Kannesta se millin siivu pois, jyrkempi nokka (D, K, H, V, A), Weberin DGV, imu- ja pakosarjojen kohdistus kanteen, imukanavien valupurseiden poisto, sähköflekti ja takapönttö (ahdistaa uskomattoman paljon) pois niin tulee se parikymmentä konia lisää. Vauhtipyöränä on varmaan toistakymmentä kiloa painava "pottapyörä", joko keventää sitä tai vaihtaa "littupyörän" (ja keventää sen), tulee vähän herkkyyttä koneeseen. Vakiopakosarja piisaa 160 heppaan asti, sitä ei tarvitse ensimmäisenä olla vaihtamassa.
Pelkällä ruiskun vaihdolla ei saa pariakymmentä heppaa lisää. Helpoin tapa ruiskuksi muuttamiseen on etsiä jostakin sähköruiskullinen (LH) 240 ja ottaa siitä ruisku kaikkinen osineen ja johtosarjoineen. 240:ssä ruiskun johtosarja on erillään muista sähköistä, joten on helppo purkaa pois ja siirtää toiseen koriin. Muissa (740, 940) ruiskun sähköt on sekoitettu auton sähköihin ja vaatii paljon enemmän työtä purkaa erilleen.