Race.fi  Puotilan autokorjaamo

-98 2.3 T5 viritys

  • 79 Vastauksia
  • 42830 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Juke-Maza

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1344
  • Keskinkertaista yritetään mutta paskaa tuppaa.....
    • JAM Motorsports Club
Vs: -98 2.3 T5 viritys
« Vastaus #75 : 15.01.2013, 13:09:25 »
Tuolta 19T puoli ilmaiseksi
http://www.samppasport.fi/shop/cat/product_details.php?p=258

KKK K24 eli S60R/V70R vakio ahdin voisi olla passeli tuonne 350hv tienoille.
http://www.ebay.com/itm/180786869453

Poissa Boomtown

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 164
  • Mitäs sitte?
Vs: -98 2.3 T5 viritys
« Vastaus #76 : 15.01.2013, 14:17:17 »
Pitääkö paikkaansa et c70 2.3 t5 menis ihan suoraan paikoilleen tohon kasipätkään? eli lattikko ja kaikki muut hilppeet pitäis mennä kiinni ilman ongelmia.



PS. Millanen välijäähy tonne keulaan tarttis tunkee? entäs öljylauhdutin?
« Viimeksi muokattu: 15.01.2013, 14:27:45 kirjoittanut Boomtown »
Ex:    BMW 316 1.8 -87. Volvo 240 2.0 -82. Volvo 740 2.0 -86. Audi 80 1.8 -84. Ford Fiesta 1.1 -89. Ford Taunus 1.8? -82. Ford Escort 1.8 -94. Chrysler Neon 2.0 -97. Renault Megane 1.6 -98. Nissan Primera -99 GT. Mitsubishi Legnum 2.5tt -97. Volvo S40 2.0t -99. Volvo V70 -98 2.5T. Seat Leon -04 1.8t. Vw Golf -95 1.9tdi. Opel Vectra -98. 2.0i.

Nykynen: Volvo S70 2.5Tdi -97.

Poissa ZuluR

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 583
  • Suomen Yhteyshenkilö NordicR.com
    • http://v-tuning.fi
Vs: -98 2.3 T5 viritys
« Vastaus #77 : 15.01.2013, 19:34:01 »
Pitääkö paikkaansa et c70 2.3 t5 menis ihan suoraan paikoilleen tohon kasipätkään? eli lattikko ja kaikki muut hilppeet pitäis mennä kiinni ilman ongelmia.



PS. Millanen välijäähy tonne keulaan tarttis tunkee? entäs öljylauhdutin?

Niissä on eri mottoriohjaus.
Muutoin se varmaan sopii hyvin pienilllä muutoksilla.

Välijäähy, laita joku isompi 50-60mm ns. bolt-on malli. noista se 50mm on se suurinpiirtein "pulttaa kiinni".
Alkuperäinen öljyjkäähy turbolle riittää hyvin pitkälle.
tomaatille joku ylimääräinen lauhdutin on aina hyvä asia.

ps. voisit luoda oman aiheen tästä asiasta kun tämä aiheen topic = -98 t-5 :)
« Viimeksi muokattu: 15.01.2013, 19:37:12 kirjoittanut ZuluR »

Poissa Boomtown

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 164
  • Mitäs sitte?
Vs: -98 2.3 T5 viritys
« Vastaus #78 : 15.01.2013, 19:46:23 »
Niissä on eri mottoriohjaus.
Muutoin se varmaan sopii hyvin pienilllä muutoksilla.

Välijäähy, laita joku isompi 50-60mm ns. bolt-on malli. noista se 50mm on se suurinpiirtein "pulttaa kiinni".
Alkuperäinen öljyjkäähy turbolle riittää hyvin pitkälle.
tomaatille joku ylimääräinen lauhdutin on aina hyvä asia.

ps. voisit luoda oman aiheen tästä asiasta kun tämä aiheen topic = -98 t-5 :)


En viitti tehä uutta kun en ol viel ostan kyseistä autoo.
Ex:    BMW 316 1.8 -87. Volvo 240 2.0 -82. Volvo 740 2.0 -86. Audi 80 1.8 -84. Ford Fiesta 1.1 -89. Ford Taunus 1.8? -82. Ford Escort 1.8 -94. Chrysler Neon 2.0 -97. Renault Megane 1.6 -98. Nissan Primera -99 GT. Mitsubishi Legnum 2.5tt -97. Volvo S40 2.0t -99. Volvo V70 -98 2.5T. Seat Leon -04 1.8t. Vw Golf -95 1.9tdi. Opel Vectra -98. 2.0i.

Nykynen: Volvo S70 2.5Tdi -97.

Poissa C70

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 531
Vs: -98 2.3 T5 viritys
« Vastaus #79 : 15.01.2013, 21:27:10 »
Oman K24 ostin alle 100tkm ajettuna ruotsista ja teetin siihen rempan suomessa. Tuli koko touhu (turbo rahteineen+remppa) maksamaan vajaa 800e ja vuoden takuulla.
Noita K24 on sitten kahta eri mallia: T5 moottorin on letkulähdöllä (sama ku mitsut) ja R moottorin on kartio/panta lähdöllä. Itsellä se T5 mallinen.
Pitäisi vielä se moottori ecu ja suuttimet hommata :)

 

Race.fi  Puotilan autokorjaamo