RallyBaron  Samppasport

Tarvitaan projektiin apuja,

  • 3 Vastauksia
  • 3596 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Neverbe4

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 310
  • www.vrcf.fi
Tarvitaan projektiin apuja,
« : 16.09.2015, 08:05:23 »
Eli olen rakentamassa vaparimoottoria, veekutosta yrityksen mainosautoon.
Tarvitsisin apuja imusarjan kanssa, eli minkäkokoista ja muotoista yms.
Eli jos sinulla on kokemusta ja taitoa laskea näitä niin tavoitat minut nrosta 0409030900 jos projekti kiinnostaa.
Miracle Team 242R-project
With Falken & Koni

Poissa 850V70

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 87
  • www.vrcf.fi
Vs: Tarvitaan projektiin apuja,
« Vastaus #1 : 02.10.2015, 11:57:00 »
Jenveyllä on valmis setti tuohon moottorityyppiin, millä saa vakioalakerralla ja hiotuilla nokilla 312hv. Imusarjat on niissä vähän ahtaat. Melkein kannattaisi tehdä ne putkesta hitsaamalla ja hiomalla uusiksi. Swindon Race Engines voinee edelleen toimittaa myös tuohon moottoriin sopivan roller-barrel läppärunkosetin imusarjoineen. Näitä on käytetty tehtaan 400hv vaparimoottoreissa.

Ps vakio valettu kampiakseli kuulemma aiheuttaa ongelmia 7700rpm kohdalla.

Poissa Neverbe4

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 310
  • www.vrcf.fi
Vs: Tarvitaan projektiin apuja,
« Vastaus #2 : 24.11.2015, 21:01:31 »
Moro, kiitos vinkeistä. Läppärunkoja ei ole tulossa tähän. Juu nokat hiottu noin 7000 rpm mukaan. Maurin vinkkien mukaan. Ei suositellut 7400 rpm ylittämistä.  :)
Miracle Team 242R-project
With Falken & Koni

Poissa 850V70

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 87
  • www.vrcf.fi
Vs: Tarvitaan projektiin apuja,
« Vastaus #3 : 01.12.2015, 09:03:09 »
Läppärungot on helpoin tie onneen imupuolella. Voi toki tehdä "omat" plenum-tyyppiset imusarjat optimoiduin mitoin, jos on tilaa mellestää konehuoneessa, mutta kireillä nokilla tulee aina osakaasualueet ja kaasunvaste huonommaksi kuin läppärungoilla. Vakioimusarjoilla on turha virittää mitään, ne on suoraan roskiskamaa.

 

Race.fi  Puotilan autokorjaamo