Proturbo  Autodiagnoosi

-88 b230ft bensapumpun päivitys -044 kopioon

  • 2 Vastauksia
  • 3172 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa 745 TIC

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 156
  • www.vrcf.fi
-88 b230ft bensapumpun päivitys -044 kopioon
« : 08.07.2012, 23:55:06 »
Kyselen tässä pohjatietoa ennen asennusyritystä, kun käyttöautosta on kyse ja koneella satun istumaan, että onko auton alla olevassa vakiopumpussa  ja -044 pumpussa banjoliitokset samanlaiset vai joutuuko rakentelemaan adapterit väliin tai muokkamaan alkuperäistä polttoainelinjaa?
745 Turbo -88 USA B230FK, M90, SRE -763, LH2.2, Superchips, 16T 0.9bar, midsizeC, S60 T5 suuttimet, finjector FPR 3.8bar, APC

Poissa sjs

  • 10:1, E85, 1.55 bar, 16v, Penta ja 408 hv
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 996
  • Talven aika on takavedon taikaa!
Vs: -88 b230ft bensapumpun päivitys -044 kopioon
« Vastaus #1 : 09.07.2012, 10:58:51 »
Ainakin omissa ollut samanlaiset, imupuolella ihan vaan letkuliitos klemmarilla ja painepuolella suora jenga (olisko M10x1 pumpussa ja M14x1,5 putkelle takaiskuventtiilistä). Itsellä biltemasta ostettu kopiopumppu, ja tuotto ainakin piisasi hyvin tohon omaan 400hv+ raaseriin. Ainoa ero saattaa olla sähköliittimissä, joissain bosch orginal pumpuissakin on M4/M5 jengaiset pultit liittimille ja sit rengasliittimet, ja vanhemmissa etenkin on "tappi" liittimet, eli pumpussa on about 15mm kokoiset 4mm paksut tapit joihin auton johtosarja kiinnittyy muoviklipsein:



S90Executive -98, 340DL -86 "B254GT" 408hv/664Nm, Veneessä B230ET + HX35+MS n.350hv/530Nm@1.5bar ja AQ171Turbo 524hv/796Nm@2,1bar

Poissa 745 TIC

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 156
  • www.vrcf.fi
Vs: -88 b230ft bensapumpun päivitys -044 kopioon
« Vastaus #2 : 10.09.2012, 12:15:30 »
Pumppu on pyörinyt auton alla jo jonkin aikaa. Voisin laittaa kuvia asennuksesta kun ehdin. Pumput eivät olleet saman kokoisia joten jouduin tekemään uuden kiinnityksen ja teettämään pumpun ja suodattimen väliin uuden letkun banjoilla. Nyt olisi sellainen kysymys, että riittääkö pumpulle tule virta alkuperäisillä johdoilla vai olisiko hyvä vetää paksumpi johto suoraan akulta sulakkeineen ja ohjauvirran releelle ottaisi virtalukosta tai vanhasta virtajohdosta?
« Viimeksi muokattu: 10.09.2012, 16:10:12 kirjoittanut 745 TIC »
745 Turbo -88 USA B230FK, M90, SRE -763, LH2.2, Superchips, 16T 0.9bar, midsizeC, S60 T5 suuttimet, finjector FPR 3.8bar, APC

 

Autodiagnoosi  Carcom Oy