Laittaa sulle vielä muuta infoa 2.0t eli jos haetaan tasoa 200-250hv. Noita kaivellu itseä varten.
- 83mm porauksel olevis koneissa kiertokanget on heikoin osa, vakioissakin nuo voi jo hajota. Vahvemmat suoraan jos aikomus yli t4 tason tai jatkossakin enemminkin tehoja vielä nostaa.
- Nokat riittää sinne 250hv hyvin, 2l vaparin nokat kannattaa jo suoraan tilalle jos tuota enempi haluaa
- 14t riittää noin 230--250hv kunnosta riippuen
- Vakio ic riittänee 250hv jos kunnossa
- pa- pumppu riittää noin 300hv
- 01-04 suuttimet on jo isommat niin ne ei ahista ainakaan 270hv tasolle asti
- katti ahdistaa aika paljon niin väliputki siihe ja loppuputkisto tehdä tai hommata vähintään 2,5" vaaavirtauspöntöil.
2.0t kytkin kestää vääntöä max 350Nm / 4t taas siinä 430Nm joten virissä sekin huomioitava
Jos haluaa kunnolla yli 250hv viilata niin laajakaista alkaa olemaan myös viisas hankinta kun kannattaa alkaa sitten vaihtaa ahtimen holset tai mitsu 19t (jota on bolt on versio) lisäksi Ic isompi esim kl tekemä bolt on, isommat suuttimet, esim walbro 255 bensapumppu jne.