Autoracing  KL-varaosat

strömberg kaasari

  • 3 Vastauksia
  • 4214 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa miksu01

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1060
  • Volvo, koska mä voin
    • Facebook
strömberg kaasari
« : 21.06.2011, 18:42:27 »
Elikkä kyselisin sellasta että minkä väriset öljyntäyttökorkit on missäkin strömbergissä? ku itellä on volvo 244gle -82 b21at r-sport jossa on mustakorkkinen kaasari ja jostain oon lukenut että turboissa pitäisi olla vihreäkorkkinen kaasari??

Serkullani on on volvo 240 b19a jossa on samanlainen mustakorkkinen kaasari (ainakin ulkonäöllisesti) kun minun turbossa, onko r-sportissa ja vaparissa samat kaasarit?!?!

Ja semmonen vielä että kun volvoni pysyy hyvin tyhjäkäynnillä, mutta kun painan kaasun pohjaan ja päästän kaasusta niin sammuu joka kerta! voiko tämä johtua siitä että siinä olis paikalla joku vakio kaasari vaikka pitäisi olla turbon paineistettu??? 
Käyttis: Volvo V70R AWD - 00 Musta n. 350hv/450nm
Käyttis 2: Vw Jetta 1.4 tsi - 07 140hv
Volvomies jo toisessa sukupolvessa. Aina on 2 autoa joista toinen on Volvo ja toinen on ns myyntiauto eli osta, korjaa ja myy

kowalski

  • Vieras
Vs: strömberg kaasari
« Vastaus #1 : 21.06.2011, 19:24:46 »
Elikkä kyselisin sellasta että minkä väriset öljyntäyttökorkit on missäkin strömbergissä? ku itellä on volvo 244gle -82 b21at r-sport jossa on mustakorkkinen kaasari ja jostain oon lukenut että turboissa pitäisi olla vihreäkorkkinen kaasari??

Serkullani on on volvo 240 b19a jossa on samanlainen mustakorkkinen kaasari (ainakin ulkonäöllisesti) kun minun turbossa, onko r-sportissa ja vaparissa samat kaasarit?!?!

Ja semmonen vielä että kun volvoni pysyy hyvin tyhjäkäynnillä, mutta kun painan kaasun pohjaan ja päästän kaasusta niin sammuu joka kerta! voiko tämä johtua siitä että siinä olis paikalla joku vakio kaasari vaikka pitäisi olla turbon paineistettu???

Alunperin vissiin ollu siniset korkit mutta sillä tuskin on väliä. R-sport strömberg ja normaali eroaa bensan sisääntulonipan 8mm ja neulaventtilin 2.5mm osalta. Normaalissa 6mm ja 2mm
« Viimeksi muokattu: 21.06.2011, 19:26:19 kirjoittanut kowalski »

Poissa miksu01

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1060
  • Volvo, koska mä voin
    • Facebook
Vs: strömberg kaasari
« Vastaus #2 : 21.06.2011, 22:07:16 »
Alunperin vissiin ollu siniset korkit mutta sillä tuskin on väliä. R-sport strömberg ja normaali eroaa bensan sisääntulonipan 8mm ja neulaventtilin 2.5mm osalta. Normaalissa 6mm ja 2mm

ok. kiitti. ei muuta ku mauseri käyttöön ja mittailemaan!
Käyttis: Volvo V70R AWD - 00 Musta n. 350hv/450nm
Käyttis 2: Vw Jetta 1.4 tsi - 07 140hv
Volvomies jo toisessa sukupolvessa. Aina on 2 autoa joista toinen on Volvo ja toinen on ns myyntiauto eli osta, korjaa ja myy

Poissa Jymppa

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 11
  • www.vrcf.fi
Vs: strömberg kaasari
« Vastaus #3 : 13.09.2011, 00:53:06 »
itselläni on 240 vm83 koneella B23a ja strömbergin kaasari missä on keltainen öljyntäyttökorkki :?

 

Kulkukoira  Proturbo