Juu ei ole S eikä Sport, ihan 144/105, mulla odottelee pohjois-ruotsista tuotu 142/105 -71 kilpiä. Huoltokirjat, omistajan käsikirjat ym tallessa, tokalta omistajalta. Selasin noita läpysköjä ja ruottin 140-klubben forumia, tommosta löytyi:
B20D on koneen malli, sai vain pohjoismaiden markkinoille de Luxe malliin B20A:n tilalle. Lisähinta ruotsissa oli noin tonni, ei ollut kovin suosittu optio. Omasta söi kakkosen pakonokan joten nokka pois ja näytti olevan b-nokka. Virranjakajan ennakkokäyrä on eri, puristussuhde 9,3:1 (B20A 8,7:1 ja B20E 10,5:1). Ruotsalaisten mukaan ekoissa 71 vuoden B20D koneisissa oli rullavyöt, B20A kiinteät. Ihmettelenkin noita rullavöitä omassani.
72 onkin sitten 110 eli Sae-heppojen mukaan. Ei kait noita 105 malleja niin hirveesti ole ja onhan noi su:t kivan näköset..