Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Korjaamo ja yleistekniikka => Aiheen aloitti: Makru - 07.11.2011, 01:40:53
-
Omistan tommoisen volvo 850 2.0t t-5 b5204t joka on pienoinen projekti. Alakerrassa vähän huolenaiheita ja pitäis ajoon saada pikemmiten. Ajattelin etsiä käsiini 2.5l vaparikoneen ja istuttaa sen paikalleen ja turbo tietty mukana. Miten on, saako ton turbokoneen kannen sopimaan paikalleen vapari lohkoon?
-
Vapareissa ei ole turbon öljynpaluuta, eikä varmasti lähtöäkään+vesiputket. Hanki suosiolla jostain 2.0 tai 2.3 T5 kone/lohko ::)
-
Ja mites noiden 2,5 koneen puristusten kanssa ::)
-
Eiks vapareis yleensä puristuksii oo paremmin? Se sit eniten mietitytti mitä siitä tulis jos ois turbokoneen kannen siihen viel sekottanu.. Noi lähdöt kyl sit on..
-
mutta osaako vakio ecu hoitaa homman 10 puristuksilla ? eikös tuo T5 ole luokkaa 8 nuo puristukset...
-
mutta osaako vakio ecu hoitaa homman 10 puristuksilla ? eikös tuo T5 ole luokkaa 8 nuo puristukset...
Tuskin toimii kunnolla...muistaakseni on 8.5 turboissa. Lisäksi tuo 2.5 litranen lohko halkeaa ahdettuna mielellään.
-
Jess, pitänee koittaa saada elvytettyy viel toi turbo motti