Tuo yhtenäinen pakosarja/ahdinpaketti tuli vasta uuteen korimalliin. Harmaakoppainen kone tuli -06 ja niissä on erillinen pakosarja, kuten vanhemmissakin.
Muuten tuossa projektissa on niin paljon kysymysmerkkejä, että mielestäni kannattaa hommata vanhan mallinen kone ja vaihtaa siihen 7-reikäiset suuttimet, jos sellaiset haluaa.
Uudemmassa koneessa on erilainen moottorinohjaus ja onko siis varmaa, että kaikki anturit ja säätimet toimivat yhteen? Pyörreläppien, "kaasuläpän" ja sähköisesti ohjatun ahtimen osalta homma ainakin on kotikonstein mahdotonta. Myös ruiskutuspumppu on uudemmissa erilainen ja se vaatii tankkiin tehokkaamman siirtopumpun, mitä vanhemmassa autossa alkujaan on.
Itse aikoinaan vaihdoin -02 D5 S60 (manuaali) hajonneen moottorin tilalle -04 D5 S80 (automaatti) moottorin muuten meni heittämällä erona oli turbon paluu putki joka meni eri kohtaan lohkossa ja se piti tilata Volvolta.
Tuolla välillä on myös ahtopaineanturin paikka vaihtunut imusarjasta coolerin päätyyn. Vai oliko auto -03 mallia, mutta rekisteröity -02 puolella?