattonutkin ja kuuntelisin viä letkun pätkällä kurkuista että kuulostaa samalta kaikki.
-Kattosin viä läppien asemoinnin suhteessa progressio reikiin ihan just in case ja kun vääntää kaasua hiukan niin katsoisin että läppien asento pysyy synkassa progressio reikiin nähden niin näkee siinä että josko toi synkkavipu antaa myöten.
Säätäsin tyhjäkäynti ruuvit siten että vääntää yksitellen kiinni niin paljon että sylinteri lakkaa käymästä ja siitä auki niin paljon että käy parhaiten.
-kun yllä mainittu tehty joka sylinteriin niin tyhjäkäyntinopeuden säätö uusiks.
Jos imuvuotoja ei ole ja tyhjäkäyntiruuvit pysyy jotensakkin järkevissä kierroksia auki määrässä niin pitäisi pystyä ajamaan pintakaasulla satavarmasti tuolla yli 60 tyhjis-suuttimella ja jos tk-ruuveja joutuu avaan tolkuttomasti niin isompaa tk-suutinta vaan.
Niin ja laittasin ne misabbi-levyt ja kumituttiprikat sekä nylocci mutterit.
Hei, mitataanko tuo bpinta 27mm tuosta tornin huipulta pintaan silloisn kun kaasarit suorassa eli kädessä vai kiinni autossa ja näin ollen pienessä kulmassa?? Tuli huomattua että omat b pinnat kädessä 30mm ja autossa 28-29mm eli liian matalalla vaikka säädetty koho tuohon 15mm.