Proturbo  Autodiagnoosi

242 dieselöinti

  • 0 Vastauksia
  • 1193 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa nenonen2

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 59
  • www.vrcf.fi
242 dieselöinti
« : 24.07.2011, 10:18:53 »
elikkäs on tuo vm:79 242 tossa pihassa ja ajattelin dieselöidä sen. nyt on b19 kone ja 4v manuaali. mitähän kaikkee tohon tarvis hommata että sais tekniikan vaihdettua.
olis 740 kone, siihen hommattu 240 öljypumppu, öljypohja, koneenkorvat ja kytkinkoppa. ajattelin heittää laatikoksi kovalla vitosella olevan lootan. tuo koppa on kaiketi nappi vitosesta mutta liekö niissä eroa.
hehkut yms sähköt tietty pitää vetää mutta ne ei varmaankaan tule ongelmaksi. mutta mites sitten esim. kardaani, käykö tuosta 4v bensasta tohon 5v dieseliin vai onko eri mittainen?
ja ahdinhan siinä tulee kanssa olemaan, olis jemmassa holsetin 3ld mutta saa nyt nähdä jos jättäis vakio garretin sinne. tehoa kuitenkin tarvis vähä nostella.
suunnitelmissa oli siis heittää vielä joukkoon isompi nestepää, tuo holsetti, iso kiinacooleri, 3" putkisto. tietty vois vauhtipyörääkin keventää kun kone ois irrallaan, onko jollain tietoo että paljonko kannattaa ottaa ja mistä kohdin.

 

Samppasport  Futurez